Gå til innhold

Den siste viking på TvNorge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vurderes det om Den siste viking er plagiat.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Vurderer-om-Den-siste-viking-er-plagiat-3364098.html#.Uwyjhvl5O3g

Håper nesten det og at det blir tatt av programmet, så slipper vi å bli belemret med denne driten



Anonymous poster hash: a0269...9ae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gore tex jakker :sjokkert: Jeg som hadde håpet på å få se litt skikkelig vikingliv. Men hvis det bare er intriger og liksom-litt-vikingting-innimellom så gidder jeg ikke. Takk for advarselen, nå slipper jeg å sjekke opp dette programmet.

Litt på siden, for et par år siden snublet jeg over et britisk program der de prøvde å leve som vikinger/middelalderen. Noen som vet hva det programmet heter? Tror jeg mye heller prøver å finne igjen den å se på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderes det om Den siste viking er plagiat.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Vurderer-om-Den-siste-viking-er-plagiat-3364098.html#.Uwyjhvl5O3g

Håper nesten det og at det blir tatt av programmet, så slipper vi å bli belemret med denne driten

Anonymous poster hash: a0269...9ae

Det er ikke dritt, vist du ikke liker det så bare la være og se på det-....

Gore tex jakker :sjokkert: Jeg som hadde håpet på å få se litt skikkelig vikingliv. Men hvis det bare er intriger og liksom-litt-vikingting-innimellom så gidder jeg ikke. Takk for advarselen, nå slipper jeg å sjekke opp dette programmet.

Litt på siden, for et par år siden snublet jeg over et britisk program der de prøvde å leve som vikinger/middelalderen. Noen som vet hva det programmet heter? Tror jeg mye heller prøver å finne igjen den å se på.

Britiske programmer suger...

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. All reality suger :danse:

Nei, robinson ekspedisjonen og farmen er kjempe gode mens serier som paradise hotel og big brother suger

Skulle fått tilbake hjelp jeg er med i et japansk gameshow, det var et skikkelig program

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britiske programmer suger...

Anonymous poster hash: 25763...29a

Mener du spesifikt det programmet, eller generelt? Hvis du mener generelt er jeg dypt uenig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du spesifikt det programmet, eller generelt? Hvis du mener generelt er jeg dypt uenig.

Alt, alt som er engelsk er gørr kjedelig, dialetkten i seg selvf er kjedeleig

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fange en sau, svømme i kaldt vann. 13 åringene gjesper vel ?

Jeg har litt vondt for å kritisere Tv norge for de har kommet med mye bra og.

Men de virker så utrolig u-jevne. F.eks alt for norge. Det var en rimelig bra suksess og jeg syns det var kult etter ett par bra episoder. Så sporer plutselig episodene av med bare idioti. Man skal lære Amerikanerene å banne på Norsk og tenker ikke på att dette kan sette folk som ser noe religiøst problematisk med det, eller å oversette hva hestkuker å annet betyr kansje er feil og rett ut fornærmende for noen. Rett ut amatørmessigt å pinligt.

Jeg har i mitt hode ett bilde om att det jobber en gjeng der i TVnorge som sikkert ikke er så veldig gamle. Er det de samme "programutvikklerene" som nå i den siste viking ? Det kan virke sånn. Det der filmaker talentet er bare ikke der. Ikke i det hele. Da hjelper det ikke med kule båter og og en mix av vikingekostymer og moderne klær å bygg som er fra middelalder og ikke vikingtid. Det er ikke nok.

Tvnorge, må vurdere hvem dere lar løpe løpsk med å lage slike program. De fleste her på forumet tar hva som er feil på sparket å da er det helt utrolig att dere som er profesjonelle ikke klarer å lage de stemningene og den nerven som må til for att slikt skal virke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt, alt som er engelsk er gørr kjedelig, dialetkten i seg selvf er kjedeleig

Anonymous poster hash: 25763...29a

:sjokkert:

Hva slags inntrykk fikk dere av Erika? Jeg leser bloggen hennes, men har ikke mulighet til å følge med på programmet selv.

Anonymous poster hash: bd30a...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Hva slags inntrykk fikk dere av Erika? Jeg leser bloggen hennes, men har ikke mulighet til å følge med på programmet selv.

Anonymous poster hash: bd30a...91f

Hva har det med det jeg sa?

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med det jeg sa?

Anonymous poster hash: 25763...29a

Store mengder blæretang, selvsagt.

Anonymous poster hash: a0269...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store mengder blæretang, selvsagt.

Anonymous poster hash: a0269...9ae

Heh?

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker OK foreløpig jeg.

Men har satt på serieopptak, og da har jeg fått episode 1 hele 3 ganger. Kan blir rimelig fult i PVR-boksen etterhvert...

Noen kritiserer for at de ikke har fått oppgaver som å farge garn osv osv.. men de har jo bare vist 1 episode da. Det kan jo hende det kommer.



Anonymous poster hash: b5c2a...71c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kathakombine

Nei, robinson ekspedisjonen og farmen er kjempe gode mens serier som paradise hotel og big brother suger

Skulle fått tilbake hjelp jeg er med i et japansk gameshow, det var et skikkelig program

Anonymous poster hash: 25763...29a

Robinson og Farmen var gode, men ikke lenger - etter min oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste "reality"-programmene som er verdt å se er etter min mening Farmen og 71-grader nord. Resten av programmene har kun fokus på pupper og intriger.



Anonymous poster hash: 4a7a9...57d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robinson og Farmen var gode, men ikke lenger - etter min oppfatning.

Dårlig smak etter min oppfatnig, vist du hadde sett den nyligste sesongen av robinson ville du sett den er mye bedre enn før. Den sesongen som gikk nå er den beste på mange år, paradise hotel og 71 grader nord er bare gørr kjedelig og fornyer seg aldri.

Eneste "reality"-programmene som er verdt å se er etter min mening Farmen og 71-grader nord. Resten av programmene har kun fokus på pupper og intriger.

Anonymous poster hash: 4a7a9...57d

Det faktum at du sier dette betyr bare at du ikke har sett på alle norske reality programmer, robinson, siste vikig osv har absolutt ingenting med pupper og gjøre, det er bare paradise hotel som er slikt

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble utrolig skuffet av dette programmet. Amatørmessig og pr-kåte irriterende folk. De fleste guttene er ok, men jentene blir jeg bare flau av.

Og jeg finner ingen interesse i jentedrama og intriger og hook-ups allerede i første episode. Da kunne jeg sett på MTV istedenfor.

Jeg hadde håpet på mer autentisk program, hvor deltagerne ble presset MYE hardere. Den siste viking ville jeg tro var mer vanskelig enn feks 71 grader nord, men nei. De lever absolutt ikke slik vikingene gjorde. Så linken til slaget ved Hafrsfjord over her, lurer på om det er noe å se på istedenfor. Det er også dårlig gjort å rappe deres ide. Fy til Tvnorge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Dårlig smak etter min oppfatnig, vist du hadde sett den nyligste sesongen av robinson ville du sett den er mye bedre enn før. Den sesongen som gikk nå er den beste på mange år, paradise hotel og 71 grader nord er bare gørr kjedelig og fornyer seg aldri.

Anonymous poster hash: 25763...29a

He he, vet du, det lever jeg veldig godt med... Har aldri sett Paradise hotel, der har det holdt med reklamen for å forstå at det ikke er min type program. 71 grader Nord så jeg før men alt som går omatt og omatt blir kjedelig i lengden - syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vet du, det lever jeg veldig godt med... Har aldri sett Paradise hotel, der har det holdt med reklamen for å forstå at det ikke er min type program. 71 grader Nord så jeg før men alt som går omatt og omatt blir kjedelig i lengden - syns jeg.

Ikke alltid. Noen ganger fornyer programmer seg slik som Robinson. Som nå er den eneste gode norske reality programmet

Anonymous poster hash: 25763...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid. Noen ganger fornyer programmer seg slik som Robinson. Som nå er den eneste gode norske reality programmet

Anonymous poster hash: 25763...29a

Det er din subjektive mening, og det er ikke noe vits å diskutere det i det vide og det brede, da den du diskuterer med har en annen mening enn deg.

Anonymous poster hash: b5c2a...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...