Gå til innhold

Jeg har kronisk flaks ved feil gjort av butikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er en person med kronisk uflaks, men har i det minste samvitigheten i behold. Er store summer dette, og ikke normalt og la være og gi beskjed så mange ganger. Då blir bo det sånn til slutt at man prøver og forvirre de ansatte , for og kanske slippe unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd med meg flere ganger, både på store og mindre kjøp. Sier alltid ifra.



Anonymous poster hash: 1a9b3...9f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forfulgt av en mystisk flaks ved feil som blir gjort i mitt favør ved kjøp hos store butikker og kjeder o.l1. Skulle veksle en 1000 lapp i 5 tohundrelapper hos en større matvarekjede da jeg var i tenårene. Vedkommende gir meg 5 femhundrelapper...2 og 3. Nummer 2 og 3 henger sammen. Var på en elektrokjede for å kjøpe en TV, der var en utsendt fra Cresco som ville selge meg avbetaling på TVn, jeg takket ja og gikk ut med TV. Senere på dagen var jeg på en større møbelkjede for å kjøpe 2 ganske kostbare sofaer, tv-benk osv.. der skulle de også selge meg cresco, så jeg ba de slenge det med på samme som tidligere på dagen, de ringte mannen fra tidligere og fikk ok, alt fint så langt, møbler blir levert. Noen uker senere får jeg brev fra Cresco at søknaden er avslått.Aldri hørt noe ang tingene jeg fikk eller fått noen krav. Totalt ble det handlet for nesten 40 000.3. Kjøpte 22 pakker laminat hos en større byggekjede, ser på kvitteringen når vi kommer hjem at det ble tatt betalt for _2_. EN forskjell på 12-15 000 kr.4. Hos samme butikk som 3, kjøpte en drøss med ting, blant annet 25 veggplater. Var slik drive-in sak. Så mens vedkommende går gjennom bilen hva vi har kjøpt og scanner henter jeg noe maling. Går i kassa og betaler. Ser da etterpå på kvitteringen at vedkommende har prestert å ikke ta betalt for en eneste veggplate. Verdi ca. 4 000.5. Kjøpte kjøkken og hadde bestemt oss for alt, i siste liten ber jeg de droppe kjøleskapet da vi ikke får bestemt oss om vi skal ha med eller uten fryseboks. Han legger inn forslag med begge deler. Får levert bøttevis med pakker, finner etterhvert ut det var voldsomt med hvitevarer som var levert. Da har vi fått med kjøleskap, ikke bare ett, men TO, med og uten kjøleboks.. Sjekker kvitteringen, ikke betalt for noen av de.6. Igjen gulv. Betalte 10 pakker gulv, dro til utlevering, får 15 pakker. Viser seg jeg har regnet feil, trengte 14 pakker og ikke 10.7. Samme uka. Kjøper 32 downlights, tar en hel søppelpose og fyller oppi, kjøper også en hel del andre kostbare ting, damen i kassa tar ut èn og slår inn. Jeg stusser litt på beløpet og ser på kvitteringen etterpå, hun har da slått inn ÈN stk og ikke 32. Verdi ca. 14 000.Dette var de store tingene. Har vært en drøss med for mye penger tilbake, betalt for lite, fått for mye.. osv osv..Til forumpolitiet avd. Moral: omg, plz, lol, yolo - Når folk vil gi meg penger takker jeg og bukker, ikke jeg som har gjort feil. Anonymous poster hash: 293b6...639

De vil ikke gi deg penger, de har gjort en feil, og du burde si ifra da du oppdager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikke hvordan jeg hadde tatt de ulike eksemplene til TS jeg. Kommer an på humøret, dagen, betjeningen og servicen tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...