Gå til innhold

Han bruker for lang tid på å få orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nye kjæreste er helt fantastisk i sengen. Han er den beste jeg har hatt, og vet nøyaktig hvordan han skal tilfredsstille meg, men vi har ett problem, ett ganske stort problem: han bruker nærmere 2 timer på å få en orgasme. Kjempe flott noen ganger, men når jeg selv har hatt 3 orgasmee og han enda ikke har kommet, da blir sexen veldig mekanisk og fort kjedelig på slutten! Ikke minst blir jeg veldig sliten når hver kveld er 2 timer! Skulle ønske vi noen gang kunne ta en quik en også. Han sier selv at han mentalt liker å tilfredsstille meg før han tenker på seg selv og det er derfor han bruker sånn tid. Men er det noen jeg kan gjøre for å få han til å komme fortere ? Noen tips eller triks eller noe jeg burde si?

Anonymous poster hash: 394ca...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Kanskje be han slutte å tenke så mye på din nytelse siden det er det han mener gjør at han ikke kommer?

Er det ikke best å spørre han direkte? Om han vil komme fortere og om han klarer det (jeg tror ikke det) er det nok bare han som kan svare på....

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Enten kommer menn for fort eller så er de for trege.. stakkars menn :fnise:

Kan det hende det er vi som kommer for fort eller at det er vi som er for trege?

Iallefall, du må bare be han slutte å tenke på deg og fokusere på hvor deilig det er at du har sex med han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Enten kommer menn for fort eller så er de for trege.. stakkars menn :fnise:

Kan det hende det er vi som kommer for fort eller at det er vi som er for trege?

Iallefall, du må bare be han slutte å tenke på deg og fokusere på hvor deilig det er at du har sex med han :)

Du har skjønt det heartbeat!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...