Gå til innhold

Hvordan unngår man en person på FB?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er ikke på min venteliste,men likevel dukker hun stadig opp på Facebook-veggen min. Jeg er så lei hele dama!

Flere på ventelisten min trykker ofte på "del" knappen for hvert innlegg hun skriver. Nå er det veldig mye Gaza, palestinere og "barnemordere" det skrikes om. For ja, hun sprer budskapet sitt, mens hun holder CAPS LOCK-knappen nede. Og er folk uenig med henne, er de enten rasister eller tastatur-mordere, etterfulgt av noen sterke nordnorske gloser.

Jeg skjønner at hun har behov for å få ut sin frustrasjon og kanskje litt temperament, men jeg klarer ikke å skjønne hvordan det hjelper de stskkarene i Gaza.

Jeg har også blokkert dama, men dukker fortsatt opp på newsfeeden.

Har også tatt pauser fra Facebook og ryddet opp i lista. Jeg er takknemlig for hjelp:)

Anonymous poster hash: dbf58...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjul feed´en fra de personene som deler innleggene hennes. Altså sjul innleggene deres. Det negative med dette er at du ikke får med deg statusene deres ellers, men det er bare å gå inn på personene så får du jo opp hva de holder på med. Dette funker iallefall for meg så lenge det ikke er nære venner det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjul feed´en fra de personene som deler innleggene hennes. Altså sjul innleggene deres. Det negative med dette er at du ikke får med deg statusene deres ellers, men det er bare å gå inn på personene så får du jo opp hva de holder på med. Dette funker iallefall for meg så lenge det ikke er nære venner det er snakk om.

Det er nettopp det negative. Jeg har allerede valgt skjul på flere av dem.

Idag morges dukket hun opp igjen på feeden min.

JEG ER SÅÅÅÅ LEI ELISABETH NORHEIM!

Anonymous poster hash: dbf58...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...