Gå til innhold

Blir man noen gang "for gammel" til å høre på Topp 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 og hører på Tracy Chapman. Føler ikke jeg er "for ung" til det. Hører også på en del listepop.

Du blir ikke for ung eller for gammel til å høre på musikken DU liker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er 15 og hører på Tracy Chapman. Føler ikke jeg er "for ung" til det. Hører også på en del listepop.

Du blir ikke for ung eller for gammel til å høre på musikken DU liker!

Fast car er fine.

 

Det går ikkje å bli for gammel for musikken som kjem inn på vg-lista.

 

Madrugada har hatt inne nokre låter på vg-lista, med det er synd at The kids are on high street ikke kom inn på vg-lista. Lift me med Ane Brun kom inn på vg-lista.

Men nå er det vel slutt for Madrugada etter et av medlemene døde av kreft og Sivert Høyem begynte med sin solokarriere.

Endret av Dodge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debuten til Tracy Chapman er strålende. Fast Car, Talkin` Bout a Revolution, Baby Can I Hold You. Veldig bra album!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popmusikk, eller typisk trenigssentermusikk ol, hører jeg ikke på frivillig. Og om dette er typisk Topp 20, så har jeg aldri hørt på noe derfra. Har aldri gjort heller.

 

Men god musikk havner vel på den lista også vil jeg tro. De som lever videre i alle år. Som er like vakker/flott/herlig å høre på 20 år etter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Når man blir for gammel blir man senil, og husker ikke hva man hørte på dagen før. Så all musikk er topp hveer dag.   :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke på listepop, men når du sier "topp 20" så hender det jo en gang i blandt at det er en låt eller to som er bra og faller utenfor den typiske rap og RnB greiene du finner på topp 20.
Så definerer du det sånn, så hører så og si alle på "topp 20" og du blir aldri for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører gjerne på topp20 på radio i bilen, på trening eller på fest. 

 

Men skal jeg aktivt sette på musikk for å høre utgår listepopen, gitt. 

 

Edit; er 29 og synes ikke jeg "for gammel". 

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...