Gå til innhold

Er de fleste menn slik som kjæresten min, eller er han litt spesiell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min er nesten slik, men han ser ut som en mann da og er kraftig. Ikke noe tynn. Han er også en handyman som ordner opp :)

Må man være høy og kraftig for å se ut som en mann? :sjokkert::vetikke:

Anonymous poster hash: e435c...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller han ikke dataspill :hoho: Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørd!

Resten der ville jeg ikke reagert på. De fleste tror jeg egentlig liker barn og dyr, selv om de synes det er litt flaut å vise det. Kanskje utenom hunder og katter. I tillegg tror jeg nok han kan bli sint om du gjør han det, eller så er nok han litt rar på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Må man være høy og kraftig for å se ut som en mann? :sjokkert::vetikke:

Anonymous poster hash: e435c...592

Nei, selvsagt ikke. Kom ut feil. Skulle bare presisere at han var slik som TS sin. Bare at han er kraftig og ikke tynn. Tynne menn er selvsagt menn de og :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg tror jeg er en ganske gjennomsnittlig mann, sånn rent mannemessig..så her kan du se

Jeg er sammen med en mann som kanskje mange kunne ønsket seg. Jeg lurer på om jeg er veldig heldig , eller om de fleste menn er slik?

-Han elsker barn og dyr. Ja, men jeg sitter ikke å gråter med katten på fanget så veldig ofte.

-han drikker aldri/sjelden. Liker ikke øl Er ikke blandt de som har startet eget bryggeri, men tar meg en pils iblandt

-Haner aldri ute på byen Stemmer, men det er mye fordi jeg er gift og har barn

-Han er så og si aldri sammen kompiser, bare meg. Ja, og nei. Helst er jeg ikke sammen med noen (vil helst dra å fiske alene eller sammen med min fiskekompis)

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg. Feil. Har ofte mannsen og kan bli svært irritert

-Han er kosete og oppmerksom Kosete når jeg vil ha en handjob. Oppmerksom? Nei..

-Han er økonomisk uten å være gjerrig til meg. Økonomisk ja..men er gjerrig med kona også :=)

-Han tar husarbeidet Tja..etter å ha kranglet om det i 4 år..så tar jeg min del

-Han er sporty og blir med på turer i skog og mark Seff. Elsker naturen og aktivitet.

-Han er snill mot alle. Snill mot de snille og hard mot de harde. Finner meg ikke i piss.

-Han spiller ikke data spill , men liker å snakke/gjøre ting sammen meg. Spiller poker, mye.

-Vu krangler så og si aldri.Krangler skikkelig 2-3 ganger i året, småkrangler i blandt

Han er den litt myke og feminine mannen . Høy og tynn og ikke noe mannemann sånn sett. Har muskler og får småpanikk når det går noen uker uten å ha trent armene.

Er kjæresten din likedan, eller kunne du hatt en mann med disse egenskapene?



Anonymous poster hash: 3e603...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke helt ut som min greie, men jeg tror heller ikke at en mann som du beskriver din mann til å være, hadde slikt å være sammen med meg heller. Er veldig avhengig av å ha alenetid, føle meg selvstendig (eks. reise alene) og spiller gjerne dataspill både med og uten kjæresten.

Anonymous poster hash: c7951...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er ikke slik. Kan jeg få din i stedet? :blomst:



Anonymous poster hash: cc370...b7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er en ganske gjennomsnittlig mann, sånn rent mannemessig..så her kan du se

oi oi, det hadde ikke jeg taklet. elsker at han kosesnakker til dyr . og at han aldri hever stemmen til meg. skjønner at jeg har vært veldig heldig. hilsen trådstaRTER

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Jeg er sammen med en mann som kanskje mange kunne ønsket seg. Jeg lurer på om jeg er veldig heldig , eller om de fleste menn er slik?

-Han elsker barn og dyr.

-han drikker aldri/sjelden. Liker ikke øl

-Haner aldri ute på byen

-Han er så og si aldri sammen kompiser, bare meg.

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg.

-Han er kosete og oppmerksom

-Han er økonomisk uten å være gjerrig til meg.

-Han tar husarbeidet

-Han er sporty og blir med på turer i skog og mark

-Han er snill mot alle.

-Han spiller ikke data spill , men liker å snakke/gjøre ting sammen meg.

-Vu krangler så og si aldri.

Han er den litt myke og feminine mannen . Høy og tynn og ikke noe mannemann sånn sett.

Er kjæresten din likedan, eller kunne du hatt en mann med disse egenskapene?

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Mange gode egenskaper der men "myk og feminin"?! Glem det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke helt ut som min greie, men jeg tror heller ikke at en mann som du beskriver din mann til å være, hadde slikt å være sammen med meg heller. Er veldig avhengig av å ha alenetid, føle meg selvstendig (eks. reise alene) og spiller gjerne dataspill både med og uten kjæresten.

Anonymous poster hash: c7951...460

hva erdet som ikke erdin greie da? Jeg får jo full frihet til å reise med venninner og være med de.Godtå komme hjem til mann som er hjemme og som er snillog hyggelig. Vi kan kose ossmed sjokolade og brus og film ihelgene istedet for øl og fotball. Jeg kan ikke fatteat detendelig var min tur til å finne drømmemannen <3

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

-Han elsker barn og dyr.

Det gjør jeg også. De fleste barn vertfall. De som kan oppføre seg.

-han drikker aldri/sjelden. Liker ikke øl

Jeg drikker av og til. Elsker øl.

-Haner aldri ute på byen

Det er nok jeg.

-Han er så og si aldri sammen kompiser, bare meg.

Er så klart sammen med vennene mine også selv om jeg har kjæreste.

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg.

Er av og til sur og lei når jeg er alene

-Han er kosete og oppmerksom

Er jeg også.

-Han er økonomisk uten å være gjerrig til meg.

Vet ikke hva du mener. Bryr meg ikke så veldig mye om penger akkurat.

-Han tar husarbeidet

Altså jeg gjør jo det som må gjøres. Men jeg hadde aldri gjort alt alene. Vil ikke være husmor heller.

-Han er sporty og blir med på turer i skog og mark

Samme her. Elsker sport, trening og turer.

-Han er snill mot alle.

Jeg er snill mot de som er snille mot meg.

-Han spiller ikke data spill , men liker å snakke/gjøre ting sammen meg.

Liker jo å spille litt også jeg. På data spill og tv-spill.

-Vu krangler så og si aldri.

Krangler ikke jeg heller så lenge partneren ikke er kranglete eller sårer meg.

Han er den litt myke og feminine mannen . Høy og tynn og ikke noe mannemann sånn sett.

Jeg er langt i fra feminin, men er faktisk ganske følsom. Er høy, og slank, og passe trent.

Du er nok heldig i noe vertfall. Kommer an på hva flest kvinner liker.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er helt annerledes, men jeg føler meg ikke uheldig av den grunn. Visste jo hvordan han var og er.

-Han har ikke noe imot barn og dyr.

-han drikker gjerne i helgene.

-Han er ute på byen iblant.

-Han er en del ute med kompiser, men tar seg tid til meg også. Bare bra, for da får jeg ikke dårlig samvittighet for å dra ut med venninner.

-Han er aldri sur og har aldri hevet stemmen til meg. - ok, det har ikke min heller.

-Han er kosete og oppmerksom - joda.

-Han studerer og har ikke så mye penger, men jeg klarer da å betale for meg selv.

-Han tar noen ganger husarbeid.

-Han er ikke veldig sporty, liker seg best i sofaen med gode filmer.

-Han er snill mot alle.

-Han spiller data spill , men liker også å snakke/gjøre ting sammen meg.

-Vu krangler så og si aldri.

Det høres jo egentlig ut som kjæresten din ikke har noe liv utenom deg? Det er sunt også for en mann å ha kompiser han kan henge med.

Hva er interessene hans? Gjør han aldri noe uten deg?



Anonymous poster hash: 57886...9f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har mange av de samme egenskapene, men en del av det du nevner er i mine øyne kjedelig. F.eks: Jeg elsker øl, og det er hyggelig å dra ut og pilse, eller å kose oss med det hjemme. Det er viktig for meg at vi begge er med vennene våre hver for oss, og at vi ikke er sammen hele tiden. Han liker å spille, og det gjør meg ingenting. Han er mandig, og det er det jeg liker best. Ellers så stemmer vel mye av det du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

oi oi, det hadde ikke jeg taklet. elsker at han kosesnakker til dyr . og at han aldri hever stemmen til meg. skjønner at jeg har vært veldig heldig. hilsen trådstaRTER

Anonymous poster hash: 3e603...ece

Du går nok lei av at han er som ei jente til slutt, men flott at du trives so far da! Det er ikke som at jeg (og andre gjennomsnittsmenn) er psykopater heller. Det å rope litt i en krangel er helt normalt. Høres ut som fyren din er litt stusselig synes nå jeg. Jeg kan fint kosesnakke litt til katta, men jeg er ikke "kattefrelst" og sitter å ser kattevideoer på youtube av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hadde jeg hatt type, så hadde mange av de punktene der ikke vært noe for meg. Blant annet det at han så og si aldri er med kompiser, men bare deg. Jeg setter pris på et sosialt liv utenom forholdet. Føler at en mann må nesten like øl. Jeg kan ikke dra på fest med en kar som tar med seg cider eller rødvin.

Men, fint du har funnet den perfekte mannen.

Han høres veldig needy ut, enig. Uselvstendig, pushover. Jeg liker at en partner har egne hobbier, liker å gjøre ting alene og ønsker ikke at hvert eneste ledig minutt skal være hånd i hånd i sofaen som to "Ellinger"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også veldig lik, selv vi begge syns venner er viktig også :) Er deilig med litt annet påfyll og få kjenne ordentlig på at man savner hverandre (gjør det etter en time fra hverandre...) MEN, min er skikkelig manne-mann, litt rufsete på håret, vredakuldret og høy.. Virkelig drømmemannen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...