Gå til innhold

Består du blyanttesten så har du digge pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

krokodillen kunne antagelig tirret på seg et tomt rom :fnise: :fnise: :fnise:

Sorry.....Blir liksom bare het diskusjon i hver tråd du er på ser det ut til ....

Dette er jo et diskusjonsforum så det er vel ikke så overraskende eller?jeg har like mye rett til å utrykke mine meninger som alle andre her inne. Om folk lar srg provosere får det være på dems kappe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Dette er jo et diskusjonsforum så det er vel ikke så overraskende eller?jeg har like mye rett til å utrykke mine meninger som alle andre her inne. Om folk lar srg provosere får det være på dems kappe

Åjada...det er selvsagt helt i orden :) har aldri sagt noe på det vetu. Jeg har bare havnet i opphetet diskusjon med deg flere ganger og nesten hatt dårlig samvittighet for at jeg har tatt for hardt i...

Men har jo oppdaget nå at jeg ikke er den eneste som kan bli provosert av ting du diskuterer ;)

Men helt uproblematisk for meg....er som du sier...diskusjonsforum. Gass på.

Jeg bare foretrekker å unngå åpen krangling og slikt selv om jeg er dypt uenig med andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Joda,bare i denne tråden er det jo flere som har påpekt at det er bedre med små spretne enn store hengete så det er flere som mener det samme som jeg. Du henger deg for mye opp i ordet hengejur.

Jeg har heller aldri sagt at pupper som ikke står rett ut er hengejur. Hvor har du det fra?

Su trenger heller unnskylde deg for å ikke være imponert. Jeg bryr meg strengt tatt ikke om hva du er

Jeg blir rimelig oppgitt over at du, som voksen, så krystallklart tar hevn på den uskyldige, oppvoksende generasjon ved å taigjen for at du fikk gjennomgå for dine a-cup pupper som tenåring.

Det synes jeg et voksent menenske burde holde seg for god til, men det er kansje slik at du ikke er helt komfortabel med det alikevel, selv om du hårdnakket påstår du ikke bryr deg.

Å snakke så nedsettende om dem som ikke ser ut som deg selv, og å gjemme seg bak det typiske tenåringsargumentet om at "det er mange som synes det, de sier det bare ikke", det synes jeg er under pari i en diskusjon.

- dessuten er det du påstår, nemlig at 'ingen sier det' helt umulig å bevise eller motbevise.

Så i følge deg kan disse unge, oppvoksende kvinner som har større pupper enn a-cup og ikke består blyanttesten egentlig bare gå og henge seg med en gang, - fordi ihht. deg så er det altså slik at mange ikke liker hengejurene deres, men ingen vil si det til disse unge kvinnene.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Åjada...det er selvsagt helt i orden :) har aldri sagt noe på det vetu. Jeg har bare havnet i opphetet diskusjon med deg flere ganger og nesten hatt dårlig samvittighet for at jeg har tatt for hardt i...

Men har jo oppdaget nå at jeg ikke er den eneste som kan bli provosert av ting du diskuterer ;)

Men helt uproblematisk for meg....er som du sier...diskusjonsforum. Gass på.

Jeg bare foretrekker å unngå åpen krangling og slikt selv om jeg er dypt uenig med andre her.

Det er faktisk ikke jeg som begynner kranglinga. Folk tåler bare ikke at jeg beuker "stygge" ord eller erdirekte.

Du skal heller ikke ha dårlig samvittighet for å ta hardt i. Jeg tåler det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg blir rimelig oppgitt over at du, som voksen, så krystallklart tar hevn på den uskyldige, oppvoksende generasjon ved å taigjen for at du fikk gjennomgå for dine a-cup pupper som tenåring.

Det synes jeg et voksent menenske burde holde seg for god til, men det er kansje slik at du ikke er helt komfortabel med det alikevel, selv om du hårdnakket påstår du ikke bryr deg.

Å snakke så nedsettende om dem som ikke ser ut som deg selv, og å gjemme seg bak det typiske tenåringsargumentet om at "det er mange som synes det, de sier det bare ikke", det synes jeg er under pari i en diskusjon.

- dessuten er det du påstår, nemlig at 'ingen sier det' helt umulig å bevise eller motbevise.

Så i følge deg kan disse unge, oppvoksende kvinner som har større pupper enn a-cup og ikke består blyanttesten egentlig bare gå og henge seg med en gang, - fordi ihht. deg så er det altså slik at mange ikke liker hengejurene deres, men ingen vil si det til disse unge kvinnene.

Ta hevn?? Du har misforstått noe på veien

Og ja, deter da mange som ikke liker hengerjur. Mange som ikke liker lave jenter, mange som ikke liker tykke jenter, mange som ikke liker tynne jenter selv om de ikke sier det høyt.

Tro det eller ei, folk har en mening om hva som er pent eller ikke selv om de ikke sierdet høyt.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg blir rimelig oppgitt over at du, som voksen, så krystallklart tar hevn på den uskyldige, oppvoksende generasjon ved å taigjen for at du fikk gjennomgå for dine a-cup pupper som tenåring.

Det synes jeg et voksent menenske burde holde seg for god til, men det er kansje slik at du ikke er helt komfortabel med det alikevel, selv om du hårdnakket påstår du ikke bryr deg.

Å snakke så nedsettende om dem som ikke ser ut som deg selv, og å gjemme seg bak det typiske tenåringsargumentet om at "det er mange som synes det, de sier det bare ikke", det synes jeg er under pari i en diskusjon.

- dessuten er det du påstår, nemlig at 'ingen sier det' helt umulig å bevise eller motbevise.

Så i følge deg kan disse unge, oppvoksende kvinner som har større pupper enn a-cup og ikke består blyanttesten egentlig bare gå og henge seg med en gang, - fordi ihht. deg så er det altså slik at mange ikke liker hengejurene deres, men ingen vil si det til disse unge kvinnene.

Og en ting til. Du sier jeg langer ut mot folk som ikkeser ut som meg selv. Hva vet du om hvordan jeg ser ut?

Jeg prøver igjen. Jeg har strekkmerker men syns ikke det er pent for det om. Jeg har en mening om hva som er stygt helt uavhengig av hvordan jeg selv ser ut. Selv om jeg hadde hatt hengejur så hadde jeg hatt samme meninga om at det ikke er pent.

Jeg trenger ikke være perfekt på alle mulige områder for å være fornøyd så ikke pålegg meg å være hverken det ene eller det andre for det vet du strengt tatt ingenting om

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Er det noen damer her som faktisk har fått en eneste negativ kommentar når dere har vist puppene deres til en mann ?

Jeg har vanskelig for å tro det altså....tror liksom menn på generell basis er veldig glad i dem og syntes det er råspennende uansett om blyanter eller shampoflasker sitter fast under dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Er det noen damer her som faktisk har fått en eneste negativ kommentar når dere har vist puppene deres til en mann ?

-----

Ja.

Det er veldig lenge siden og det gjorde veldig stor skade veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja.

Det er veldig lenge siden og det gjorde veldig stor skade veldig lenge.

Oida....så grusomt! Det må ha vært en usikker valp av en mammagutt?? Men husk at sånne menn er noe dere da slipper å ha i livet deres....hans tap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Oida....så grusomt! Det må ha vært en usikker valp av en mammagutt?? Men husk at sånne menn er noe dere da slipper å ha i livet deres....hans tap!

Det er ikke noe jeg ønsker å dele med offentligheten i form av KG.

Tillegg: Men siden jeg vet hvor stor skaden kan være så er det min motivasjon for å ta balletak på dem som med vitende og vilje ønsker å påføre dagens unge og usikre den samme skade.

Og slike skader tar lang tid å reparere, tenk på det før dere taler med de største ordene.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er ikke noe jeg ønsker å dele med offentligheten i form av KG.

Tillegg: Men siden jeg vet hvor stor skaden kan være så er det min motivasjon for å ta balletak på dem som med vitende og vilje ønsker å påføre dagens unge og usikre den samme skade.

Og slike skader tar lang tid å reparere, tenk på det før dere taler med de største ordene.

Ja jeg tenkte ikke at du skulle utbrodere...ville bare si min mening om den type folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...