Gå til innhold

Når nakenhet blir ett problem......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er altså gift med en fantastisk mann. Han er hengiven, snill og veldig flott å se på. Vi har ett supert forhold om man ser bort i fra det ene problemet vårt...eller problemet er vel mitt siden han ikke ser på det som ett problem i det hele tatt....

Jeg får ikke se mannen min naken.

I utgangspunktet kanskje ikke noe stor greie, men for meg begynner det å bli ett problem så stort at jeg sliter med å forholde meg til det. Jeg har alltid hatt ett avslappet forhold til nakenhet. Jeg ser på nakenhet som noe helt naturlig, iallefall mellom ektefeller. Dette begynner å gå utover forholdet vårt.

Det her er altså en velutstyrt, høy, muskuløs mann som virkelig ikke har noe å skamme seg over, så jeg klarer ikke å fatte hvorfor han er så ukomfortabel i sin egen kropp! Han er flott!

Uansett, de eneste gangene jeg ser mannen min naken er 10 sek før og etter penetrering....Bokseren skal ikke av før siste sekund og den skal på igjen så fort som mulig også, helst under dyna....Lyset må også alltid være av under sex....De få gangene jeg har overtalt han til å dusje sammen med meg har det vært bekmørkt på badet. Om vi havner i situasjoner som begge må være på badet samtidig, så gjemmes mest mulig av han bak ett hånkle, hender, planter and so on....alt for å skjule seg for meg.

Holder på å bli sprø av dette.....føler meg som en overgriper om jeg putter hånden ned i bokseren hans eller hinter til sex når det er dagslys....

Noen som har noen råd? Jeg har prøvd å snakket med han i årevis, men det er resultatløst....



Anonymous poster hash: f7b91...9ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Høres ut som om du er gift med meg... :ninja:

Tror ikke komplimenter hjelper akkurat. En fyr kan si at jeg er den nydeligste han har sett, men det gjør meg ikke mer komfortabel med nakenhet.

Huff, håper ikke jeg fremdeles er sånn den dagen jeg gifter meg.

Får følge tråden her, i håp om at noen klarer å stille en slags diagnose på fyren. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å poengtere at det bare ett problem? Du gjentar det en del ganger.

Anonymous poster hash: 66186...349

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vanskelig. Hva sier han når du prøver å ta det opp?

Han sier at han er ukonfortabel med å vise seg naken og at han ikke ser på det som noe problem fordi han elsker jo å se meg naken. Han er også totalt uenig i at det hemmer sexlivet vårt. Også pleier han å kle av seg alle klærne å gå naken ut i stua ett par min "for å gi meg det jeg vil ha" rett etter vi har pratet så går alt tilbake som før....

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi han masse komplimenter! Kanskje han bare trenger å øke selvtilliten? :)

Det gjør jeg. Han er virkelig flott å se på og det sier jeg ikke bare fordi han er mannen min. Han er direkte vakker.

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å poengtere at det bare ett problem? Du gjentar det en del ganger.

Anonymous poster hash: 66186...349

Fordi jeg formulerer meg dårlig skriftlig. Takk for at du bemerket det, jeg får dessverre ikke redigert formuleringene mine som anonym bruker.

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser han på sin egen kropp? At han er vakker betyr ikke at han ser det selv.

Hva sier han er årsaken selv, når du spør ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg seriøs i dette jeg skriver:

Jeg leste en gang om en mann som var fødd kvinne og som hadde "lurt" ektefellen i mange år. Han hadde altså brukt dildo på henne slik at hun skulle tro han var en mann, men at han egentlig hadde et kvinnelig kjønnsorgan....

Når dere sto i dusjen; kjente du på kuken hans?



Anonymous poster hash: 3b48f...f57
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg seriøs i dette jeg skriver:

Jeg leste en gang om en mann som var fødd kvinne og som hadde "lurt" ektefellen i mange år. Han hadde altså brukt dildo på henne slik at hun skulle tro han var en mann, men at han egentlig hadde et kvinnelig kjønnsorgan....

Når dere sto i dusjen; kjente du på kuken hans?

Anonymous poster hash: 3b48f...f57

Hehe, han er mann ja

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser han på sin egen kropp? At han er vakker betyr ikke at han ser det selv.

Hva sier han er årsaken selv, når du spør ham?

Han ser nok ikke helt det jeg ser, men han beundrer seg selv i speilet endel etter trening å sånn så det virker som han er tålig fornøyd med seg selv. Han klager iallefall aldri til meg om noe med utseendet sitt.

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg seriøs i dette jeg skriver:

Jeg leste en gang om en mann som var fødd kvinne og som hadde "lurt" ektefellen i mange år. Han hadde altså brukt dildo på henne slik at hun skulle tro han var en mann, men at han egentlig hadde et kvinnelig kjønnsorgan....

Når dere sto i dusjen; kjente du på kuken hans?

Anonymous poster hash: 3b48f...f57

:laugh::hoho: :hoho: :hoho:

Anonymous poster hash: df170...33e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men hva sier han selv at er årsaken til dette?

Han bare sier at han er ukonfortabel med nakenhet. Ikke noe mer. Ikke noen årsak. Heftig frustrerende igrunn...

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så vanskelig - men jeg tror ikke du får gjort så mye med det egentlig. Det eneste du kan si er å være veldig positiv og gi mye god feedback når han innimellom er naken med deg. Jeg har en litt sjenert mann selv, men det har bedret seg ved at jeg har vært veldig "overstrømmende" bekreftende når han har lite klær på seg. "Åh, jeg liker så godt å se deg naken!", "Det er så deilig når vi ligger nakne inntil hverandre", "Du er den mest sexy mannen jeg vet om!". Han er fremdeles litt sjenert, men det kommer seg ...



Anonymous poster hash: e23ea...55e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke helt hva det er med denne mannen, men jeg ville ha gjort det slik:

Innført nakenheten i livet hans. Kledd av meg og vasa rundt naken til enhver tid. Kasta dyna på gulvet og sagt glem det, her har vi lyset på og er nakne. Jeg gidder ikke komplekser, jeg driter i det, kropp er flott og jeg ser ikke problemet?

Jeg har møtt sånne fyrer og jeg griper det ann med å gå foran med et godt eksempel. Jeg er slapp i ræva, har små pupper, strekkmerker og jeg vet ikke hva. Men se, jeg er naken, og det er gøy, befriende og herlig!



Anonymous poster hash: 446d7...abf
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva det er med denne mannen, men jeg ville ha gjort det slik:

Innført nakenheten i livet hans. Kledd av meg og vasa rundt naken til enhver tid. Kasta dyna på gulvet og sagt glem det, her har vi lyset på og er nakne. Jeg gidder ikke komplekser, jeg driter i det, kropp er flott og jeg ser ikke problemet?

Jeg har møtt sånne fyrer og jeg griper det ann med å gå foran med et godt eksempel. Jeg er slapp i ræva, har små pupper, strekkmerker og jeg vet ikke hva. Men se, jeg er naken, og det er gøy, befriende og herlig!

Anonymous poster hash: 446d7...abf

Herlig råd! Men sånn er jeg allerede og har vært i alle de årene vi har vært sammen. Det har svært lite innvirkning på mannen min, annet enn at han liker at jeg går rundt naken. Han er akkurat like ukomfortabel å vise sin egne nakne kropp forde. Hadde det bare vært at vi akkurat hadde møttes......men vi er gift og har vært sammen noen år nå så han burde strengt tatt være komfortabel med meg nå....Men nei da.....

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så vanskelig - men jeg tror ikke du får gjort så mye med det egentlig. Det eneste du kan si er å være veldig positiv og gi mye god feedback når han innimellom er naken med deg. Jeg har en litt sjenert mann selv, men det har bedret seg ved at jeg har vært veldig "overstrømmende" bekreftende når han har lite klær på seg. "Åh, jeg liker så godt å se deg naken!", "Det er så deilig når vi ligger nakne inntil hverandre", "Du er den mest sexy mannen jeg vet om!". Han er fremdeles litt sjenert, men det kommer seg ...

Anonymous poster hash: e23ea...55e

Jeg gjør dette også......Jeg er mildt sagt tom for ideer på hvordan jeg skal få forbedret dette. Jeg kjenner jeg har store problemer med å innfinne meg med at han er så totalt ulik meg på det punktet. Jeg synes det er veldig hemmende, som at jeg også burde skamme meg over nakenhet.

Anonymous poster hash: f7b91...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det underlivet han skjemmes for å vise eller er det hele kroppen? For meg hadde dette vært et stort problem. Liker å nyte synet av hele kroppen til kjæresten og at han skal føle seg avslappet sammen med meg. Høres ut som han burde snakket med en psykolog om selvbildet sitt, men siden han ikke ser på det som et problem vil han vel ikke det.

Anonymous poster hash: da092...5f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...