Gå til innhold

Må man ha utdannelse for ALT?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes vel jobber som ikke krever all verdens utdannelse?! Barista feks?

Anonymous poster hash: 4f3b5...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig finnes det jobber som ikke krever utdannelse. Men det er veldig mange om beinet for dem, og verre: det er stort sett jobber som sliter deg ut fysisk, har ubekvemme arbeidstider, har liten fremtid og med liten overføringsverdi til neste jobb. I sum er det fort en dårlig deal, og det er derfor man anbefaler en utdannelse. Behøver ikke være en universitetsgrad, men skaff deg papirer på hva du kan.

Anonymous poster hash: b41f6...648

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trengerikke utdannelse til alt.

Jeg er 22, uten utdannelse og tjener over 400 000kr i året. Gjelder bare å selge seg selv og finne riktig bedrift ;)

Anonymous poster hash: 1b248...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du trengerikke utdannelse til alt.

Jeg er 22, uten utdannelse og tjener over 400 000kr i året. Gjelder bare å selge seg selv og finne riktig bedrift ;)

Anonymous poster hash: 1b248...a15

Hva selger du deg selv som?

Anonymous poster hash: fafaa...c71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utdannelse, 460.000 i året. Helt ok!



Anonymous poster hash: 7052b...75e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva selger du deg selv som?Anonymous poster hash: fafaa...c71

Interessant og arbeidsom ;)

Anonymous poster hash: 1b248...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse