Gå til innhold

Bruker lang tid på å komme....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er vel et spørsmål til alle menn der ute:) jeg holder på med en fyr som er 43 år, og jeg vet at han tenner noe veldig på meg. Men når jeg suger han så ender det nesten alltid med at han må hjelpe til litt selv for å komme. Er dette vanlig??

Anonymous poster hash: 1e43a...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alltid lett når alt fokuset er på en persons nytelse. Man føler kanskje at nå må man kjappe seg å komme, for dette får ikke partneren noe ut av? Hvis det er en ny partner blir denne usikkerheten naturlig nok større.

Hvis han liker å bli sugd, så tror jeg nok at dette går seg til etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer veldig fortvila jeg tar på meg selv!!

Anonymous poster hash: 1e43a...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er vanlig vet det ikke, men jeg kommer så godt som aldri av å bli sugd.



Anonymous poster hash: f46e7...2f0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker i hvertfall kjempe tent, men jeg blir jo usikker når det tar så lang tid før han kommer.

Anonymous poster hash: 1e43a...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært singel lenge før deg?

Hvis det er tilfelle, så er det ikke uvanlig at han har sin egen teknikk for å komme i mål, og at han må "tilvennes" andre måter.

Jenter kan oppleve det samme spesielt ved langvarig vibrator-bruk. (Det blir ikke kraftig nok vibrasjon ved vanlig sex og derfor sliter man med å oppleve orgasme)

Anonymous poster hash: 790c7...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så mye for. Jeg har det litt på samme måten når jeg blir sugd. Elsker det og nyter det, men trenger stort sett noen runketak med hånda for å komme i mål.

Min kjære har lært hvordan jeg "fungerer", så hun runker meg litt innimellom mens hun suger.

Kanskje du skal prøve å gjøre det på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enkelte som synes det er vanskelig å komme av suging. Kanskje han må ha en helt spesifikk teknikk.

Ville heller bekymret meg om han måtte hjelpe til når dere knuller...

Dette er vel et spørsmål til alle menn der ute:) jeg holder på med en fyr som er 43 år, og jeg vet at han tenner noe veldig på meg. Men når jeg suger han så ender det nesten alltid med at han må hjelpe til litt selv for å komme. Er dette vanlig??

Anonymous poster hash: 1e43a...280

Anonymous poster hash: b8a8d...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe til med hånda da altså ;)

Er enkelte som synes det er vanskelig å komme av suging. Kanskje han må ha en helt spesifikk teknikk.

Ville heller bekymret meg om han måtte hjelpe til når dere knuller...

Anonymous poster hash: b8a8d...e2d

Anonymous poster hash: b8a8d...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Variere mellom å bruke kun munn og det å benytte hånd og munn pleier alltid å være en sikker vinner. Det er i hvertfall min erfaring. Derfor liker jeg å variere mellom å kun suge/deep throate og det og suge+runke samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Hadde samme greia med kjæresten min. Jeg spurte ham til slutt rett ut om hva som skulle til. Et par justeringer her og der, og *boom* magi var skapt.

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo stiv hele veien i hvertfall :)) jeg tenker kanskje også at det kan ha litt med alder å gjøre, men han syns det er så deilig og bli sugd så da gjør jeg det jo.

Anonymous poster hash: 1e43a...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min klarte jeg aldri å suge til ha kom, selvom jeg og brukte hånden. Pleide også å få tips om hva han likte og så prøvde jeg meg litt frem, men tok alltid laaaang tid.

Han brukte (og bruker sikkert enda) lang tid på å komme generelt. Vi hadde stort sett ikke sex som varte under 30 min. Selv når jeg bare ville ha en kjapp en så tok det fort 15 minutter liksom. Tror at folk bare er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...