Gå til innhold

Gutter i skjørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjørt burde vært mye vanligere som manneplagg. Når det gjelder klær og kjønn er dette 100% menneskeskapt perspektiv. Dersom alle menneskene bestemte seg for at fra nå av var skjørt ikke et jenteplagg lenger, så hadde det blitt et gutteplagg. Dette er noe som sitter i hodene våre. Kjoler som de er når er ganske generelt mer flatterende for den kvinnelige figur(?) men det er ingenting i veien for at man kunne sy kjoler som passer den mannlige formen.



Anonymous poster hash: c1add...1ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt burde vært mye vanligere som manneplagg. Når det gjelder klær og kjønn er dette 100% menneskeskapt perspektiv. Dersom alle menneskene bestemte seg for at fra nå av var skjørt ikke et jenteplagg lenger, så hadde det blitt et gutteplagg. Dette er noe som sitter i hodene våre. Kjoler som de er når er ganske generelt mer flatterende for den kvinnelige figur(?) men det er ingenting i veien for at man kunne sy kjoler som passer den mannlige formen.

Anonymous poster hash: c1add...1ba

Jeg bruker BH med silikoninnlegg, så for meg passer kjoler utmerket. Ikke alle damer har store brøster men dem bruker kjole likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare pupper, også midje, hofter, skuldre. Jeg sa også generelt. Akkurat som at bukser for menn og kvinner har ulike passformer som generelt er mer flatterende for dem.



Anonymous poster hash: c1add...1ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er ikke bare pupper, også midje, hofter, skuldre. Jeg sa også generelt. Akkurat som at bukser for menn og kvinner har ulike passformer som generelt er mer flatterende for dem.

Anonymous poster hash: c1add...1ba

Enig.

Og det er der det går over styr for min del kjenner jeg....

Menn i manneskjørt? Nada problem overhodet, - kjør på.

- men... om han åpent eller hemmelig ønsker/vil/skal bruke mine überfeminine skjørt og mine kjoler... da lurer jeg på hvem av oss som skal 'leke kvinnen', og der melder jeg meg ut.

Veldig enkelt sagt: Menn i kvinneklær (snitt og fasong laget for kvinner) er like interessante for meg som det er å se maling tørke.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor ikke? Skottene går nå i kilt som i praksis er som et slags skjørt(dog ville sikkert en skotte gitt meg en lusing for å si det :fnise: ). Men jeg tenker jo at det logisk sett makes more sense for en mann å gå i skjørt enn kvinner. Kan ikke skjønne at bukser er behagelig å få i for menn, mens skjørt på en annen side... Men skjørt har jo sine fordeler og bakdeler det også. Men sånn utover det tror jeg ikke jeg har problemer med menn i skjørt. Overrasket til å begynne med kanskje, men er jo bare en vanesak.



Anonymous poster hash: b447c...00e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle kvinner har same figur , og ikke alle menn har same firgur. På meg passer jenteklær nå jeg har på meg BH med innlegg i. Ikke alle kjoler passer min kropp, men det har jeg til felles med mange kvinner. En må klæ seg i klær som en passer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en interessant debatt. Hvis det lages skjørt tilpasset menn så hadde det vært uproblematisk. Det blir litt på samme måte som jeg synes det blir helt feil å se kvinner i dress laget for menn. Derimot dress laget med snitt for kvinner er bare supert.

Anonymous poster hash: a2fa5...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjørt tilpasset menn? Begge kjønn har livvidde, og det er det en trenger for å kjøpe skjørt. Kjole derimot er sydd for å ha plass til bryster. Jeg som transe har på BH med innlegg.

Kjenner en jente som er "strykebrett" men hun passer i mange kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...