Gå til innhold

Hvorfor stiller kvinner så store krav til pikken, mens menn ikke gjør det om fitten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er de større da? Kom igjen nå.

Anonymous poster hash: d3402...dac

Jeg har ikke hatt nærmere bekjentskap med flere mørkhudede menn av afrikansk opprinnelse enn denne ene. Han var normalt velutstyrt, akkurat passe, men jeg har sett norske/skandinaviske menn med større ;).

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jenter egentlig ikke stiller så mye høyere krav. Tror det bare er sånn at jenter skravler mye mer enn menn, så de uttrykker sine tanker om denslags mye mer, hvorav menn holder det på innsiden. Dette gjør jo at menn tenker mindre på det også, fordi de diskuterer ikke slikt med vennene sine flere ganger i uken :P

Tror du er inne på noe her. Når kvinner uttrykker dette, så er det ofte basert i følelser, og ikke nødvendigvis en refleksjon rundt størrelse på penis. Når en kvinne uttrykker et ønske om å bli "fyllt opp", så er det ikke nødvendigvis penis det er snakk om.

En gjennomsnittlig penis kan framstå som stor om den sitter på rett mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt nærmere bekjentskap med flere mørkhudede menn av afrikansk opprinnelse enn denne ene. Han var normalt velutstyrt, akkurat passe, men jeg har sett norske/skandinaviske menn med større ;).

Jepp, det har du ;-) hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes da det er svært så mange umodne guttunger her inne som hevder at de ikke liker den og den fitta, og at de vil spandere operasjon på partneren etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette. Dette står i reglene våre.

Spørsmål til moderering kan tas på PM eller Ris og Ros.

Stjernesol, mod.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes da det er svært så mange umodne guttunger her inne som hevder at de ikke liker den og den fitta, og at de vil spandere operasjon på partneren etc.

En kompis spurte meg en gang om hvor dama hans kunne få operert brystvortene mindre. Hun visste ikke om at han hadde problemer med det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

En kompis spurte meg en gang om hvor dama hans kunne få operert brystvortene mindre. Hun visste ikke om at han hadde problemer med det en gang.

DET DER ER JO BARE ALDELES JÆVLIG DA!

...helvete er det mulig?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Har du over gjennomsnittet store kjønnslepper, Heartbeat?

Nei, det har jeg ikke. Mine er veldig små tror jeg, ligger skjult under de ytre :fnise:

Har bare hørt menn omtale store indre kjønnslepper som stygge på noen fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Mine er veldig små tror jeg, ligger skjult under de ytre :fnise:

Har bare hørt menn omtale store indre kjønnslepper som stygge på noen fester.

Ikke hør på "menn", menn i flokk er ikke til å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ikke hør på "menn", menn i flokk er ikke til å stole på.

hahahaha er så enig!!

Menn i grupper skal alltid kappes om å være størst i kjeften :)...mye rart som lekker ut av dem da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Ikke hør på "menn", menn i flokk er ikke til å stole på.

hahahaha er så enig!!

Menn i grupper skal alltid kappes om å være størst i kjeften :)...mye rart som lekker ut av dem da :)

Men uansett creepy at de deler slikt og tror det skal være så skøy. Ikke noe er så turn off som menn som baksnakker sine tidligere kjærester eller sexpartnere..Hvorfor hadde du sex med dem da liksom?

Enkelte menn altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men uansett creepy at de deler slikt og tror det skal være så skøy. Ikke noe er så turn off som menn som baksnakker sine tidligere kjærester eller sexpartnere..Hvorfor hadde du sex med dem da liksom?

Enkelte menn altså :lol:

Jepps! Jeg har betraktet den typen gruppe mannfolk i flere sammenhenger og det er pinlig å observere rett og slett.....Og det morsomste er når de er alene med kjærsten sin.....da er de skikkelig pusekatter som nikker og bukker og rødmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jepps! Jeg har betraktet den typen gruppe mannfolk i flere sammenhenger og det er pinlig å observere rett og slett.....Og det morsomste er når de er alene med kjærsten sin.....da er de skikkelig pusekatter som nikker og bukker og rødmer :fnise:

Falske svin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det slik at kvinner stiller store krav til penis, mens menn ikke har noen særlige krav til kvinner sin fitte?

Anonymous poster hash: c55b6...1e3

Menn stiller store krav til fitter.

Bare les alle trådene her inne om utseendet på kjønnslepper, vid vs.trang og ikke minst stiller man krav til fukt, lukt, smak og renslighet.

Dessuten klager mange over at kvinnen ikke får vaginal orgasme.

Det er en mengde krav kvinner forholder seg til, så slutt å syte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha er så enig!!

Menn i grupper skal alltid kappes om å være størst i kjeften :)...mye rart som lekker ut av dem da :)

Skal de?

Snakk for deg selv.

Å, der var tydeligvis det du gjør. Du bare byttet ut "jeg" med "menn" og "meg" med "dem."

Beklager, my bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skal de?

Snakk for deg selv.

Å, der var tydeligvis det du gjør. Du bare byttet ut "jeg" med "menn" og "meg" med "dem."

Beklager, my bad.

Er du et rasshøl eller forsøker du blåse liv i en debatt? Eller ble du fornærmet fordi jeg og Lillepus trodde du var TS?

Du lirer av deg 3 fire poster her som er ladet negativt. Følte du deg truffet som en i en slik gjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Mine er veldig små tror jeg, ligger skjult under de ytre :fnise:

Har bare hørt menn omtale store indre kjønnslepper som stygge på noen fester.

Menn? Smågutter, mener du vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...