Gå til innhold

Han unnskyldte seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om en mann som unnskyldte seg for å ha kysset en annen dame? Han unnskyldte seg også da en annen dame satte seg på fanget hans midt i en samtale jeg og han hadde. Vi er ikke sammen, men han vet at jeg er interessert i han. Er dette bare dårlig samvittighet fra hans side? Synes det er merkelig å unnskylde seg på den måten...

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som at han er istand til å gjøre ting han angrer på da.. Folk som unnskylder seg i hytt og pine kan heller tenke over oppførselen sin... Og slutte å gjøre ting de føler de må unnskylde i ettertid.....



Anonymous poster hash: a8efb...295
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at han er istand til å gjøre ting han angrer på da.. Folk som unnskylder seg i hytt og pine kan heller tenke over oppførselen sin... Og slutte å gjøre ting de føler de må unnskylde i ettertid.....

Anonymous poster hash: a8efb...295

Jo, men det er jo bare disse to gangene det har skjedd. Han har ikke for vane å gjøre ting han angrer på, tror jeg. Jeg ble jo såra for dette, spesielt førstnevnte situasjon. Men han har jo ingen forpliktelser til meg, så jeg lurer liksom på hvorfor han følte han måtte unnskylde seg...

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste du at du ble såra før han sa unnskyld? For da sa han det jo sikkert for han skjønte at han såra deg..

Er det mulig han prøver å gjøre deg sjalu?



Anonymous poster hash: a8efb...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke forpliktelse, så du skulle ikke blitt såra.

Men når du ble det, sa han unnskyld.

Ble dere enige om at det bare skal være dere to heretter, eller kan dette skje igjen?



Anonymous poster hash: a8efb...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste du at du ble såra før han sa unnskyld? For da sa han det jo sikkert for han skjønte at han såra deg..

Er det mulig han prøver å gjøre deg sjalu?

Anonymous poster hash: a8efb...295

Jeg ble lei meg fordi jeg satt og så på kysset. Mulig han så jeg ble paff, men jeg sa ingenting til han om det. Han unnskyldte seg neste gang han så meg. Men selv om jeg er interessert, så kan jeg jo ikke nekte han å gjøre ting med andre, samme hvor mye jeg misliker det.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har ikke forpliktelse, så du skulle ikke blitt såra.

Men når du ble det, sa han unnskyld.

Ble dere enige om at det bare skal være dere to heretter, eller kan dette skje igjen?

Anonymous poster hash: a8efb...295

Jeg har kjent han noen år, men har aldri sett han kysse noen. Det er svært sjelden det skjer og han ligger ikke rundt, ifølge de som kjenner han bedre enn jeg gjør. Vi har ikke blitt enige om noe.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøver bare å være grei.

Redd for det, ja. Skjønner likevel ikke poenget. Jeg hadde nok ikke unnskyldt meg for noe jeg hadde hatt min fulle rett til å gjøre.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Redd for det, ja. Skjønner likevel ikke poenget. Jeg hadde nok ikke unnskyldt meg for noe jeg hadde hatt min fulle rett til å gjøre.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Hvorfor er du redd for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du redd for det?

Fordi jeg jo helst vil han skal være interessert i meg, vel.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er grei fordi han er interressert.

Det er jo det jeg håper, ja. Er bare redd for at jeg legger for mye i det og tolker helt feil.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere tanker om dette? Noen som har opplevd det før?

ts

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke unnskyldt meg for noe jeg hadde hatt min fulle rett til å gjøre.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Han skulle vært i sin fulle rett, men skjønte vel du ble lei deg, og føler at han nå ikke kan gjøre som han vil. Virker ikke som at han bryr seg så veldig om at du blir lei deg, siden han sa unnskyld to ganger for to ulike ting.

Du bør enten prøve å la være å bry deg om hva han gjør, eller du må finne ut om han vil at det skal være dere to heretter. Det virker jo ikke som at han er så veldig interessert, når han kysser en annen rett foran nesa di.

Anonymous poster hash: a8efb...295

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle vært i sin fulle rett, men skjønte vel du ble lei deg, og føler at han nå ikke kan gjøre som han vil. Virker ikke som at han bryr seg så veldig om at du blir lei deg, siden han sa unnskyld to ganger for to ulike ting.

Du bør enten prøve å la være å bry deg om hva han gjør, eller du må finne ut om han vil at det skal være dere to heretter. Det virker jo ikke som at han er så veldig interessert, når han kysser en annen rett foran nesa di.

Anonymous poster hash: a8efb...295

Han bryr seg vel når han sier unnskyld? Nei, det med at han kysset en annen er jo ikke akkurat positivt.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg mente var at om han hadde brydd seg om at du ble trist, og tok det til etterretning, hadde han ikke gjort enda en ting han "trengte" å unnskylde seg for....

Kanskje han unnskyldte seg for å kunne fortsette å ha deg der, i tillegg til, andre jenter...



Anonymous poster hash: a8efb...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at om han hadde brydd seg om at du ble trist, og tok det til etterretning, hadde han ikke gjort enda en ting han "trengte" å unnskylde seg for....

Kanskje han unnskyldte seg for å kunne fortsette å ha deg der, i tillegg til, andre jenter...

Anonymous poster hash: a8efb...295

Åja, sånn ja. Men gang nr 2 var da en jente satte seg på fanget hans. Han kunne jo ikke dytte henne bort, så strengt tatt var det jo ikke hans "feil". Kan hende han ikke er interessert, men har bare aldri opplevd slike unnskyldninger før.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent han noen år, men har aldri sett han kysse noen. Det er svært sjelden det skjer og han ligger ikke rundt, ifølge de som kjenner han bedre enn jeg gjør. Vi har ikke blitt enige om noe.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Har dere kun vært venner, eller har dere flørtet og evt noe mer i løpet av de årene?

Anonymous poster hash: d28f0...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, sånn ja. Men gang nr 2 var da en jente satte seg på fanget hans. Han kunne jo ikke dytte henne bort, så strengt tatt var det jo ikke hans "feil". Kan hende han ikke er interessert, men har bare aldri opplevd slike unnskyldninger før.

Anonymous poster hash: 1efe8...679

Evt kanskje han unnskylder seg for å gi deg håp om at det skal bli noe mellom dere, fordi han merker at du liker han. Kanskje han prøver å hekte deg.

Eller kanskje han er interessert i deg, og evt er for sjenert el.l. til å si det.

Hva om du prøver å finne ut om han liker deg på den måten (dersom du er interessert i han)?

Anonymous poster hash: d28f0...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...