Gå til innhold

Nytt på nytt - Ingrid har ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det ser ut som Jon og Knut ser ned på Ingrid. Som om hun er blitt prakket på dem av ledelsen, liksom.

Anonymous poster hash: b4857...110

Hva? Synes det virker som Jon og Knut synes henne er morsom jeg, de ler hvertfall mye av vitsene hennes.

Det tar litt tid før man kommer skikkelig i gang tror jeg, alle hatet Linn når hun var ny også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva? Synes det virker som Jon og Knut synes henne er morsom jeg, de ler hvertfall mye av vitsene hennes.

Det tar litt tid før man kommer skikkelig i gang tror jeg, alle hatet Linn når hun var ny også.

Hun har vel vært med i en god del programmer nå, så jeg synes ikke at innkjøringsproblemer er en god unnskyldning her. Det er mye mulig at vitsene generelt er dårligere, men mye har jo med dynamikken mellom paneldeltakerne å gjøre.

Anonymous poster hash: e0207...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Synes det virker som Jon og Knut synes henne er morsom jeg, de ler hvertfall mye av vitsene hennes.

Det tar litt tid før man kommer skikkelig i gang tror jeg, alle hatet Linn når hun var ny også.

Henne er morsom???

Anonymous poster hash: bc3d7...80c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg har egentlig sluttet å se NPN, jeg har gått lei konseptet. Men jeg har sett et par programmer med Ingrid fordi jeg har sansen for henne. Synes hun er god og sjarmerende i Nytt på Nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Jaja, vil bare si at av alle Oslo-forherligende programledere, deltakere, temaer osv. gjennom alle årene programmet har eksistert, er Ingrid faktisk av de bedre jeg har sett på NPN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Jeg har også sluttet å se på. Kan ikke helt si hvorfor da... Men det er noe som mangler :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Nytt på Nytt hver uke. Jeg føler hun prøver altfor hardt å være noe hun ikke er. Prøver å drite seg mest mulig ut og være "kleinest" mulig for å være morsom (får litt TKFN-følelse). Ofte har det lite sammenheng med sakene de har. Grimaser og rare lyder er morsomt en liten stund, men ikke hele tiden.
Liker de andre og programmet ellers da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hva? Synes det virker som Jon og Knut synes henne er morsom jeg, de ler hvertfall mye av vitsene hennes.

Det tar litt tid før man kommer skikkelig i gang tror jeg, alle hatet Linn når hun var ny også.

For meg høres det mer ut som en høflig liten latter.

Jeg synes ikke hun er morsom og synes ikke hun passer inn.

Ser ikke så mye på programmet lenger, mye på grunn av henne.

Anonymous poster hash: 4d2eb...4d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid er ikke morsom, selv om hun prøver hardt. Litt som Else Kåss Furuset, hun er også veldig pinlig å se på.

Savner Linn jeg. :trist:



Anonymous poster hash: db480...10a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ikke ser på programmet kan man ikke akkurat si at hun er dårlig



Anonymous poster hash: a44e0...c5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ikke ser på programmet kan man ikke akkurat si at hun er dårlig

Anonymous poster hash: a44e0...c5c

Men man kan si at hun er dårlig når man har forsøkt flere ganger å se på og gitt opp fordi hun ødelegger.

Anonymous poster hash: e0207...03c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Men man kan si at hun er dårlig når man har forsøkt flere ganger å se på og gitt opp fordi hun ødelegger.

Anonymous poster hash: e0207...03c

Enig.

Likte programmet godt før. Ikke nå lenger, pga henne. Hun er ikke morsom.

Savner Anne-kat

Anonymous poster hash: 4d2eb...4d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

syns hun er en frisk pust i programmet og det er en annen men bedre humor med henne enn damene tidligere som var vulgære at man blir lei av det i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Nytt på Nytt mistet en viktig del når Anne Kat. sluttet, ingen av "vikarene" når opp til hennes nivå! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på siden Anne Kat sluttet, og ser jo her at jeg neppe har gått glipp av så mye.

Anonymous poster hash: 13f54...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...