Gå til innhold

Noen som har testet konseptet Glossybox?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet det, men jeg vurderte det en stund. Årsaken til at jeg slo det fra meg, var at jeg undersøkte innholdet i tidligere bokser. Jeg synes det så ut som om det var ganske mye billigkosmetikk, og mye av det var ikke interessant for meg, som nesten utelukkende bruker naturkosmetikk og økologiske produkter. Selv om jeg liker konseptet med å få tilsendt produkter hjem i posten for testing, ville nok Glossybox passet mine behov dårlig, og dermed gitt meg lite valuta for pengene.

Mitt beste tips til deg er å sjekke hjemmesiden deres, der det fremgår hva innholdet i tidligere esker har vært. Det skader jo heller ikke å bestille én måned, for å se hva du synes.

Jeg har forøvrig bestemt meg for å bestille LoveLula Beauty Box isteden. De har gratis frakt og trekker automatisk fra VAT når man bestiller, så prisen er litt lavere enn det som står på nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ja, jeg har akkurat avsluttet et halvårsabonnement på Glossybox. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke avsluttet det før, håpet for hver pakke som kom at innholdet skulle ta seg opp.

Innholdet i korthetstrekk (etter min mening):

- en del (små)prøver som parfyme, hudprodukter og negllakker (som en kan får ved kjøp

i Kicks eller lignende)

- urelevante produkter som ikke samsvarer med "din skjønnhetsprofil"

- billige og ukjente sminkeprodukter

- få kjente merker

- etter å ha åpnet hver eske, føler en seg litt lurt

- 90% av de produktene jeg har fått har jeg ikke engang brukt

Det som irriterte meg mest med dette opplegget som nevnt ovenfor, var at denne skjønnehetsprofilen en fyller ut gjør at en får visse forventninger om at en vil motta produkter som passer. Virker ikke som de tar noen hensyn til hva en har fylt ut.

Det kan være at jeg har vært veldig uheldig, eller så kan det være at jeg rett og slett er for kresen og vanskelig.

Jeg ville ikke anbefale Glossybox. Hvis en er nysgjerrig på konseptet, er det mulig å bestille en eske og prøve, isteden for å binde seg til årsabonnement.

Endret av laperla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Enig i alt laperla skriver. Dessuten kommer eskene lovlig seint. Jeg fikk novembereska i begynnelsen av desember selv om de trakk kontoen min til vanlig tid.

Hadde tenkt å avslutte abonnementet mitt etter denne eska, men for desembereska trakk de penger mye tidligere enn hva de pleier. Så kanskje den kommer til jul. Litt nedtur å få rød eske med juletre på utpå nyåret liksom...

Når du legger igjen kommentarer godtar de ikke alltid dem heller, selv om du skriver saklig og ikke noe stygt. Virker som om de bare slipper gjennom en viss menge dårlige kommentarer. Mine kommentarer for oktober og november eskene er fremdeles ikke godtjent, bare de positive :P

Sier opp nå, skal følge med på om eskene blir bedre og da prøver jeg kanskje igjen en gang. Ble veldig skuffet, eskene i andre land ser knallbra ut. Og er mye billigere.

Men om man vil betale nesten 200 kroner for Elizabeth Arden prøver, bittesmå shampooer, neglelakk i ukurante farger og neglefil det står glossybox på så vær så god.



Anonymous poster hash: dd855...400
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde to bokser før jeg avslutta, fikk ikke noe som var interessant.



Anonymous poster hash: fe43d...b1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender bare småe prøver av kremer, shampo og lignende. Som man får med gratis om man handler på feks kicks. Ikke verdt prisen.

Anonymous poster hash: 75f00...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også et halvt år, lite imponert. Enig med flere over her, små prøver som ikke passet min profil, neglelakkene hadde grimme farger og enkelte produkter kommer jeg aldri til å prøve en gang. Dyrt var det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest KrissyHart

Jeg har ikke testet det, men jeg vurderte det en stund. Årsaken til at jeg slo det fra meg, var at jeg undersøkte innholdet i tidligere bokser. Jeg synes det så ut som om det var ganske mye billigkosmetikk, og mye av det var ikke interessant for meg, som nesten utelukkende bruker naturkosmetikk og økologiske produkter. Selv om jeg liker konseptet med å få tilsendt produkter hjem i posten for testing, ville nok Glossybox passet mine behov dårlig, og dermed gitt meg lite valuta for pengene.

Mitt beste tips til deg er å sjekke hjemmesiden deres, der det fremgår hva innholdet i tidligere esker har vært. Det skader jo heller ikke å bestille én måned, for å se hva du synes.

Jeg har forøvrig bestemt meg for å bestille LoveLula Beauty Box isteden. De har gratis frakt og trekker automatisk fra VAT når man bestiller, så prisen er litt lavere enn det som står på nettsiden.

Hei

Har du testet loveluna bloksen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Mye skrik og lite ull. Fekk sjokk når eg såg kor lite der var i eska. Overprisa for gratisprøvar og dårlige merke med merkverdige lukter. Sa opp etter ei eske mottatt. Dårleg opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, men sa opp etter to bokser.

Den skjønnhetsprofilen man skulle fylle ut ser jeg ikke helt vitsen i....det som kom passet overhode ikke inn med det jeg fylte ut. Små prøver egentlig, og ukurrante farger (lilla lebestift er ikke helt min greie....). Eneste jeg har brukt av det jeg fikk er ei neglefil og øyepads mot hovne høyne.

Eskene var søte da, de bruker minstejenta til å oppbevare legofriendsen sin i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er slike konsepter totalt uinteressant.

Ser for meg at jeg bare ender opp med mye «søppel» som fyller opp skuffene mine, ettersom flere av produktene garantert ikke vil passe meg eller fordi jeg har noe liknende fra før av. Er blitt veldig bevisst de siste årene på å ikke kjøpe masse juggel og sminketull som jeg ikke vet helt sikkert at jeg kommer til å bruke. Man blir jo ikke penere av å ha 30 lipglosser i en boks på soverommet, det er nok med 2-3 i tydelig forskjellige farger som dermed er fine til hvert sitt bruk.

Så nei, ikke noe for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er affiliates link du kommer med.

Så vidt jeg vet er vel ikke dette lov på forumet.

Måtte bare være litt kjip, men rett skal være rett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glossybox.....noe ok men mye som ikke passer meg. Men får gitt det bort til yngre venninner. Shimmer og knallfarger passwr ikke meg på 43;) skal si opp etter neste boks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er medlem og det var nesten så jeg ble det selv. Er veldig glad for at jeg ikke ble med på det der tullet. Hun var svært misfornøyd. Tror hun avslutta for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det virker på meg som disse Glossybox oppleggene er en sleip måte og ta betalt for prøver og produkter som ikke selger. Jeg holder meg unna.



Anonymous poster hash: 9f736...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...