Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis dere gjetter hvem som har laget denne her + sted, så skal jeg legge ut bilde der hun og jeg er på samme bilde!

De er i drøbak. Laget av Reidar Finsrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F*en, Silfen...! Trodde ikke det skulle være så lett

Man kan se panikken i hu ene der. Du tar på brystene hennes mens du ser på en annen kvinne! Flaks at du lever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Ná har ikke jeg sett igjennom hele denne tráden, men lurer litt pá noe; "Hvor mange menn postet et bilde av seg sjólv innpá her? Har merket at det er mest kvinner som har gjort det av hva jeg har sett hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ná har ikke jeg sett igjennom hele denne tráden, men lurer litt pá noe; "Hvor mange menn postet et bilde av seg sjólv innpá her? Har merket at det er mest kvinner som har gjort det av hva jeg har sett hittil.

Og det soleklare svaret der tror du er ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ná har ikke jeg sett igjennom hele denne tráden, men lurer litt pá noe; "Hvor mange menn postet et bilde av seg sjólv innpá her? Har merket at det er mest kvinner som har gjort det av hva jeg har sett hittil.

Det er fordi menn her ser slik ut. Bleike og beinete!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi menn her ser slik ut. Bleike og beinete!

Meget flott spør du meg :nigo:

Og bleik er vel dei fleste no uansett :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Og det soleklare svaret der tror du er ...

at mange kvinner kan bli lettere sett pá som sex objekter av menn, mens de klager pá hvor perverse og idiotiske menn er fordi de prater sá mye om kvinner's utseende og kropp? ;)

Kun en tanke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at mange kvinner kan bli lettere sett pá som sex objekter av menn, mens de klager pá hvor perverse og idiotiske menn er fordi de prater sá mye om kvinner's utseende og kropp? ;)

Kun en tanke.

Eller at det er jævlig mange flere kvinner her enn menn. Hmmm ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...