Gå til innhold

Savemore telefonsvindel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! E d nåken andra her som får regninger ifrå ett firma som kallar seg for Savemore Norge?? Eg vart påtvunge eit abbonement hos dei, men avbestillte det ganske kjapt og no fleire månader etter har eg mottatt ei regning på øver 700 kronar for ei kort som de plutselig sku ha telbake?? Kva er dette?

Anonymous poster hash: ce3c0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt akkurat å søkte på dette "firmaet" og det eneste jeg finner er at de helt klart driver med svindel...! 200 kroner i måneden for medlemskapet, som går ut på å få tilsendt en sms i ny og ne med dårlige "tilbud". Skam dere Savemore !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savemore hakker seg visst inn på sider der det står negativ omtale og fjerner den, det er derfor det er så vanskelig å finne ut om hva de egentlig driver med...De har plaget broren min lenge og nå har han fått krav fra en kreditor som kaller seg Vangdal Alt Inn AS....Så da driver gatantert de og med svindel.

Anonymous poster hash: ce3c0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Disse jævlene har flere navn å gjemme seg under, itillegg til Savemore så kaller de seg bl.a. Dealmaker og Avtaler AS. Svina som eier dette svindelfirmaet heter visstnok Torkel eller Torkil Ruud, Anders Kristiansen og Roald Magne Tveitaskog...

Anonymous poster hash: ce3c0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt forbrukerrådet! De vil gjerne ha info om denne type svindlere jo flere som klager jo mer har Fb.rådet mulighet til å gjøre.

Anonymous poster hash: 3aea6...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...