Gå til innhold

Hvilken bruker vil du helst se bilde av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Det er helt sant. Jobben min kan som du sikkert skjønner være litt krevende, ettersom jeg etterstreber balanse, men alle som kjenner min natur vet det ikke alltid går slik. Siden ingen egentlig ser meg, men alle merker effekten av tingene jeg gjør, er det hyggelig med en klem. Takk, skal du ha. :hug::laugh:

Det er ná godt á vite. :) Og ná kan det jo ogsá hende at du ikke er helt usynlig sánn ellers. ;) Jeg klarer ikke alltid á se for meg et annet bilde av hva jeg ser pá brukernavn eller som avatar bilde. Hvis noen ville ha sagt at de tror jeg ser ut som en pingvin sá er jo dette ogsá helt greit for meg. :fnise::)

Takk du ogsá for klem! :klem1:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ná godt á vite. :) Og ná kan det jo ogsá hende at du ikke er helt usynlig sánn ellers. ;) Jeg klarer ikke alltid á se for meg et annet bilde av hva jeg ser pá brukernavn eller som avatar bilde. Hvis noen ville ha sagt at de tror jeg ser ut som en pingvin sá er jo dette ogsá helt greit for meg. :fnise::)

Takk du ogsá for klem! :klem1:

Du skal ikke se bortifra at jeg egentlig er ganske konkret og synlig, ja. Jeg liker veldig godt å bli sett som vinden jeg. Dersom ordene jeg skriver kan ha vindeffekt er jeg fornøyd: da vil de i blant være sterke, andre ganger myke og til og lekende i blant. Pingvin er også en finfin ting å forestilles som, synes jeg. :blomst::hug: Bare en glede med klemmen :)

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Du skal ikke se bortifra at jeg egentlig er ganske konkret og synlig, ja. Jeg liker veldig godt å bli sett som vinden jeg. Dersom ordene jeg skriver kan ha vindeffekt er jeg fornøyd: da vil de i blant være sterke, andre ganger myke og til og lekende i blant. Pingvin er også en finfin ting å forestilles som, synes jeg. :blomst::hug: Bare en glede med klemmen :)

Det er en bra symbolsk máte á se pá det. :)

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

...................................................................................................................................................................................................................................................................................

Aw jeg var for sein :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Godjente, (ansiktsbilde) :blomst:



Anonymous poster hash: 30ba2...5f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ønsker egentlig å se bilde av alle jentene som hele tiden skryter av utseendet sitt.



Anonymous poster hash: a03ad...0cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

Ønsker egentlig å se bilde av alle jentene som hele tiden skryter av utseendet sitt.

Anonymous poster hash: a03ad...0cf

 

Det vil iallefall ikke være meg da. ;):)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer interessant med de som ikke skryter, eller kanskje tilmed klager. Sunflower og Winza, få opp biler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg synes det er mer interessant med de som ikke skryter, eller kanskje tilmed klager. Sunflower og Winza, få opp biler.

Jeg har ingen bil så da kan jeg ikke. :laugh::P

 

Fint nytt avatar du har forresten. Veldig søt lite dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tør ikke å vise bilde av meg i frykt for å bli gjenkjent

Hva skjer hvis du blir gjenkjent? Burde jeg være redd, som har delt bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis du blir gjenkjent? Burde jeg være redd, som har delt bilder?

Du får snart et ukjent antall stalkere på døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...