Gå til innhold

Når hodet er festet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke bevegelser kjenner dere når hodet er festet? Min snur seg enda(magen blir skeiv), men jeg har hatt stikninger som jeg håper var feste av hodet

Anonymous poster hash: 20c87...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du da? Det er mange som misforstår hvordan babyen ligger når de har hodet ned fordi ryggen og rumpa kommer ut på ene siden og beina på andre. Jeg trodde min lå i tverrleie, men hun hadde ligget med hodet ned hele tiden. Nå festet hodet seg aldri på mine to da, det skjer ikke alltid.

Anonymous poster hash: 9886d...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du da? Det er mange som misforstår hvordan babyen ligger når de har hodet ned fordi ryggen og rumpa kommer ut på ene siden og beina på andre. Jeg trodde min lå i tverrleie, men hun hadde ligget med hodet ned hele tiden. Nå festet hodet seg aldri på mine to da, det skjer ikke alltid.

Anonymous poster hash: 9886d...5a5

Jeg er 33+3 :-)

Anonymous poster hash: 20c87...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 41 her. Hodet er festet, men når kynnerne kommer står magen rett ut på siden, ser veeeldig merkelig ut..

Anonymous poster hash: 287e8...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet er mest sannsynlig festet her. Magen kan stikke ut på begge sider samtidig.. Altså rygg/rumpe stikker ut, samtidig som det er spark på motsatt side. 40+4 her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...