Gå til innhold

Levd på sjokolade og potetgull hele livet, hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jo, noen ganger har vi middag sammen om alle er hjemme



Anonymous poster hash: c9098...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går helt fint å leve sånn, det blir værre hvis du skal over på sunn kost da kommer du til å bli syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går helt fint å leve sånn, det blir værre hvis du skal over på sunn kost da kommer du til å bli syk

Åjja, da spiser jeg bare sånn jeg gjør nå, leste også en kommentar er det sto at kroppen tilpasseer seg og får det den trenger ;)

Anonymous poster hash: c9098...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du høres akkurat ut som meg!

Er helt lik.

Jeg har spist ostepizza, potetgull, pepsi og pannekaker hele livet. Spiser heller ikke kjøtt. Mener også at ting med rar konsistens er det verste.

Det eneste er at jeg ikke er spesielt glad i søtt, så sjokolade og godteri blir det ikke like mye av.

Har alltid vært redd for helsa mi på grunn av dette. Har vært hos lege tre ganger for å se hvordan ståa er innvendig. Første gang da jeg var rundt ni år, andre gang i fjor og siste gang for to uker siden.

Alltid har jeg fått beskjed om at alt er som normalt, og at jeg ikke har mangelvare på noe (bortsett fra sist da jeg hadde lite D-vitamin, men det er jo ikke nødvendigvis kostholdets skyld).

Er også slank og normal.

______

Ganske kjip greie, spesielt sosialt.

Har i mange år prøvd å utvide kostholdet, men det er så INNMARI vanskelig! Folk som kommenterer her inne at "det er jo bare å spise sunt!" skjønner ikke hvordan det er.

Selv prøver jeg å utvide med å smake nye ting som er innenfor kategorien jeg allerede liker. For eksempel; før spiste jeg kun én type ostepizza. Alt annet var uaktuelt. Nå tør jeg spise andre, og det går veldig bra.
Ikke like skummelt å prøve.

Jeg eksperimenterer også med smeltet ost på andre ting, som for eksempel brød og type "chili cheese" som de har på Burger King.

Når jeg jobber med å utvide horisonten, tar jeg ikke hensyn til hva som er sunt og ikke. Det viktigste er å utvide. Hva man skal og ikke skal spise kan man heller ta hensyn til når man liker "alt".

Har vært sånn så lenge jeg kan huske, men jeg vet (bilder og forklaringer fra familie) at jeg var et matvrak til jeg var sånn to år. Spiste alt - hele tiden. Jeg var en tykk baby :P Hva som skjedde, skjønner jeg bare ikke :(

Jeg er jente og 23 år.



Anonymous poster hash: d90f5...d74
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som er AB over (med samme problem).

Ville skrive den i anonym, sånn at det ikke kommer på "profilen" min dersom noen plusser det.

Er jo ikke noe man er spesielt stolt over :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer vel ikke? Så da kunne bare alle levd på sjokolade og potetgull, cola ?

Cola, spesielt Coca Cola er et viktig supplement som alle bør inkludere i kosten. Kombinert med sjokolade og potetgull så har du et solid måltid godt nok for alle inkludert toppidrettsutøvere. Næringsprofilen er helt unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan

Cola, spesielt Coca Cola er et viktig supplement som alle bør inkludere i kosten. Kombinert med sjokolade og potetgull så har du et solid måltid godt nok for alle inkludert toppidrettsutøvere. Næringsprofilen er helt unik.

Kan på noen som helst måtte ikke få dette til så stemme...



Anonymous poster hash: c9098...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du spist til niste på skolen? Laget ikke foreldrene dine nistepakke til deg, og hvis ikke, reagerte ingen lærere?

Hvorfor fikk du en chipspose til middag og de andre vanlig mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til erneringsekspert kanskje? Selvom kroppen er vandt til drittmat er det ikke forsent og snu det. Høres ut som et jævlig kosthold, husker jeg spise sånn før selv, var jo slank, men skikkelig kvisetryne og slapp som en fisk.

Jeg endret det, og er en ny person, kan jeg det, så kan alle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: får man mye kviser av usunn mat? Dette er noe jeg sliter med til de grader! Takk "heiduder" ;) ;)



Anonymous poster hash: c9098...a5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan

Kan på noen som helst måtte ikke få dette til så stemme...

Anonymous poster hash: c9098...a5a

Kjære, TS, brukeren er selvsagt ironisk, men ironisk er ikke brukerens sterkeste side, men ja, vedkommende er ironisk.

Anonymous poster hash: fb780...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, TS, brukeren er selvsagt ironisk, men ironisk er ikke brukerens sterkeste side, men ja, vedkommende er ironisk.

Anonymous poster hash: fb780...f39

*Ironi

Anonymous poster hash: fb780...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker ikke hva denne tilstanden heter, men er jo folk der ute som bare spiser noen få ting...som ho jenta i USA som bare spiste tic tacs, eller hun fra England som bare klarte å spise chicken nuggets, alt annet brekte hun seg på.. Det er jo en type mat vegring.

Legen blir nok ikke til å riste på hodet av deg TS, men du trenger hjelp, få henvisning til psykolog osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til erneringsekspert kanskje? Selvom kroppen er vandt til drittmat er det ikke forsent og snu det. Høres ut som et jævlig kosthold, husker jeg spise sånn før selv, var jo slank, men skikkelig kvisetryne og slapp som en fisk.

Jeg endret det, og er en ny person, kan jeg det, så kan alle det.

Er litt feil å si "kan jeg det, så kan alle andre det" om det ligger noe psykisk bak,som gjør at TS og andre der ute bare liker noen få ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: får man mye kviser av usunn mat? Dette er noe jeg sliter med til de grader! Takk "heiduder" ;) ;)

Anonymous poster hash: c9098...a5a

Nei. Myte.

Anonymous poster hash: aedb5...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...