Gå til innhold

Jeg ga henne en forlovelsesring i hvitt gull, ikke nok...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså jeg elsker henne, så dere som kommenterer at jeg bør dumpe henne så er ikke det aktuelt. Det er bare det at jeg ser på en ring som noe symbolsk, og trenger ikke å legge til diamanter for at det skal bety noe. Hun vil virkelig ha diamanter på ringen, og jeg mener bare at de er verdiløse og det som virkelig betyr noe er symbolikken i selve ringen.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg elsker henne, så dere som kommenterer at jeg bør dumpe henne så er ikke det aktuelt. Det er bare det at jeg ser på en ring som noe symbolsk, og trenger ikke å legge til diamanter for at det skal bety noe. Hun vil virkelig ha diamanter på ringen, og jeg mener bare at de er verdiløse og det som virkelig betyr noe er symbolikken i selve ringen.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

Fortell nå heller om ringen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg elsker henne, så dere som kommenterer at jeg bør dumpe henne så er ikke det aktuelt. Det er bare det at jeg ser på en ring som noe symbolsk, og trenger ikke å legge til diamanter for at det skal bety noe. Hun vil virkelig ha diamanter på ringen, og jeg mener bare at de er verdiløse og det som virkelig betyr noe er symbolikken i selve ringen.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

Selvfølgelig dumper man ikke noen, fordi de har en annen smak innenfor smykker enn deg selv.

Og hvis du ser på en ring som noe symbolsk, hvorfor bryr du deg om hvordan den ser ut da??

Jeg ser på en ring som BÅDE noe symbolsk OG som noe som jeg skal være komfortabel med å gå med.

Lett å dra "symbol" kortet gitt..

Anonymous poster hash: c3e9f...c05

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne gjerne også hva som må til for å hente ut diamanter. Hvor mange kriger og konflinkter som er blitt betalt av av diamanter, samt slavearbeid som hører med.

Folk klager på klær som er blitt produsert på grusomme måter, men når det gjelder pene steiner, så er det ingen som rykker en finger. Det ligger for mye penger i det rett og slett, og folk gir faen så lenge de ser pene ut på fingeren og man kan vise dem frem.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er jo en enkel gullring det som blir giftering, og den vil jeg helst ha når jeg faktisk gifter meg. Forlovelsesring synes jeg bør være diamant:) selg ringen, kjøp en med diamant til 15k og så har du råd til gifteringer i tillegg! win-win.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen i seg selv var av Platina, med et trekk av hvitt gull over seg. På den indre siden av ringen står det hennes navn (jeg har en til meg selv også, med mitt navn) i gult gull. Jeg husker ikke hva gullkjeden het, men dette var altså en custom-made ring.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringen i seg selv var av Platina, med et trekk av hvitt gull over seg. På den indre siden av ringen står det hennes navn (jeg har en til meg selv også, med mitt navn) i gult gull. Jeg husker ikke hva gullkjeden het, men dette var altså en custom-made ring.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

I call bullshit.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var tøft gjort av dama di å si ifra..

Nå kan du jo bytte ringen og kjøpe en billigere med diamant, da blir hun jo fornøyd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her har du enda en i hvitt gull, som er veldig bred, og den koster bare litt over 5000 kr.

Så du juger, TS. Garantert.

http://www.lamastone.no/komfortsmidd-gifteringforlovelsesring-glatt-hvitt-gull-p-15017.html

Anonymous poster hash: c3e9f...c05

Neeeida, TS, han ljuger ikke han, det var i Dubai han kjøpte ringen, han.

Virker som at TS tror folk er dumme og veldig naive her inne.

Anonymous poster hash: ac3d5...960

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ringen i seg selv var av Platina, med et trekk av hvitt gull over seg. På den indre siden av ringen står det hennes navn (jeg har en til meg selv også, med mitt navn) i gult gull. Jeg husker ikke hva gullkjeden het, men dette var altså en custom-made ring.

TS

Anonymous poster hash: 91042...57b

Hvis navnet hennes står i den er det vel lite sannsynlig at dere får solgt den. Muligens for metallets verdi. Hvis dette er sant har du blitt ripped off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er litt storforlangende. Du kjøpte en forlovelsesring til 20 000,- og hun klager på at den ikke har diamanter.... Jeg er forlovet selv og jeg hadde vært fornøyd med en plastring til 10,- for å si det sånn. Det er ikke ringen eller prisen som gjelder, det er den du forlover deg med som teller. Ringen er bare et symbol på forlovelsen. Mener jeg ihvertfall...

Meg og samboeren valgte ut ringer sammen. De kostet vel rundt 2000,- da. Jeg er veldig fornøyd med min ring, så hvorfor kan ikke hun være fornøyd med sin? Iallefall hvis den kostet 20 000,-. Hun kan vel få diamanter på gifteringen sin da, hvis det er så viktig.

Enig i denne her ja :)

Anonymous poster hash: 6205c...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...