Gå til innhold

Skal ha hjemmefest - trenger tips til drinker!


Milla

Anbefalte innlegg

Vil gjerne imponere mine venner litt, og tenkte å varte opp med jellyshots og noen hjemmelagde drinker :) De fleste i gjengen liker syrlige drinker, så hvis noen har noen oppskrifter på syrlige drinker på laget så spytt ut !! :) Type Mohito og den gata er superb! Kan ikke navnet på så mange andre i den gata, da jeg vanligvis bare sier "lag noe syrlig" når jeg bestiller i baren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woo Woo med sprite syntes jeg er kjempegodt. Litt iste-aktig.


Woo Woo:
2 cl vodka

2 cl peach tree (eller lignende)
Litt juice fra en lime

Tranebærjuice


Dette er den originale oppskriften, men jeg syntes den blir bedre og ikke fult så tjukk og søt hvis man tar litt sprite i også :Nikke:

Serveres i longdrink glass eller store coupe cocktail glass, med sukker rundt kanten.

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gin & tonic. Høres dårlig ut? Men om du blander med sitron-schweppes får du en (imo) god drink som smaker i samme gate som Smirnoff eller Kalinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woo Woo med sprite syntes jeg er kjempegodt. Litt iste-aktig.

Woo Woo:

2 cl vodka

2 cl peach tree (eller lignende)

Litt juice fra en lime

Tranebærjuice

Dette er den originale oppskriften, men jeg syntes den blir bedre og ikke fult så tjukk og søt hvis man tar litt sprite i også :Nikke:

Serveres i longdrink glass eller store coupe cocktail glass, med sukker rundt kanten.

Gud, den hørtes god ut! Skal definitivt prøve! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, den hørtes god ut! Skal definitivt prøve! :)

Den er helt fantastisk. Er blitt min favoritt etter at jeg prøvde den første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woo Woo med sprite syntes jeg er kjempegodt. Litt iste-aktig.

Woo Woo:

2 cl vodka

2 cl peach tree (eller lignende)

Litt juice fra en lime

Tranebærjuice

Dette er den originale oppskriften, men jeg syntes den blir bedre og ikke fult så tjukk og søt hvis man tar litt sprite i også :Nikke:

Serveres i longdrink glass eller store coupe cocktail glass, med sukker rundt kanten.

Denne vil jeg også prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler virkelig å prøve ut sprit med den blåe burnen! Det smaker ekstremt godt!
Også prøvde jeg en slags smootihe blandet av ... husker ikke, men det var eksotisk, og så lenge du ikke overdriver spriten med det så smaker sprit med smootihe skikkelig sommerlig og frisk og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle saker! Blir sikkert en favoritt i sommer :D

Ja, er en super sommerdrikk :-) Som sagt så blir den ganske iste-aktig med sprite oppi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en super sommerdrikk :-) Som sagt så blir den ganske iste-aktig med sprite oppi!

Nam, elsker iste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen drinkoppskrift, men et annet forslag Valgfri bær og frukt + isbiter + vodka eller rom! Det gir endelig med muligheter :) kutt opp masse og la gjestene velge sine favoritter. Bland 2-3 frukter/bær, gjerne syrlig med noe søtt. Jordbær, bringebær, melon, mango, fersken, mandarin, papaya, pasjonsfrukt, ananas passer bra i drinker. Husk masse isbiter!

Anonymous poster hash: c66fe...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen drinkoppskrift, men et annet forslag Valgfri bær og frukt + isbiter + vodka eller rom! Det gir endelig med muligheter :) kutt opp masse og la gjestene velge sine favoritter. Bland 2-3 frukter/bær, gjerne syrlig med noe søtt. Jordbær, bringebær, melon, mango, fersken, mandarin, papaya, pasjonsfrukt, ananas passer bra i drinker. Husk masse isbiter!

Anonymous poster hash: c66fe...4a7

Glemte å legge til lime :)

Anonymous poster hash: c66fe...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...