Gå til innhold

"Endelig" betatt igjen - får lite respons


Hoisann

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mld av han nå nylig. Da blir jeg energisk. Smiler bredt og griner nesten av glede. Haha..

Og så blir jeg mer "nede" igjen hvis det er en stund siden sist vi hadde kontakt. For da lurer jeg på hva han tenker, om han er interessert osv. Men ingenting pleier å endre seg plutselig.. Liker han meg, så gjør han det, selv om det kan gå noen dager mellom hver gang vi snakkes.

Jeg hadde forresten definitivt ikke sagt ja til kaffe om jeg overhodet ikke var interessert.

Anonymous poster hash: 0692b...350

Så bra! :) Heier på deg!!

Møter du han ofte face to face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :) Heier på deg!!

Møter du han ofte face to face?

Vi bor langt fra hverandre. Det er jo enda en grunn til at jeg nesten går på veggen av og til..

Heier på deg og!

Anonymous poster hash: 0692b...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Takk! Godt å høre :) Er vel bare jeg som tolker og analyserer, tenker og grubler over den minste ting..

Hadde du sagt ja til kaffe om du overhodet ikke var interessert?

Nei, da hadde jeg sagt nei. Hun er iallefall interessert i å bli kjent med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter en 200 lapp på at når helga kommer, så passer det ikke lengere.

Den muligheten er selvsagt tilstede. Men krysser fingrene for at hun møter opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mase, la henne få rom til å glede seg til å treffes. Ikke la henne bli lei av deg før date'n. Du må være litt kul, vettu :) La henne alltid ønske seg mer (kontakt eller whatever), ikke mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mase, la henne få rom til å glede seg til å treffes. Ikke la henne bli lei av deg før date'n. Du må være litt kul, vettu :) La henne alltid ønske seg mer (kontakt eller whatever), ikke mindre.

Takk for råd! Tar kontakt med henne i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd! Tar kontakt med henne i morgen :)

Jeg ville nok kanskje ventet til fredag, eventuelt sendt melding i morgen kveld. Om hun er litt usikker er det fort gjort å skremme bort ved å virke litt overivrig.

Lykke til, du er heldig som er betatt og som skal på date! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, der kom avlysningen. Skrev at hun hadde det travelt med skole. Og god helg.

Dett var dett. Jeg komme ikke til å ta initiativ igjen overfor henne. Er definitivt ikke interessert.

Får jakte videre :) Takk for gode råd og tips. Kan komme godt med neste gang - når jenta forhåpentligvis ikke avlyser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig hun faktisk har det for travelt. Men, jeg ville i hvert fall ikke tatt kontakt med henne igjen, før hun evt. tok initiativ..

Men selv om noen spiller litt hard to get, så vil nok de fleste interesserte jenter ikke bare svare på spørsmål, men utfylle litt og spørre deg om ting.



Anonymous poster hash: 0692b...350
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så det selv på meldingene hun svarte deg. Tommelfingerreglen er at de som er interessert svarer mer enn bare minimum. Uansett, lykke til. Hennes tap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så det selv på meldingene hun svarte deg. Tommelfingerreglen er at de som er interessert svarer mer enn bare minimum. Uansett, lykke til. Hennes tap

Takker!

Det gode er at jeg faktisk ikke ble så veldig skuffet. Det trodde jeg at jeg kom til å bli. Det jeg fant ut av var at det ikke var så skummelt å be en jente ut, selv om det ikke ble noe denne gangen da. Nå er jeg svært gira på å gjøre det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Det gode er at jeg faktisk ikke ble så veldig skuffet. Det trodde jeg at jeg kom til å bli. Det jeg fant ut av var at det ikke var så skummelt å be en jente ut, selv om det ikke ble noe denne gangen da. Nå er jeg svært gira på å gjøre det igjen :)

Ikkesant. Det verste som kan skje er at du får et nei. Det er så uendelig mange positive ting som kan komme ut av det, så er jo ingenting å være redd for. Synd hun avlyste, du virker som en bra fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...