Gå til innhold

Livingdoll har tatt menneskelig form igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja... Bare å ta en titt på bloggen hennes. Fortsatt litt alien-redigering ute og går.



Anonymous poster hash: 7830b...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjør dette mot seg selv. Hun er jo egentlig ei veldig søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har gitt bloggen en sjanse, men klarte ikke uten å bli skremt over utseendet hennes. Hun ser ut som en forvridd anime-figur

Anonymous poster hash: 0a524...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg har gitt bloggen en sjanse, men klarte ikke uten å bli skremt over utseendet hennes. Hun ser ut som en forvridd anime-figur

Anonymous poster hash: 0a524...429

Helt utrolig at dere fokuserer heller på utseende hennes enn den viktige jobben hun gjør og skriver om i bloggen. Nå syns jeg faktisk synd på deg.

Anonymous poster hash: 80055...5ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at dere fokuserer heller på utseende hennes enn den viktige jobben hun gjør og skriver om i bloggen. Nå syns jeg faktisk synd på deg.

Anonymous poster hash: 80055...5ab

Hehe, er vel strengt tatt ikke fokus på utseende, er ingen i denne tråden som har sagt hun er noe annet enn naturlig vakker, det er fokus på den utrolig unaturlige redigeringen hun holder på med, som gjør at hun ser ut som en utenomjordisk skapning, og absolutt ikke et menneske. Klarer ikke engang lese hva hun skriver jeg, blir så fascinert over at hun tror at hun redigerer seg selv vakker?

Anonymous poster hash: 33c5a...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...