Gå til innhold

Oral sex og muslim kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan vel ha oralsex men ikke svelge saftene, såvidt jeg vet. Da de sees på som urene ?

Men er jo nesten umulig å slikke og suge uten å få i seg safter da

det er like idiotisk som å se på en gris som uren. Og mange muslimer har ikke engang peiling på hvorfor. Grunnen til at de så på grisen som uren var fordi de eksporterte den til afrika for lenge siden, og som vi vet så må grisen rulle seg på grunn av huden, men det var tørt i afrika så da måtte den rulle seg i sin egen dritt, fordi det var ikke noe annet å rulle seg i.

Så det er ikke allah sitt ord eller noe sånt, bare noe noen kunnskapsløse mennesker for lenge siden har funnet på. Så på samme måte så vet vi i dag at verken sæd eller væske fra vagina er urent, så det er bare noe noen har kommet opp med. Det er jo faktisk direkte sunt å svelge sæd, så det er heller noe man bør oppfordre til.

Anonymous poster hash: 0424f...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

det er like idiotisk som å se på en gris som uren. Og mange muslimer har ikke engang peiling på hvorfor. Grunnen til at de så på grisen som uren var fordi de eksporterte den til afrika for lenge siden, og som vi vet så må grisen rulle seg på grunn av huden, men det var tørt i afrika så da måtte den rulle seg i sin egen dritt, fordi det var ikke noe annet å rulle seg i.

Så det er ikke allah sitt ord eller noe sånt, bare noe noen kunnskapsløse mennesker for lenge siden har funnet på. Så på samme måte så vet vi i dag at verken sæd eller væske fra vagina er urent, så det er bare noe noen har kommet opp med. Det er jo faktisk direkte sunt å svelge sæd, så det er heller noe man bør oppfordre til.

Anonymous poster hash: 0424f...f9c

Sæd er jo faktisk sunt både for hud og hår, så støtter deg i denne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mange muslimske venninner, og de definasjonen på vill og gæren. Det er ikke mye disse jentene holder tilbake på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg er en muslimsk kvinne og mannen min er kristen. Han smaker godt uansett hva noen mente om saken for mange mange år siden ;)



Anonymous poster hash: 17453...55b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Man slikker i liten grad vagina. Vagina er skjeden. Utsiden er vulva.

Gjør den neste dama du har sex med en tjeneste og bruk tunga inni også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør den neste dama du har sex med en tjeneste og bruk tunga inni også.

Ikke så mange som liker det du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være slitsomt å være troende med alle disse reglene for hva du kan gjøre og ikke gjøre. Skjønner ikke at det i disse opplyste tider fremdeles finnes milliarder av mennesker som tror på en høyere makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er like idiotisk som å se på en gris som uren. Og mange muslimer har ikke engang peiling på hvorfor. Grunnen til at de så på grisen som uren var fordi de eksporterte den til afrika for lenge siden, og som vi vet så må grisen rulle seg på grunn av huden, men det var tørt i afrika så da måtte den rulle seg i sin egen dritt, fordi det var ikke noe annet å rulle seg i. Så det er ikke allah sitt ord eller noe sånt, bare noe noen kunnskapsløse mennesker for lenge siden har funnet på. Så på samme måte så vet vi i dag at verken sæd eller væske fra vagina er urent, så det er bare noe noen har kommet opp med. Det er jo faktisk direkte sunt å svelge sæd, så det er heller noe man bør oppfordre til. Anonymous poster hash: 0424f...f9c

Har ingenting med at grisen rullet seg i bæsj å gjøre. Ikke snakk om uvitende mennesker når du selv er en av dem. Grisen har klaver som er delt i to men spiser ikke gress (gjelder alle dyr med klovene delt i 2 som ikke lever kun på gress) og den svetter innover . Om den faktisk svetter innover vet jeg ikke men vet det sies det og den er derfor skitten. Dette med klovnene og gresset står forklart i både det gamle testamentet og Koranen .

Anonymous poster hash: a81a2...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KlOver* ikke klaver mente jeg. Dette er beskrevet som urene dyr som man blir uren av å spise i det gamle testamentet og Koranen.

Anonymous poster hash: a81a2...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med at grisen rullet seg i bæsj å gjøre. Ikke snakk om uvitende mennesker når du selv er en av dem. Grisen har klaver som er delt i to men spiser ikke gress (gjelder alle dyr med klovene delt i 2 som ikke lever kun på gress) og den svetter innover . Om den faktisk svetter innover vet jeg ikke men vet det sies det og den er derfor skitten. Dette med klovnene og gresset står forklart i både det gamle testamentet og Koranen . Anonymous poster hash: a81a2...f16

Det er en myte.

Trichinose er den mest sannsynlige årsaken til at grisen ble sett på som uren. Det var ikke lurt å spise svinekjøtt i gamle dager.

Anonymous poster hash: e5e31...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk at muslimer avstår fra enkelte typer sex pga "noe" som ikke finnes. Jeg skjønner godt hvorfor troende generelt ca aldri greier å innrømme for seg selv at de hele livet har trodd på noe som ikke eksisterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med svetten er kanskje en myte men det med gresset og klovnene har jeg lest selv

Anonymous poster hash: a81a2...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex burde ikke undervurderes, men ikke overdrives heller på noen måter.

Kan oralsex overdrives??? Ha-ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjør den neste dama du har sex med en tjeneste og bruk tunga inni også.

Jeg har nok slikket både fitte og andre kroppsdeler på alle mulige slags måter lengre enn du har vært klar over at det er noe som heter sex, lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ender gjerne opp med masse katter etter hvert, gjør de ikke?

:catmilk::catmilk::catmilk::catmilk::catmilk: :catmilk: :catmilk::catmilk::catmilk::catmilk::catmilk::catmilk:

Anonymous poster hash: 2c2c0...e14

Er det derfor vi har to katter???

Jeg har forresten ikke noe problem med å gi oral, men av en eller annen grunn liker jeg ikke det å få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg har nok slikket både fitte og andre kroppsdeler på alle mulige slags måter lengre enn du har vært klar over at det er noe som heter sex, lillegutt.

Gratulerer, du er eldre enn meg. Jeg er derimot kvinne og har en vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...