Gå til innhold

Ang AB-hets


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så tvingende nødvendig å skrive negativt om at folk bruker AB-funksjonen? "Feige AB, tør du ikke å skrive under nick?", "Å, det måtte du være AB for å tørre å si!", for så å klage når dere får tilsnakk for AB-hets. Det er en funksjon som er lovlig å bruke her, så hvorfor bryte regler ved å slenge dritt og så bli sur for det etterpå? Hvorfor ikke bare rapportere innleggene. Blir het matt av denne tilbakevendende klagingen.



Anonymous poster hash: b30a6...88e
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det så tvingende nødvendig å skrive negativt om at folk bruker AB-funksjonen? "Feige AB, tør du ikke å skrive under nick?", "Å, det måtte du være AB for å tørre å si!", for så å klage når dere får tilsnakk for AB-hets. Det er en funksjon som er lovlig å bruke her, så hvorfor bryte regler ved å slenge dritt og så bli sur for det etterpå? Hvorfor ikke bare rapportere innleggene. Blir het matt av denne tilbakevendende klagingen.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Kanskje fordi alt for mange bruker AB-funksjonen når de skal være ekle med folk og så plutselig dukker de opp som ens venn under nick?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi alt for mange bruker AB-funksjonen når de skal være ekle med folk og så plutselig dukker de opp som ens venn under nick?

Men hvorfor klage i etterkant når man får beskjed om at det ikke er tillatt med AB-hets? Det er det jeg lurer på.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor klage i etterkant når man får beskjed om at det ikke er tillatt med AB-hets? Det er det jeg lurer på.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Det er ikke tillat å hetse under ab heller. Allikevel er det mange som fryder seg over å spy ut så mye dritt de kan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange sleipe mennesker på kg, bare så det er sagt.

Det er det overalt så det hadde vært rart om det var noe annerledes her. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare rapporterer. "Nei, du er AB, så du fortjener ikke svar fra meg" osv. Og så sutring i etterkant fordi det blir moderert bort. Det er en lovlig funksjon!

Anonymous poster hash: b30a6...88e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor klage i etterkant når man får beskjed om at det ikke er tillatt med AB-hets? Det er det jeg lurer på.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Hvorfor driver folk og hetser under AB-brukeren i første omgang, bør bli spørsmålet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme. Hvis man bryter reglene som AB så kan man bli stengt ute, det er overhode ikke noen forskjellsbehandling mellom AB og de som ikke er AB. Hva mer er det dere ber om?

Anonymous poster hash: d0d76...b81

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det overalt så det hadde vært rart om det var noe annerledes her. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare rapporterer. "Nei, du er AB, så du fortjener ikke svar fra meg" osv. Og så sutring i etterkant fordi det blir moderert bort. Det er en lovlig funksjon!

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Ja jeg vet det. Men det er så ekstremt synlig her inne.

Jeg bruker ikke at noen skriver som ab imot dem, men jeg rapporterer ab-er og andre brukere hvis jeg syns de går over streken. Jeg syns jeg ser at rapporteringsmengden generelt på forumet virker lavere enn tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det. Men det er så ekstremt synlig her inne.

Jeg bruker ikke at noen skriver som ab imot dem, men jeg rapporterer ab-er og andre brukere hvis jeg syns de går over streken. Jeg syns jeg ser at rapporteringsmengden generelt på forumet virker lavere enn tidligere?

Kanskje det skyldes at moderatorteamet må bruke så mye tid til å rydde vekk personangrep og spekulasjoner i Fotballfruetråden? ;)

Med andre ord, ikke bare AB bryter reglene. Enig med TS i at det er blitt et anmassende munnhell fra brukere som poster med nick, dette med "AB tør ikke stå for meningene sine" etc. Rapporter alle regelbrudd uansett, og slutt å forsure og spore av tråder med slengbemerkninger mot meningsmotstandere som poster anonymt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tillat å hetse under ab heller. Allikevel er det mange som fryder seg over å spy ut så mye dritt de kan.

Og det blir tatt på samme måte som poster under nick.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skyldes at moderatorteamet må bruke så mye tid til å rydde vekk personangrep og spekulasjoner i Fotballfruetråden? ;)

Er bare to egentlig der inne. Og de gjør en god jobb :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe du ville si meg?

Hæ? Det var en kommentar til innlegget ditt.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var litt uklar?

Synes du? Innlegg skrevet under AB og innlegg skrevet under nick blir behandlet på sammen måte av moderatorene. At folk synes det er mer irriterende med frekke AB-er enn frekke brukere med nick får men egentlig bare bite i seg så lenge man velger å være medlem på et forum som tillater AB. Men kom ikke å klag over at dere blir irettesatt når AB hetses fordi det blir skrevet under AB.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du? Innlegg skrevet under AB og innlegg skrevet under nick blir behandlet på sammen måte av moderatorene. At folk synes det er mer irriterende med frekke AB-er enn frekke brukere med nick får men egentlig bare bite i seg så lenge man velger å være medlem på et forum som tillater AB. Men kom ikke å klag over at dere blir irettesatt når AB hetses fordi det blir skrevet under AB.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Jeg har igrunn ikke klaget over at noen skriver som ab og hetser. For eks har ikke jeg skrevet: "Åja, det kommer fra deg som skriver som ab."

Jeg har kun kommentert her at det finnes mange merkelige mennesker her på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapporter alle som hetser de som bruker AB funksjonen, det er regelbrudd.

Anonymous poster hash: 3e98e...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så tvingende nødvendig å skrive negativt om at folk bruker AB-funksjonen? "Feige AB, tør du ikke å skrive under nick?", "Å, det måtte du være AB for å tørre å si!", for så å klage når dere får tilsnakk for AB-hets. Det er en funksjon som er lovlig å bruke her, så hvorfor bryte regler ved å slenge dritt og så bli sur for det etterpå? Hvorfor ikke bare rapportere innleggene. Blir het matt av denne tilbakevendende klagingen.

Anonymous poster hash: b30a6...88e

Fordi det er lite jeg anser som mer lavmål og patetisk her på KG enn å gjemme seg bak AB for å slenge dritt. Og det er det mange som gjør. Det er så feigt og usselig at jeg blir dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om "bitter, much?" og "sjalu?"

Anonymous poster hash: 440d2...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...