Gå til innhold

Fikk 189 pers av Krekars nærmeste, statsborgerskap samtidig?


slask

Anbefalte innlegg

Fikk 189 pers av Krekars nærmeste, statsborgerskap samtidig?

Dette hevdes nylig:
Krekar, hans kone og ungene fikk norsk statsborgerskap sammen med hans nærmeste 189 i Ansar al-Islam, en form for kurdisk IS.
Det hevdes at dette skjedde under Dørum da han var justisminister i 2005.

Noen som har hørt noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les forrige innlegg om igjen.

Les forrige innlegg om igjen.

Anonymous poster hash: e4fcd...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et forum hvor jeg vet hvem som er opphavet.

Du får hoste opp en link.

Anonymous poster hash: 72738...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les forrige innlegg om igjen.

Anonymous poster hash: e4fcd...46d

Sånn, nå er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hoste opp en link.

Anonymous poster hash: 72738...c77

Får ikke hosta opp en link når jeg selv sitter med spørsmålet.

Skjønner at det kan være vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå er det gjort.

Og svar på spørsmålet. Var det nyhetsspeilet?

Tviler litt egentlig, for hvordan skal man kunne legge skylden på jødene for dette.

Anonymous poster hash: e4fcd...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke hosta opp en link når jeg selv sitter med spørsmålet.

Skjønner at det kan være vanskelig å forstå.

Jeg skal stille ett spørsmål som det bør være lett å svare på. Jeg har en sterk anelse om at det ikke er så for deg, men for dem som sitter og :klo: av dit spørsmål, kan det frigjøre behovet for å følge denne tråd og heller dra seg over i en annen med noen substans.

Har det hele politiske-, stats-byråkratiske og journalistiske korps i Norge en stilltiende avtale om å ikke si noe om at 189 mennesker fra terror-organisasjonen Ansar-al-islam kom ruslende inn i Norge sammen med og bor under skjegget til sin utviste leder?

Å kjære, jeg kom nettopp på ett mulig svar fra deg. Ja, det er mulig, fordi de ikke vil ha mer enn èn Krekar-sak av gangen, de skal ha fritid og ferie og.

Djeezus, jeg vet mer enn jeg vil vite om sånne Speil-tanker.

Endret av Valar Morghulis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille ett spørsmål som det bør være lett å svare på. Jeg har en sterk anelse om at det ikke er så for deg, men for dem som sitter og :klo: av dit spørsmål, kan det frigjøre behovet for å følge denne tråd og heller dra seg over i en annen med noen substans.

Har det hele politiske-, stats-byråkratiske og journalistiske korps i Norge en stilltiende avtale om å ikke si noe om at 189 mennesker fra terror-organisasjonen Ansar-al-islam kom ruslende inn i Norge sammen med og bor under skjegget til sin utviste leder?

Å kjære, jeg kom nettopp på ett mulig svar fra deg. Ja, det er mulig, fordi de ikke vil ha mer enn èn Krekar-sak av gangen, de skal ha fritid og ferie og.

Djeezus, jeg vet mer enn jeg vil vite om sånne Speil-tanker.

Jeg har ikke noe ønske om at dette skal være sant. Jeg fant påstanden litt spesiell, så jeg tenkte at det ikke kan skade å spørre noe. Nå ser jeg jo at det kan det...

Har du forresten lagt merke til at det nylig har vært en del snakk i media om "norske" soldater som reiser ut for å jobbe for ISIS/ISIL? Virkelig ikke? Jeg prøver ikke å si at vi snakker om nærmere 200 stykker, men at vi faktisk huser terrorister er ikke noe morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe ønske om at dette skal være sant. Jeg fant påstanden litt spesiell, så jeg tenkte at det ikke kan skade å spørre noe. Nå ser jeg jo at det kan det...

Har du forresten lagt merke til at det nylig har vært en del snakk i media om "norske" soldater som reiser ut for å jobbe for ISIS/ISIL? Virkelig ikke? Jeg prøver ikke å si at vi snakker om nærmere 200 stykker, men at vi faktisk huser terrorister er ikke noe morsomt.

Hvordan ble du skadet av å spørre? Hvordan vil du selv svare på mitt kontra-spørsmål?

Nå tror jeg du og jeg leser ganske så forskjellige media og jeg forstår ikke helt hva det er du har lagt merke til.

Hva mener du med "norske" soldater?

Hvor dukker tallet 200 opp i ditt hode fra?

At Norge potensielt huser terrorister er ikke morsomt men svært sannsynlig, der kan jeg bare sette hele min lit til at PST gjør sin jobb og ellers leve som ellers og ikke la meg terrorisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, så var det sånn at det i det minste rundt Krekar er en hemmelig stilltiende avtale mellom hele det nevnte korps jeg så blankt avviste at finnes;

Topp hemmelig notat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...