Gå til innhold

Ok å ha fest til langt på morning i rekkehus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, for det er jo mye viktigere å unngå det grusomme stempelet festbrems enn å kunne sove om natta ... om man er 16.

Her er det naboene som mangler alle normale begreper om folkeskikk, ikke TS.

Anonymous poster hash: 85525...afe

Jeg er helt enig med deg. Samtidig ønsker jeg et godt forhold til naboene. Men klart, blir det ikke bedre etter å ha snakket med dem, må det sterkere lit til. Men jeg vil unødig komme på kant med naboer uten at det er nødvendig. Personlig driter jeg i hva naboer tenker om meg, men syns det er best om vi har er ok naboskap liksom.

Anonymous poster hash: 3dbfe...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg. Samtidig ønsker jeg et godt forhold til naboene. Men klart, blir det ikke bedre etter å ha snakket med dem, må det sterkere lit til. Men jeg vil unødig komme på kant med naboer uten at det er nødvendig. Personlig driter jeg i hva naboer tenker om meg, men syns det er best om vi har er ok naboskap liksom.

Anonymous poster hash: 3dbfe...de9

Det burde være mulig å ta en prat med naboer om slike ting i dagens samfunn. Jeg har selv sendt politiet på døra til naboen da de ikke ga seg. Ingen sure miner.

Skal man opp tidlig dagen etter så sier det seg jo selv, da sier man i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt på landet dersom du skal lage trøbbel over en fest en fredag midt på sommeren.

Jeg fatter ikke hvorfor slike hårsåre mennesker finner det lurt å bosette seg i rekkehus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...