Gå til innhold

Sluttet på ppille, når ta test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på pillen for en måned siden, ikke fått noe blødning etter det, men hele forrige uke masse mensen-symptomer, foreløpig ikke fått mens, etter pille-syklus skulle jeg fått det denne uken.

Liten mulighet for at jeg er gravid, men evt når kan jeg teste?



Anonymous poster hash: d009e...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er presis som meg! Faktisk helt identisk:)

Jeg skulle hatt menstruasjonen mandag denne uken. Hele forrige uke hadde jeg kraftige smerter nede, samt kvalme?? Denne uken har jeg hatt hvit utflod.

Jeg har gått på hele fem smell: kjøpt fem tester på apotek..to negative, en svak positiv og to ugyldig res (antar jeg, kom ingenting?)

Jeg føler jeg skal få mensen hele tiden, men ingenting kommer...

Spent på deg..vi får oppdatere hverandre. Hva slags merke gikk du på?Mercilon her..gått på dette merket i ett år



Anonymous poster hash: 8ed9f...fde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått høre at det kan ta litt tid å få mensen når man har sluttet..kroppen har vel litt hormonsjokk, men klarer likevel ikke ta et eneste glass vin på lørdager, eller spise typisk mat som ikke anbefales:) man vet jo ikke helt sikkert;) litt stress..gå sånn og lure



Anonymous poster hash: 8ed9f...fde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan teste nå. Jeg hadde eggløsning to uker etter pilleslutt og ble gravid :)

Merket du veldig tydelig at det var eggløsning? Kan nesten ikke huske hvordan det kjennes ut..hadde jo ikke det da jeg gikk på pillen. Merke gikk du på?

Anonymous poster hash: 8ed9f...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: jeg gikk på Loette i 10 år. Det er veldig liten mulighet for at jeg er gravid siden det var kanskje 2 uker etter jeg hadde slutta på pillen, og det var en hoppe av i svingen situasjon.

Blir selvfølgelig glad om vi venter barn men det blir isåfall litt tidligere enn planlagt! Får jeg ikke før lørdag så tester jeg 😊

Anonymous poster hash: d009e...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er mest sannsynlig ikke gravid.



Anonymous poster hash: c7c14...90b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighetene er små, hva er erfaringer med sluttblødninger her?

Endret av lilleputt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket du veldig tydelig at det var eggløsning? Kan nesten ikke huske hvordan det kjennes ut..hadde jo ikke det da jeg gikk på pillen. Merke gikk du på?

Anonymous poster hash: 8ed9f...fde

Merket ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter pilleslutt fikk dere andre sluttblødning da?

Slenger meg med her.

Endret av lilleputt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i begynnelsen av mars, og har enda ikke fått mens eller positiv test. Forrige gang ble jeg gravid 2 uker etter pilleslutt. Så er nok høyst individuelt..

Anonymous poster hash: 512ce...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her. Sluttet på pillen for 3mnd siden, ingen tegn til mensen men stadig symptom på ting uten at det er verken mensen eller graviditet. Synfase i 9-10 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg fikk mensen torsdag morgen så egentlig bare 2 dager forsinket. Virker som kroppen tror jeg går på pilla enda :P

Godt tegn og håper det betyr at jeg blor fort gravid når vi prøver om noen måneder :)

Anonymous poster hash: d009e...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...