Gå til innhold

Treningspartner


Chanelle

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som kan tipse meg om hvordan man kan finne seg en trenings- og motivasjonspartner?

Jeg bor i Oslo, er 158 høy, veier 58 kg, og ønsker å gå ned 5-6 kg i fett. Jeg ønsker å finne noen som også er motivert til å jobbe for å gå ned noen kg, eller bare stramme opp kroppen og bli sterk og sunn. Det hadde vært gøy å jobbe mot dette sammen med noen, samt dele erfaringer og kunnskap. Jeg tenker at det vil være veldig gøy å vise fram noen velformede armer og skuldre til julebordet i år :bolledeig:

Nå er jeg medlem på Elixia/SATS og kan i utgangspunktet trene hvor som helst i Oslo-området. Jeg ønsker å videreutvikle meg når det gjelder kosthold, slik at jeg kan oppdage og lage gode og næringsrike måltider som bidrar til å opprettholde motivasjonen. Jeg har grunnkurs i anatomi og treningslære, og jeg har trent mye styrke og kondisjon som tenåring. Nå er jeg 29, og etter noen år i hektisk jobb, har jeg mistet overskudd og guts til å trene som før.

Nå skal dette derimot snu :danse:

Er det noen som kan tipse meg om hvordan jeg kan gå fram? Takk på forhånd : :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årh, skulle ønske jeg bodde i nærheten, så kunne jeg gjerne vært med deg... 1.63 og vil ned 5-6 kilo selv.

"Dytter" for deg :)



Anonymous poster hash: 00cc9...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh, skulle ønske jeg bodde i nærheten, så kunne jeg gjerne vært med deg... 1.63 og vil ned 5-6 kilo selv.

"Dytter" for deg :)

Anonymous poster hash: 00cc9...f4f

Å, så synd! Men veldig hyggelig sagt :klem1: Kanskje du også kan finne noen i nærheten av der du bor? Jeg heier på deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg! :) Er 160 høy og veier samme som deg, skal ned til 50 kg:) Bor også i Oslo OG er medlem på Sats/Elixia, hehe! PM meg hvis du vil :) Jeg er 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...