Gå til innhold

Rolig sted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere her inne noen tips til et sted uten den typiske syden-festingen? Begynner å bli passe lei horder av tacky fjortis-jenter, halvnakne dritings engelskmenn, skandinavere med crocs og nyrike russere. Finnes det et sted med litt klasse?

Anonymous poster hash: 1c630...4c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barcelona, Marbella, Ibiza - litt klasse hvertfall. Ellers har jeg reist mye til Sevilla i Spania når jeg vil ha en storby, men rolig uten hele flokken av både russere, engelskmenn og/eller fulle ungdommer. En by som må sees er bl.a Arcos de la Fontera som ligger en liten time unna Sevilla. Nydelig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona, Marbella, Ibiza - litt klasse hvertfall. Ellers har jeg reist mye til Sevilla i Spania når jeg vil ha en storby, men rolig uten hele flokken av både russere, engelskmenn og/eller fulle ungdommer. En by som må sees er bl.a Arcos de la Fontera som ligger en liten time unna Sevilla. Nydelig sted.

Ibiza? Lol. Du tuller?

Anonymous poster hash: 45b48...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibiza? Lol. Du tuller?

Anonymous poster hash: 45b48...7e9

Lol ja faktisk. Spørs jo helt på hvilket sted på øya du drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibiza er fantastisk stille og rolig faktisk :) Og vakkert.. om man styrer unna San Antonio.



Anonymous poster hash: 8ad4c...357
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er MANGE rolige og ikke helt tosketuristbefengte steder å reise. Ibiza, ja, men da er flyturen fæl på grunn av de som drar dit for å feste. Menorca, nesten hele Mallorca, nordkysten av Spania både mot Atlanterhavet og Middelhavet, haugevis av greske øyer, Peloponnes, Kroatia... Hvis det er chartertur det er snakk om er det bare å finlese beskrivelsene av steder og hoteller så finner man lett noe rolig uten irske og norske puber.



Anonymous poster hash: c94db...2b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle steder utenom "syden"?

Toscana, Cote d'Azur, Australia.

Sardinia er ikke verst.



Anonymous poster hash: c1901...fce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Tusen takk for alle tips:) Skal kikke på dem

Anonymous poster hash: 1c630...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er bare å reise hvor som helst hvor det ikke går charterfly. Det du beskriver er typiske sydenturister, og det blir for dumt å reise til "Syden" og klage over at det er sydenturister der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milano

Har du noe erfaring med milano og sikkerhet? Vurderer å dra dit alene.

Anonymous poster hash: 2228c...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madeira er en personlig favoritt. Her er det veldig rolig sammenlignet med lignende øyer, og man kan bruke tiden på å slappe av på stranda, eller kose seg på restauranter. Det er dessuten veldig mye fin natur der, så det er helt konge for alle som er glade i fjellturer eller sykkelturer. Det er ekstremt lite/ingen folk som drar dit for å ha en partyferie.



Anonymous poster hash: 65659...179
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe erfaring med milano og sikkerhet? Vurderer å dra dit alene. Anonymous poster hash: 2228c...71f

Nei det har jeg desverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...