Gå til innhold

hva syns du om denne kroppen... ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøv å vedlikeholde et sunt kosthold, og kombiner dette med styrketrening og litt cardio! Magefett er litt vrient å bli kvitt men du klarer det fint om du bare går inn for det! Det som gjorde den store forskjellen for meg var helt klart kostholdet! (Ikke spise lite, men "normalt sunt" og holde seg unna godteri og brus), da se du rask forskjell! :duskedame: Lykke til! :trene:

Til mange: Slutt og lag unnskyldninger for hva en "normalt sunn kropp" er... En sunn normal kropp er veltrent og sunn.. En smålubben person er ikke "syltynn", en slank person er ikke anoreksisk, og en overvektig kvinne har ikke bare "kvinnelige former" - som noen hevder. Ta ting som det det er! TS har en bra og fin kropp som kan bli superlekker med litt mer trening og tid, - men å komme med komentarer som "du er syltynn, ikke slank deg" - hjelper ikke TS når hun spesefikt spør om tips og vil fjerne magefettet.

Lykke til TS, du har et supert utgangspunkt. Stå på! - vedder på at du blir rålekker! :blomst:

Endret av frøkenolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du situps hver dag vil du se stor forandring etter ei stund vil jeg tro.

Anonymous poster hash: da39e...271

Det er ikke noe å tro på mer.

Man kan ikke punktslanke. Når det er sagt, vil jeg si at mosjon og trim hver uke er bra TS. Kroppen din trenger ikke annet enn trim, for du har en veldig pen kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å kjøre på med styrke og kondisjonstrening + sunt kosthold. Synes du skal være fornøyd, er en helt normal kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å vedlikeholde et sunt kosthold, og kombiner dette med styrketrening og litt cardio! Magefett er litt vrient å bli kvitt men du klarer det fint om du bare går inn for det! Det som gjorde den store forskjellen for meg var helt klart kostholdet! (Ikke spise lite, men "normalt sunt" og holde seg unna godteri og brus), da se du rask forskjell! :duskedame: Lykke til! :trene:

Til mange: Slutt og lag unnskyldninger for hva en "normalt sunn kropp" er... En sunn normal kropp er veltrent og sunn.. En smålubben person er ikke "syltynn", en slank person er ikke anoreksisk, og en overvektig kvinne har ikke bare "kvinnelige former" - som noen hevder. Ta ting som det det er! TS har en bra og fin kropp som kan bli superlekker med litt mer trening og tid, - men å komme med komentarer som "du er syltynn, ikke slank deg" - hjelper ikke TS når hun spesefikt spør om tips og vil fjerne magefettet.

Lykke til TS, du har et supert utgangspunkt. Stå på! - vedder på at du blir rålekker! :blomst:

Hvorfor kan det ikke kommenteres at hun burde jobbe med å finne trening som er moro og som gjør at hun føler seg bra istedenfor at det er så mye fokus på hvordan man skal se ut?

Ja, hun spør etter råd for å fjerne magefettet, men viser ikke dette litt av presset det er i dag for å måtte trene? Hun er helt normal, hun er et menneske som alle oss andre, og ser bra ut om hun velger å tro det selv. Hva andre synes burde spille liten rolle. Man blir ikke lykkelig med kroppen sin om det alltid skal være noe som skal fikses og rettes på, prøv å akseptere kroppen sånn den er nå. Lykken kommer ikke når du er tynn, den kommer når du mentalt er lykkelig.

Anonymous poster hash: c1769...917

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å vedlikeholde et sunt kosthold, og kombiner dette med styrketrening og litt cardio! Magefett er litt vrient å bli kvitt men du klarer det fint om du bare går inn for det! Det som gjorde den store forskjellen for meg var helt klart kostholdet! (Ikke spise lite, men "normalt sunt" og holde seg unna godteri og brus), da se du rask forskjell! :duskedame: Lykke til! :trene:

Til mange: Slutt og lag unnskyldninger for hva en "normalt sunn kropp" er... En sunn normal kropp er veltrent og sunn.. En smålubben person er ikke "syltynn", en slank person er ikke anoreksisk, og en overvektig kvinne har ikke bare "kvinnelige former" - som noen hevder. Ta ting som det det er! TS har en bra og fin kropp som kan bli superlekker med litt mer trening og tid, - men å komme med komentarer som "du er syltynn, ikke slank deg" - hjelper ikke TS når hun spesefikt spør om tips og vil fjerne magefettet.

Lykke til TS, du har et supert utgangspunkt. Stå på! - vedder på at du blir rålekker! :blomst:

Dette er det beste svaret i tråden så langt!

Anonymous poster hash: 3060c...85d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan det ikke kommenteres at hun burde jobbe med å finne trening som er moro og som gjør at hun føler seg bra istedenfor at det er så mye fokus på hvordan man skal se ut?

Ja, hun spør etter råd for å fjerne magefettet, men viser ikke dette litt av presset det er i dag for å måtte trene? Hun er helt normal, hun er et menneske som alle oss andre, og ser bra ut om hun velger å tro det selv. Hva andre synes burde spille liten rolle. Man blir ikke lykkelig med kroppen sin om det alltid skal være noe som skal fikses og rettes på, prøv å akseptere kroppen sånn den er nå. Lykken kommer ikke når du er tynn, den kommer når du mentalt er lykkelig.

Anonymous poster hash: c1769...917

Utseende er ikke alt nei, men det er fortsatt veldig viktig for de aller fleste. Når TS spesefikt spør om tips til å endre på noe hun ikke er fornøyd med, så gir man dette. Er da absolutt ingenting galt i å ville se sunn ut og starte å trene. Slik som du formulerer deg skulle man nesten tro du vil anbefale folk til å ikke trene, ikke passe på kroppen sin, og rett å slett ikke leve opp til sitt egen potensiale, fordi det er "galt" og ville se bra og og være sunn, frisk og flink. Trening gir ikke bare bedre kropp, - men mer energi, helsefordeler(!!) og velvære.

Det og bruke unnskyldninger som "det er en normal kropp", "hun er jo slank", "huff gud bedre for et kroppsfokus, vær som du er du" - slik at hun ikke trenger å trene er helt absurd. Alle burde trene, både for å holde seg i form og for å passe på helsa. Er man ikke fornøyd, gjør man noe med det... Blir små irritert av å se folk komme med unnskyldninger for å ikke trene og være sunne.

Og nei, jeg sier ikke at TS ikke er fin som hun er, for det er hun absolutt! Jeg sier bare at om hun ønsker å endre på noe slik at hun kan bli mer fornøyd, burde vi bare komme med tips for å hjelpe henne med dette - for det er dette hun spør om, og hun er flink! Go TS! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se at det er noe særlig å fjerne på den kroppen der. Jeg tror det som må endres på er det som er inni hodet ditt, TS. Du har en flott kropp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett og slett ikke peiling.

Om 30 år kommer du til å angre skikkelig på at du ikke gledet deg over kroppen du hadde når du var 18.

Slutt å tro at kjendisdamene i bladene er realistisk og naturlig.

Dette! Ikke kast bort de "beste årene av ditt liv" på å ikke like kroppen din! Når du faktisk har født et barn, så ser du nok fort at den kroppen du har nå ikke er i nærheten av å "se ut som om du har vært gravid". Vær glad i kroppen din for den er FIN!

Anonymous poster hash: 2aada...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen, tusen, tusen, hjertelig takk for fine kommentarer! jeg føler fortsatt kroppen min er overvektig og ekkel, men å vite at andre ikke syns det hjelper :) Jeg vet jo mye av det man ser på TV og i blader e retusjert, men det er ikke vennene mine, og de jeg ser på stranda.. jeg er rett og slett tykkere en normalt, og ønsker å endre på det :) Blir også glad når jeg ser noen er ærlige å innrømmer de syns jeg er tynnfeit. Ikke noe jeg egentlig ønsker å høre, men det gir meg motivasjon :) men takk til dere som sier i fra! ikke alle takler slike kommentarer :)



Anonymous poster hash: 87091...7f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har en veldig fin kropp jeg. Vil du perfeksjonere den kan du sikkert ta av noen få kilo, men er ikke mye som skal til. Men dette er kun min mening :)



Anonymous poster hash: 355d0...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig... ikke imponerende, ikke stygg. :) du er ikke feit da, bare dårlig trent



Anonymous poster hash: 87091...7f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig... ikke imponerende, ikke stygg. :) du er ikke feit da, bare dårlig trent

Anonymous poster hash: 87091...7f5

Ikke begynn med slike kommentarer, hun er imponerende og hun ser ikke dårlig trent ut

Anonymous poster hash: a1dd4...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke begynn med slike kommentarer, hun er imponerende og hun ser ikke dårlig trent ut

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Hun er jo dårlig trent? Det trenger ikke å bety at hun har en stygg kropp. Kroppen hennes er fin den, men hun har stort potensiale. Hun spurte selv hva folk synes om kroppen hennes, og da er det å forvente at det kommer ærlige svar!

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo dårlig trent? Det trenger ikke å bety at hun har en stygg kropp. Kroppen hennes er fin den, men hun har stort potensiale. Hun spurte selv hva folk synes om kroppen hennes, og da er det å forvente at det kommer ærlige svar!

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

Visst du syns det er dårlig trent, hjelpe meg...

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du syns det er dårlig trent, hjelpe meg...

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Og hvis du syns det er en trent kropp, så hjelpe meg! En trent kropp skal være definert og stram. Denne jenta er absolutt ikke tjukk, men hun er ikke godt trent heller!

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hvis du syns det er en trent kropp, så hjelpe meg! En trent kropp skal være definert og stram. Denne jenta er absolutt ikke tjukk, men hun er ikke godt trent heller!

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

Nå hermer du etter meg, skjerp deg, du kommer ikke å kaller en kjempe tynn jente for utrent, god lord...

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du syns det er dårlig trent, hjelpe meg...

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Ser du noen tydelige muskler? For det gjør ikke jeg. Er ikke noe kritikk av kroppen, for den var fin den, men den er ikke noe særlig trent. (Man kan også være syltynn og dårlig trent, det er ikke ment som noen fornærmelse.)

Anonymous poster hash: c9a90...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hermer du etter meg, skjerp deg, du kommer ikke å kaller en kjempe tynn jente for utrent, god lord...

Anonymous poster hash: a1dd4...693

Tynn og trent har da ikke nødvendigvis noen sammenheng?

Anonymous poster hash: c9a90...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn og trent har da ikke nødvendigvis noen sammenheng?

Anonymous poster hash: c9a90...1a2

Helt enig. Har aldri sagt at hun er tjukk på noen måte, men trent er ikke det samme som å være slank.

Anonymous poster hash: 0ed5a...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...