Gå til innhold

Vinn en super barbermaskin for menn!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Det hadde vært veldig fint med en god barbermaskin til mannen min så jeg slipper å få kos av ett piggsvin. Han sliter litt med å forstå at han er for gammel til å barbere seg bare to ganger i uken og at han må bytte barberblad oftere enn annenhvert år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er flottere enn en ren og nybarbert mann :)

Denne barbermaskinen ville jeg gitt til min far som trenger er ny dersom jeg (han) ble den heldige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gøy å vinne denne til samboeren min :) Han har fremdeles ikke innsett at han har blitt såpass voksen at han må barbere seg hver dag, så kanskje han blir litt mer motivert om han har en såpass fancy barbermaskin ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk.
Fikk frastjelt min maskin da det var innbrudd i studentkollektivet mitt. De tok til og med den brukte jordantannbørsten min (lot dog den uåpnede 4pakningen fra firstprice ligge). Har måttet gå over til høvel, men synes det er litt trøblete med min grove skjeggvekst. Føles som jeg river ut hårene om jeg ikke har dusjet ansiktet i skikkelig varmt vann i noen minutter først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min mistet barbermaskinen sin, og den gikk ødelagt dessverre :P Nå har han skjegg, og stusser med saks :laugh: "Kjøper kanskje en ny når feriepengene er på konto..."

Han har vært ekstra omsorgsfull og snill med meg i det siste også, så hadde vært koselig og overrasket han med denne :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo vært veldig kjekt å få en slik og gi til sambo så man slipper klaging på en maskin som lugger! Så kanskje han orker å barbere seg litt oftere, og det blir litt koseligere å få kos og klem fra han :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter i gang en ny konkurranse i samarbeid med Braun og håper at jeg får mange mange svar fra folk som vil vinne en super barbermaskin. For menn!

Legg igjen noen ord om barbering (det kan være HVA som helst) i denne tråden, og du er med i trekningen av vidunderet under.

Braun Series 5 er mer enn et lekkert design. Denne maskinen er laget for å takle daglige utfordringer knyttet til barbering. Her fikses og trimmes de mest gjenstridige skjeggstubber.

New Series 5 er utstyrt med en unik kombinasjon av kraft og presisjon for kompromissløs ytelse uten at det går på bekostning av hudkomforten. Den nye maskinen har sterkere motor for høy hastighet og effektiv skjæring, selv på tett hårvekst.
Det medfølger også en alkohol-basert Clean & Charge Station: Den renser, avgifter og smører. Du velger rengjøringsprogram ved å trykke på en knapp - så barbermaskinen føles som ny hver dag.
Vil du vinne denne? Legg igjen to ord om barbering i tråden. Det kan være hva som helst. Jeg trekker en vinner onsdag 30.04.
Lykke til! :)
Untitled-1_465_jpg_550043a.jpg

Ja takk, jeg trenger sårt en slik! Den gamle lugger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så gøy at denne kom nå!

Jeg barberte leggene tidligere i dag, da det slo tanken meg... Er det mulig å få barbert leggene uten å kutte seg?!

Jeg klarer det iallefall ikke!

Hilsen selvkutter når det kommer til barbering av legger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste venn

i tykt og tynt

fortjener akkurat den

barbermaskin som her beskrives så flott

og bilde av er!

Hans gamle han fikk av meg

da han rundet 30!

Da var vi sammen,

bestevenner vi er nå, smil!

Han trenger en Braun på sitt beste

i kvalitet, design og litt finesse,

40 står for døren,

blir det i år,

han en oppdatert,

sharp og spenstig drøm

av en Braun i ypperste klasse får, smil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste venn

i tykt og tynt

fortjener akkurat den

barbermaskin som her beskrives så flott

og bilde av er!

Hans gamle han fikk av meg

da han rundet 30!

Da var vi sammen,

bestevenner vi er nå, smil!

Han trenger en Braun på sitt beste

i kvalitet, design og litt finesse,

40 står for døren,

blir det i år,

han en oppdatert,

sharp og spenstig drøm

av en Braun i ypperste klasse får, smil?

Flott dikt! :)

Et barbermaskin-vinner-dikt, vil jeg si at det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en veldig fin bursdagsgave til samboeren. Så ut som en god barbermaskin fra Braun. :)

Endret av idapia89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå hatt min siden jeg var konfirmant og den er virkelig moden for utskiftning da den ikke lengre er i stand til å barbere noe som helst.

Da kan jeg forsikre deg om at du ikke trenger å være sur på barbermaskinen din, Esben_du har nemlig vunnet en ny!!!! :) Trakk deg som vinner av konkurransen her, så grattis til deg!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...