Gå til innhold

Nettopp sluttet på p-pille Mercilon, for så å teste positivt, deretter negativt?


meller1404

Anbefalte innlegg

Jeg er forvirret. Meldte meg inn her nå for å be om svar, råd motivasjon fra dere.

Vi sluttet p p-pille for en mnd siden (lot være å begynne på nytt brett, etter sukkerpillebrett i uke 13. Hadde mensliknende/sterk blødning hele uke 12, til tross for pille). Da jeg gikk over på sukkerpillebrett i uke 13, fikk jeg ingen blødning, den hadde altså kommet en uke før denne mnd (uke 12)

Vi hadde samleie hver uke. Han fikk utløsning inni meg i begynnelsen av uke 13, helgen i uke 13, helgen uke 14..

jeg testet positivt forrige uke. Nå negativt. Aner ikke om jeg har hatt eggløsning, for når skulle den ha kommet, når mensen kom en uke før denne mnd? i uke 14 (mandag), eller uke 15? (mandag)?

Eller er det bare hormonkrasj?

Jeg har fremdeles ikke fått mensen..

Fikk positivt på clearblue

negativt på digitaltest fra rsvu

Mensen skulle kommet mandag denne uken, eller så kan det jo også være mandag neste uke, på grunn av mensen en uke for tidlig forrige periode..

surr...

Kunne dere kommet ed innspill?

Hvor lang tid tar det, tok det, for dere å bli gravide etter p-pilleslutt? Noen som har gått på mercilon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid på nettopp mercilon, glemte bare en pille... så kan gå veldig fort :-) Test med clearblue en gang til!!! positiv er positiv.... det kan være at rsvuen ikke er like sensitiv som clearbluen, derfor blir den negativ. Lykke til!!! :-) Du er nok gravid :-)



Anonymous poster hash: 6ffcc...702
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Tusen takk for svar:) **håper**

Glad jeg meldte meg inn her, hatt tusen tanker i hodet. Trengte å få dem ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å si når du vil ha EL og mens så kort tid etter pilleslutt.

Men jeg ville helt klart tatt en ny test (ikke rfsu). Hvis den er negativ kan det tyde på at du hadde en kjemisk graviditet (befruktet egg festet seg ikke) første gang du fikk pos.test. Da bør mensen komme snart. Men har hørt mye negativt om rfsu, så ta en annen test du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet med en ny test i går kveld..og jøss: jammen er det positivt:) TAKK for svar, den satt med nye tester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...