Gå til innhold

*Trøste Tråden*


Gjest Sunflower-Delight

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Du er et godt menneske Sunflower-Delight. Vi trenger deg :)

Vi trenger deg med :) Du er ikke redd for å si meningene dine og står for dem og klarer å debattere skikkelig :) Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cartman

Vi trenger deg med :) Du er ikke redd for å si meningene dine og stor for dem og klarer debattere skikkelig :)

Jeg har alltid vært sånn :) Vi har hatt våre diskusjoner :) Du er en god debattant Winza, som følger med på nyhetsbilde.

 

Ikke ta deg nær av spissformuleringene mine. Jeg mener aldri å såre noen, men liker samtidig å være direkte. Tåkeprat fører ikke noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg har sånn plagsom øresus. Blir lei meg og oppgitt. Er det noen som har noen trøstende ord om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg har sånn plagsom øresus. Blir lei meg og oppgitt. Er det noen som har noen trøstende ord om dette?

Alt ordner seg for snille kvinner :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Du er et godt menneske Sunflower-Delight. Vi trenger deg :)

Det var da hyggelig.:) Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg har sånn plagsom øresus. Blir lei meg og oppgitt. Er det noen som har noen trøstende ord om dette?

Huff da... :( Jeg håper at dette ikke er sånn permanent(langvarig)øresus følelse? Kan du beskrive mer av hva slags form for øresus du har?  :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Huff da... :( Jeg håper at dette ikke er sånn permanent(langvarig)øresus følelse? Kan du beskrive mer av hva slags form for øresus du har?  :hug:

Det er både piping og susing. Har vart ca. en måned. Før varte det toppen en halvtime og så var det over. Har vært hos legen og sjekket øregangene, der var alt fint. Har ikke vært utsatt for noe støy heller. Han har sendt henvisning til øre-nese-hals spesialist. Det er en slags trøst, kanskje de finner ut av det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det er både piping og susing. Har vart ca. en måned. Før varte det toppen en halvtime og så var det over. Har vært hos legen og sjekket øregangene, der var alt fint. Har ikke vært utsatt for noe støy heller. Han har sendt henvisning til øre-nese-hals spesialist. Det er en slags trøst, kanskje de finner ut av det der.

Ja, det er ikke så greit det der. Tror det vil hjelpe å gå til den spesial legen. Bra å få sjekket det ut, så vil du også føle deg bedre når du vet mer om hva som er problemmet. Eller jeg håper at de vil finne ut av det. Se heller frem til å få noen gode resultater etter å ha vært hos spesial legen, eller å få noen svar's muligheter for hva som kan være problemmet. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ja, det er ikke så greit det der. Tror det vil hjelpe å gå til den spesial legen. Bra å få sjekket det ut, så vil du også føle deg bedre når du vet mer om hva som er problemmet. Eller jeg håper at de vil finne ut av det. Se heller frem til å få noen gode resultater etter å ha vært hos spesial legen, eller å få noen svar's muligheter for hva som kan være problemmet. :klem1:

Tusen takk :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bossa Nova

Ble du bedre etter hvert? :hug:

Nei, jeg har det ennå :trist: Fastlegen skulle sende en henvisning til øre, nese, hals-spesialist. Men jeg tror han har glemt det, for jeg har ikke fått noe brev fra spesialisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Uff så synd :(:hug:

Så dårlig gjort og uproft av legen! Du burde ringe og spørre hvorfor du ikke har hørt noe enda, dette er ikke noe man skal måtte gå rundt med i over en måned :( Jeg håper virkelig det ordner seg, du er en flott og hyggelig person :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Uff så synd :(:hug:

Så dårlig gjort og uproft av legen! Du burde ringe og spørre hvorfor du ikke har hørt noe enda, dette er ikke noe man skal måtte gå rundt med i over en måned :( Jeg håper virkelig det ordner seg, du er en flott og hyggelig person :klem:

Tusen takk, og i like måte :)

 

Jeg får prøve å få tak i legen igjen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Nei, jeg har det ennå :trist: Fastlegen skulle sende en henvisning til øre, nese, hals-spesialist. Men jeg tror han har glemt det, for jeg har ikke fått noe brev fra spesialisten.

Kjipt.  :klem:  Men det er lett å glømme litt bort sånt hvis legen er mye opptatt. Da er det lurt å ringe igjen for å minne h*n om dette. ;) Håper at det blir ordnet snart og at du får komme deg til lege spesialisten om ikke så lang tid!

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg trenger litt trøst.....er på dag 10 med feber nå, slapp og elendig. Har tilbrakt 10 dager i daffeklær, sminkeløs, håret i busteflette på sofaen eller i senga. Begynner å bli lei.. 

 

Dessuten har jeg så dårlig samvittighet for jobben, for jeg veit hvor vanskelig det er å få vikarer.

 

*håper-antibiotikaen-kicker-inn-idag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt trøst.....er på dag 10 med feber nå, slapp og elendig. Har tilbrakt 10 dager i daffeklær, sminkeløs, håret i busteflette på sofaen eller i senga. Begynner å bli lei.. 

 

Dessuten har jeg så dårlig samvittighet for jobben, for jeg veit hvor vanskelig det er å få vikarer.

 

*håper-antibiotikaen-kicker-inn-idag*

Uff :( Du kan få så mye trøst av meg som du vil :klem: Du er en fantastisk bruker og du virker som ei fantastisk dame :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

trenger dette... har det skikkelig fælt... har ingen venner og er helt alene. 2 år igjen på vgs. Tror dere det er mulig å få nye, gode venner når jeg skal studere? Selvom vi er så "gamle"?

Anonymous poster hash: fac59...0cb

 

Vet du, de aller beste vennene mine har jeg møtt i voksen alder!

 

Den aller, aller beste møtte jeg 1 året på Vgs :) Vi er som søstre, tante til hverandres barn, og gudmor til døtrene våre. 

 

Men jeg kjenner den kjipe og vonde følelsen av å gå ungdomstida og ikke ha noe særlig venner. Til meg så var det pga jeg bodde sammen med ei rotløs mor som flyttet rundt om i landet, og siden jeg måtte henge med på lasset pga en fraværende far så rakk jeg aldri å få nære venner før vi måtte flytte igjen.

 

Så det er håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...