Gå til innhold

vist du bare tiltrekker deg drittsekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry da, jeg er vel bare for dum og full av følelser til å håndtere logikk og sånn.

Offer for moder jords luner.

Se her folkens, slik kan man effektivt unngå å svare på konkrete spørsmål og problemstillinger, og samtidig gjøre seg selv til en tulling.

Evner dere ikke å se ting fra en annen side enn offerrollesiden? Seriøst? Er det ingen som har noen konkrete poeng å komme med? Hvis ikke så anser jeg meg selv ferdig med denne tråden, for det er visst ikke så mye å hente.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se her folkens, slik kan man effektivt unngå å svare på konkrete spørsmål og problemstillinger, og samtidig gjøre seg selv til en tulling.

Evner dere ikke å se ting fra en annen side enn offerrollesiden? Seriøst? Er det ingen som har noen konkrete poeng å komme med? Hvis ikke så anser jeg meg selv ferdig med denne tråden, for det er visst ikke så mye å hente.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Vet du. Sånn du prater her har jeg hørt før. Fra en voldelig fengselsfulg! Du uttrykker deg slik aggressive empatiløs menn gjør.

Anonymous poster hash: 89404...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du TS mange i din omgangskrets som syter om at hver eneste mann de treffer på er drittsekk? Vel, det er delvis riktig hva du sier. Jeg har selv hatt slik i min krets, og de var typisk uselvstendige kvinner som hele tiden var ute etter bekreftelse.
På en annen side fortjener de ikke å bli behandlet dårlig.. ja, man kan ha fått følelser for feil person, og man skal ikke straffes for det, selv om man dessverre blir det.
Men..jeg lurer noen ganger på om disse mennene er så drittsekk som de skal ha det til. Jeg synes det virker som at dette er noe kvinner angriper menn med, når de ikke fikk bekreftelsen de ville ha..har han gitt bittelitt interesse av å tilbringe tid med en kvinne, som gjerne er litt innbilsk, og slutter å svare o.l..er han i følge henne en drittsekk.



Anonymous poster hash: cd9bb...8fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du virker fryktelig sint og irritert,TS.

Og argumentasjonen din blir like intetsigende som hvis jeg sier at dersom den tjukke og klumsete jenta i klassen din faller for deg.... så er det din skyld og du må endre ditt utseende og din personlighet slik at hun slutter å være forelsket i deg.

Da pålegger jeg deg ansvaret for hva som skjer inne i et annet menneskes psyke, og slik fungerer ikke menneskerts psyke eller verden forøvrig.

At du, dersom du blir oppmerkesom på at hun er forelsket i deg, ikke utnytter muligheten til å være ekkel med henne er en sak, men å pålegge deg ansvaret for at hun har forelsket seg i akkurat deg, - det hører ingensteds hjemme fordi da har jeg fratatt henne hennes egen integritet, og pålagt deg ansvaret for hennes psyke.

Og tilsvarende kan du snu situasjonen og si at det er ikke den enkelte kvinnes anvar eller 'skyld' om en drittsekk forsøker å sjarmere henne, men hva hun gjør med sjarmørforsøkene er hennes eget ansvar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, er damer som tiltrekket seg drittsekker ofre? Ofre for hva?

Det TS bringer opp er et veldig godt spørsmål. Når et problem oppstår gang på gang, har man noen gang prøvd å se på grunnen til problemet? Eller fortsetter man i samme bane som før?

Men for all del, fortsett å spy politisk korrekte meninger og ikke minst følelser. Det er jo aldri damas feil at hun gjør feil valg, hun er alltid et offer. Ta en person som er narkoman og ingen bryr seg, fordi alle vet at han selv dret seg ut. Hva med å si at vedkomne er et offer for narkotikakartellets virksomhet? Nei, du skjønner godt hvor teit det høres ut.

Damer som tiltrekker seg drittsekker gang på gang kan godt gjøre det. Jeg har ingenting imot det. Men ikke kom her og søk sympati, for den er begrenset og kun til mennesker som virkelig fortjener det.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Så du syns jeg har fortjent dette:

- seksuelt overgrep av mann da jeg var 5 år

- ble banket opp av GUTTER fra jeg var 7-15 år

- voldtatt som 18-åring

- overfalt så mange ganger at jeg ikke husker det av MENN

- har angst for menn pga alt jeg har opplevd, har diagnose PTSD

- tør nesten ikke gå ut pga angst for MENN

Du syns jeg fortjener det? Virkelig? Er du psykopat? Menn hater meg og behandler meg som dritt, det er ingenting jeg tiltrekkes av overhodet. Menn elsker å overfalle meg, slå meg og si at jeg er stygg. At de kommer bort til meg på byen for å være slem er ikke min feil i det hele tatt.

Kjenner jeg blir provosert av sånne som deg! Skam deg!

Anonymous poster hash: 7308e...f95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.

Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere.

Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser.

Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften.

Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.

Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Jeg blir litt i tvil om hva du mener med drittsekk? Faren min var en drittsekk han var pedofil og voldelig og alkoholiker. Han var en drittsekk mot meg og resten av familien. Da jeg var barn møtte jeg på flere drittsekker (gutter) som plaget meg slo, sparket, navnkalling osv. Jeg var veldig sjenert pga barndommen og turte ikke forsvare meg. Som tenåring så møtte jeg videre på drittsekker som tvang seg på meg når vi alle sammen hadde fått i oss litt for mye. Drittsekker som stjal fra meg, slo meg. Senere fikk jeg meg diverse kjærester som terroriserte meg psykisk og fysisk, voldtok meg og var generelt så syke at jeg ble enda mer nedkjørt. Jeg var dessverre i veldig dårlig stand til å stå opp imot alle drittsekkene pga at jeg var blitt så svak. Dette er gammelt og livet har gått videre, jeg fikk hjelp og brukte mange år på å komme meg ut av alt og nå kjenner jeg fort igjen slike menn og kan styre unna/utmanøvre dem. Så på den tiden ja, da var jeg ett offer. Hva er det så du mener med at drittsekker ikke slår eller ødelegger deg? Hva mener du en drittsekk gjør?

Også må jeg bare si det at jeg har møtt usannsynlig mange gutter som klager på at de bare møter damer som er slemme mot dem, at alle er utro mot dem, at de blir utnyttet og løyet til og hva enn. Men damer snakker/klager nok generelt mer enn gutter og menn så kanskje derfor det virker som om flere jenter er uheldige. Hadde det virkelig vært så veldig mange jenter som hadde vært uheldige så ville jo det helt klart sagt noe om at majoriteten av gutter og menn er noen råtne egg. Spesielt hvis (som det står tydelig i hovedinnlegget) handler om at man møter disse drittsekkene gang på gang. Hvis 75% av Norges damer involverer seg med drittsekker gang på gang så finnes det veldig mange drittsekker med mindre en drittsekk tar 7 damer av gangen :P Tror du postet litt for fort jeg.

Har ikke sagt noe om at de sammen med drittsekkene, jeg sier bare at de tiltrekker seg dem. Stor forskjell.

Det finnes også kvinner som er totalt uinteressante for drittsekker, nemlig stygge jenter. Derfor jeg skrev 75% fordi 1 av 4 kvinner er upulbare.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Jada, du blir iallefall sterk i armene slik som du ror.

Anonymous poster hash: 8253e...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så hvis det er slik dere påpeker, så er 75% av den kvinnelige massen i norge ofre fordi de har hatt en brutal oppvekst og blitt formet til å tiltrekke seg drittsekker.

Makan til hjerneløst vrøvl. Kvinner er voksne mennesker. Dere har en hjerne. Dere kan evaluere ting rasjonelt om dere vil. Problemet er bare at en drittsekk er karismatisk og selvsikker, og det trigger følelser inne hos flesteparten av dere.

Problemet er ikke at noen slemme har gjort dere slik. Problemet er at dere handler på følelser.

Det er derfor jeg ikke har sympati for damer som utsettes for drittsekker. De klarer ikke slutte la følelser overstyre fornuften.

Forresten så lurer jeg på hva nøyaktig drittsekkene gjør, annet enn å bruke dere for sex, som gjør at dere blir ofre. Dere voldtas ikke, dere blir ikke slått. Dere blir ikke tvunget til slaveri. På hvilken måte er dere ofre. I en setting hvor begge har samtykkende sex og omgås, på hvilken måte har drittsekken gjort deg til et offer.

Det å bli holdt på gress gjør en ikke til et offer. Skjer det gang på gang, så er man idioten. "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

AaaaaaaaMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får hva man søker, er det jeg tenker. Jeg tror ikke kvinner som faller for drittsekker gang på gang, er så dårlige menneskekjennere at de ikke vet at risikoen er stor når de velger en liknende type mann. De tror kanskje de kan endre på han, eller håper i det minste det.

Drittsekkoppførsel tiltrekker en del kvinner, og om man velger å bli sammen med slike svin gang på gang, så er man i grunn ansvarlig for at det skjer med en gang på gang også.

Ser det nå på ei venninne som ikke klarer å kvitte seg med en mann som har mishandlet henne mange ganger. Familie og venner prøver å det lengste, fyren blir bura inne, men gjett om hun tar kontakt igjen med en gang han kommer ut. Hvor mye man er offer du er da, det kan diskuteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tegn på menneskelig intelligens er å ikke forvente forskjellig resultat av å gjøre det samme om igjen. Så hvis man opplever samme resultat bør man nok vurdere å gjøre noe annerledes. Bare et forslag..



Anonymous poster hash: b44e4...fe7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Et tegn på menneskelig intelligens er å ikke forvente forskjellig resultat av å gjøre det samme om igjen. Så hvis man opplever samme resultat bør man nok vurdere å gjøre noe annerledes. Bare et forslag.. Anonymous poster hash: b44e4...fe7

Det kan man aldri vite om mennesker; hvordan de er, på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har du noen gang tenkt at kanskje det er du som er problemet.

Anonymous poster hash: 6098d...90b

Det kan godt være at ts prøver å provoserer her, men spørsmålet er legitimt.

Ofte ser man at mennesker gjentar de samme handlingene og mønstrene som skaper problemer i livet. Man leser fra tid til annen her inne om kvinner som skriver at alle menn er er like udugelige og dette opplever de gang på gang.

Det er ikke stygt ment at man bør gå i seg selv og se om hvorfor livet blir som det blir. Dersom det man gjør ikke virker, så er det naturlig å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som tiltrekker seg drittsekker, er ofte kvinner som har vokst opp med vold og psykisk vold, og tiltrekkes mot det som for de er "kjent", en mann som vil være fæl mot de. Det er et mønster, og siden de er vant med å bli herset med, ser de ikke faresignalene før det er for sent. Det er ikke kvinnene det er noe galt med, men mennene som behandler de dårlig.

Anonymous poster hash: e5e94...12a

DU sa det! :sarkasme:

Jeg tiltrekker meg forskjellige menn, men faller kun for drittsekkene. Har ganske daddy issues. Har vokst opp med en streng far, som egentlig aldri har brydd seg noe særlig. Tør ikke å innvolvere meg for mye med menn..

Anonymous poster hash: 8bec5...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man aldri vite om mennesker; hvordan de er, på forhånd.

Snakk om å misse poenget.

Om man bare tiltrekker seg drittsekke,r bør noe før eller senere klikke i oppfattelsen; rene odds tilsier at det er noe man gjør som er avgjørende, ikke de man møter på.

Med mindre man faktisk tror at alle mennesker i verden er drittsekker.

Da nytter det forsåvidt ikke. Man er doomed, pga sin egen idioti.

Anonymous poster hash: b44e4...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seajewel

Snakk om å misse poenget. Om man bare tiltrekker seg drittsekke,r bør noe før eller senere klikke i oppfattelsen; rene odds tilsier at det er noe man gjør som er avgjørende, ikke de man møter på. Med mindre man faktisk tror at alle mennesker i verden er drittsekker.Da nytter det forsåvidt ikke. Man er doomed, pga sin egen idioti. Anonymous poster hash: b44e4...fe7

Deg om det. Det er ikke sånn det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Det er ikke sånn det fungerer.

At du ikke liker hvordan virkeligheten fungerer er ditt problem.

Anonymous poster hash: b44e4...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok for å presisere hva jeg mente med drittsekker:

EKte drittsekker er pedofile, voldelige menn som har null omtanke for de rundt seg. Disse menn er avskum, og det er jeg enig i. De som utsettes for disse mennene er ofre. Det er derfor vi har et støtteapparat for å hjelpe de. Er enig så langt.

Men si meg, når kvinner hyler "alle menn er drittsekker", og gang på gang mener at menn er svin og kun sårer de. Når kvinner gang på gang mener de er ofre for menn som bruker de for sex, ikke gidder forplikte seg, ikke gidder ta de seriøst. Er dette ekte drittsekker? Nei, det er det ikke. Og disse kvinnene er på ingen måte noen ofre. De er bare dumme. Og det å være dum gjør deg ikke til noe offer. Du har all makta i din egen hånd. Du har blitt velsignet med fornuft. Bruk den.

Så jeg skjønner disse damene som utsettes i ung alder for ekte drittsekker og formes deretter. De ER ødelagte og det er synd. Men den siste kategorien "drittsekker" som kvinner flest utsettes for, de som er ute etter sex, har kvinner helt klart en mulighet til å forholde seg til, med mindre de er ødelagte. Det at mange mener at kvinner er ofre og ikke klarer forholde seg til "drittsekker" er feil. Da lurte jeg egentlig på om 75% av alle kvinner i Norge er utsatt for dårlige kår, siden de ikke klarer si nei til "drittsekkene" sine tilnærming og dermed er ofre?

Jeg er ikke en empatiløs mann. Jeg føler for mennesker som fortjener det. Jeg føler for mennesker i en kjip situasjon. Jeg føler for kvinner som blir drept fordi de utforsker sin seksualitet, nektes å gå på skole, holdes hjemme som sexslaver eller liknende. DE er ekte ofre. Ikke hun som føler seg som et offer, bare fordi hun ikke fikk vilja si. Give me a break.

Jeg har lært et par ting iløpet av livet. Du vil aldri høre en kvinne si disse ordene: "Jeg tok feil". Det er ingen som vil innrømme at de gjorde en feil. Det beviser vel denne tråden ganske greit. De vil heller fortsette i samme baner, enn å ta selvkritikk og endre seg. Blir for dumt



Anonymous poster hash: 33e0b...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seajewel

Ok for å presisere hva jeg mente med drittsekker:EKte drittsekker er pedofile, voldelige menn som har null omtanke for de rundt seg. Disse menn er avskum, og det er jeg enig i. De som utsettes for disse mennene er ofre. Det er derfor vi har et støtteapparat for å hjelpe de. Er enig så langt.Men si meg, når kvinner hyler "alle menn er drittsekker", og gang på gang mener at menn er svin og kun sårer de. Når kvinner gang på gang mener de er ofre for menn som bruker de for sex, ikke gidder forplikte seg, ikke gidder ta de seriøst. Er dette ekte drittsekker? Nei, det er det ikke. Og disse kvinnene er på ingen måte noen ofre. De er bare dumme. Og det å være dum gjør deg ikke til noe offer. Du har all makta i din egen hånd. Du har blitt velsignet med fornuft. Bruk den.Så jeg skjønner disse damene som utsettes i ung alder for ekte drittsekker og formes deretter. De ER ødelagte og det er synd. Men den siste kategorien "drittsekker" som kvinner flest utsettes for, de som er ute etter sex, har kvinner helt klart en mulighet til å forholde seg til, med mindre de er ødelagte. Det at mange mener at kvinner er ofre og ikke klarer forholde seg til "drittsekker" er feil. Da lurte jeg egentlig på om 75% av alle kvinner i Norge er utsatt for dårlige kår, siden de ikke klarer si nei til "drittsekkene" sine tilnærming og dermed er ofre?Jeg er ikke en empatiløs mann. Jeg føler for mennesker som fortjener det. Jeg føler for mennesker i en kjip situasjon. Jeg føler for kvinner som blir drept fordi de utforsker sin seksualitet, nektes å gå på skole, holdes hjemme som sexslaver eller liknende. DE er ekte ofre. Ikke hun som føler seg som et offer, bare fordi hun ikke fikk vilja si. Give me a break. Jeg har lært et par ting iløpet av livet. Du vil aldri høre en kvinne si disse ordene: "Jeg tok feil". Det er ingen som vil innrømme at de gjorde en feil. Det beviser vel denne tråden ganske greit. De vil heller fortsette i samme baner, enn å ta selvkritikk og endre seg. Blir for dumt Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Trist lesing. Du har mye å lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker fryktelig sint og irritert,TS.

Og argumentasjonen din blir like intetsigende som hvis jeg sier at dersom den tjukke og klumsete jenta i klassen din faller for deg.... så er det din skyld og du må endre ditt utseende og din personlighet slik at hun slutter å være forelsket i deg.

Da pålegger jeg deg ansvaret for hva som skjer inne i et annet menneskes psyke, og slik fungerer ikke menneskerts psyke eller verden forøvrig.

At du, dersom du blir oppmerkesom på at hun er forelsket i deg, ikke utnytter muligheten til å være ekkel med henne er en sak, men å pålegge deg ansvaret for at hun har forelsket seg i akkurat deg, - det hører ingensteds hjemme fordi da har jeg fratatt henne hennes egen integritet, og pålagt deg ansvaret for hennes psyke.

Og tilsvarende kan du snu situasjonen og si at det er ikke den enkelte kvinnes anvar eller 'skyld' om en drittsekk forsøker å sjarmere henne, men hva hun gjør med sjarmørforsøkene er hennes eget ansvar.

Jeg ville tatt litt ansvar jeg og. Er jeg ikke interessert så avviser jeg henne pent. Det er ikke verre enn å si nei. Jeg kan ikke noe for at hun er tiltrukket av meg, men jeg har ihvertfall mulighet til å si nei.

Jeg har ikke bedt noen endre noe som helst. De kan være seg selv. Men de kan lære seg å håndtere situasjoner bedre. Altså, hvis du tar stolthet i å se bra ut og være attraktiv, så må du forvente å bli tilnærmet. Og det er derfor du må lære deg å håndtere situasjonen. Det er ingen skam i å være attraktiv.

Det er jo det jenter lærer i ung alder. At utseendet får oppmerksomhet fra gutter. Mange lærer seg jo til og med å bruke denne oppmerksomheten til sin fordel. Derfor syns jeg det er så rart at mange eldre kvinner blir handlingslammet ovenfor såkalte drittsekker. Har dere ikke lært noe som helst om dynamikken mellom menn og kvinner? Kan dere ingenting om tiltrekning og menneskers natur? Jaggu, jeg blir helt paff.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist lesing. Du har mye å lære.

Ja, men jeg lærer ikke så mye av de enkle intetsigende svarene dine. Siden vi er i gang så kan jeg påstå at du trenger å pusse tennene. Siden jeg har lyst å bidra like mye som du gjør i diskusjonen akkurat nå

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg ville tatt litt ansvar jeg og. Er jeg ikke interessert så avviser jeg henne pent. Det er ikke verre enn å si nei. Jeg kan ikke noe for at hun er tiltrukket av meg, men jeg har ihvertfall mulighet til å si nei.

Jeg har ikke bedt noen endre noe som helst. De kan være seg selv. Men de kan lære seg å håndtere situasjoner bedre. Altså, hvis du tar stolthet i å se bra ut og være attraktiv, så må du forvente å bli tilnærmet. Og det er derfor du må lære deg å håndtere situasjonen. Det er ingen skam i å være attraktiv.

Det er jo det jenter lærer i ung alder. At utseendet får oppmerksomhet fra gutter. Mange lærer seg jo til og med å bruke denne oppmerksomheten til sin fordel. Derfor syns jeg det er så rart at mange eldre kvinner blir handlingslammet ovenfor såkalte drittsekker. Har dere ikke lært noe som helst om dynamikken mellom menn og kvinner? Kan dere ingenting om tiltrekning og menneskers natur? Jaggu, jeg blir helt paff.

Anonymous poster hash: 33e0b...f5e

Og på samme måte som du sier du ville tatt ansvar for å ikke gi henne falske/feil forhåpninger, eller bare feid over henne på en fest fordi alle de pene jentene var opptatt, og du var høy på promille... på samme måte håndterer da også de fleste jenter/damer/kvinner de menn de ikke er interessert i.

Den store majoritet av menneskeheten ønsker ikke å påføre andre skade med vitende og vilje, - folk flest er ikke bygget av ondskap.

Så mister du meg, når du veksler over til å snakke om at "eldre kvinner blir handlingslammet overfor drittsekker".

- def. på drittsekk var altså en mann som kun er ute etter et raskt knull? - korrekt forstått?

Blir disse eldre kvinnene det? Vær grei og sett tingene litt mer i perspektiv her, jeg mister opprinnelsen til en såpass generisk påstand, og trenger at du maler bildet med mer dypde og bakgrunn her nå.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...