Gå til innhold

bareMinerals, bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har pudderet og kan fortelle om det skiller seg (positivt) fra andre merker? Er det verdt å teste ute, eller er det bare greit nok?:)



Anonymous poster hash: 98d73...a8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er et av de bedre. Brukte det i slutten av tenårene, da var huden min som verst og det dekket godt og var samtidig lett og behagelig på.

Kan også anbefale Youngblood på det varmeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mineralsminke jungelen synes jeg absolutt bareMinerals sitt orginale pudder er et av de bedre :)

Ble ikke særlig glad i den der Ready foundation, men de har derimot mange nydelige øyeskygger, bronzere, highlightere og blusher i den serien jeg anbefaler på det varmeste.

Kjenner flere som bare sverger til dette merket, og de ser ganske bra ut også.



Anonymous poster hash: c9e4e...d49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Elsker dette produktet. Går vanligivs seks av sju dager uten sminke, men når jeg sminker meg bruker jeg dette. Det dekker godt, alt ettersom hvor mye du velger å ta på, det kjennes ut som du er sminkefri og det påvirker ikke huden - ikke om du så glemmer å vaske det av om kvelden en gang.

Har sverget til dette i fem år nå og kommer nok ikke til å skifte mening med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun erfaring med forskjellige typer flytende foundation fra før av, men etter jeg prøvde pudderet fra bareMinerals har jeg ikke brukt flytende.

Synes det gir et mye mer naturlig resultat. Den dekker ikke så alt for godt slik at annsiktets naturlige glød slipper igjennom.

Har også concealer pudderet derfra og synes den er helt grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fast bruker av bareMinerals sin originale mineralfoundation og er superfornøyd! En boks varer i nesten et halvt år. Det ser ikke kunstig ut, den er lett og påføre, har lang holdbarhet, lukter greit, sitter bra på huden og viktigst av alt; man ser ikke oversminket ut med den. Eller det er jo sånn man gjør det til selv, man for rett og slett det resulatet man ønsker.

Enda en bra ting er jo at den ikke går "inn i huden", altså siden det er mineral så er den lagd av materialer som er "bra" for huden, oog den har SPF :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble superblank i panna av den originale bareMinerals. Den som heter "matte" hjalp en del. Nå bruker jeg Mineral Hygienics. Veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det før i mange år, og likte det, men så tror jeg hudtypen min endret seg for jeg fikk så tørr hud at deet så ikke lenger pent ut med "pudder" sminke og jeg måtte gå over til BB-creme, det passet best for meg og min hudtype med en kremet variant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Bare fast ca hver dag i fire år nå, aldri prøvd noe annet og kommer neppe til å gjøre det! Er veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte finishen det ga huden min, og følelsen av det, dekningsgraden vil jeg

si er medium.

Det jeg ikke likte med det derimot var at det inneholdt Bismuth, og det reagerte

huden min på. I sol begynte huden å klø, og jeg fikk også store porer og hudormer

når jeg brukte det. Mange får visstnok denne effekten når de bruker produkter

med Bismuth i seg.

Synd, for jeg likte det foruten effekten det etter hvert hadde på huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt deres vanlige mineralpudder, og det likte jeg ikke. Har fortsatt en boks men den er ikke med i sminkerutinen. Ellers så er jeg veldig glad i deres Ready Foundation og har den i to farger. Synes resultatet blir veldig fint men man må være veldig forsiktig med mengden og påføringsteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...