Gå til innhold

jenter som liker playrape?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20 årene som tenner skikkelig på dette? Er det flere jenter her som liker det, som vil dele litt rundt det? Hva synes egentlig mannfolka her om emnet? :P

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ikke være spørsmålstegn der. Haha, jeg tenner på det, punktum :P

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20 årene som tenner skikkelig på dette? Er det flere jenter her som liker det, som vil dele litt rundt det? Hva synes egentlig mannfolka her om emnet? :P

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Kunne sikkert vært med på det om kjæresten min ville at jeg skulle ha "voldtatt" henne, men jeg selv tenner ikke på å høre henne late som hun blir voldtatt. Men kunne som sagt for hennes del vært med.

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert vært med på det om kjæresten min ville at jeg skulle ha "voldtatt" henne, men jeg selv tenner ikke på å høre henne late som hun blir voldtatt. Men kunne som sagt for hennes del vært med.

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Det er jo uselvisk gjort av deg da :) Kan jo skjønne at ikke alle er like gira på tanken.

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo uselvisk gjort av deg da :) Kan jo skjønne at ikke alle er like gira på tanken.

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Liker å dominere henne da og hun tenner påat jeg dominerer henne så kan godt hende dette prøves ut en eller annen gang når hun må ha litt mer:P Vi har jo ptøvd ut bondage hvor jeg teiper henne med selvheftende teip i mest awkward stillinger noensinne og at hun ligger der og bare blir pult tenner meg men ikke det at hun skal late som hun ikke vil der går nok grensen min. Så om du vil prøve det burde du heller bare bruke bondage som en unnskyldning så du kan bli bundet fast og ikke klare å bevege deg stort:)

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å dominere henne da og hun tenner påat jeg dominerer henne så kan godt hende dette prøves ut en eller annen gang når hun må ha litt mer:P Vi har jo ptøvd ut bondage hvor jeg teiper henne med selvheftende teip i mest awkward stillinger noensinne og at hun ligger der og bare blir pult tenner meg men ikke det at hun skal late som hun ikke vil der går nok grensen min. Så om du vil prøve det burde du heller bare bruke bondage som en unnskyldning så du kan bli bundet fast og ikke klare å bevege deg stort:)

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Absolutt my cup of tea! Heldige kjæresten din :) Tanken på å ta det et step videre er bare så sinnsykt fristende. Og kan ikke forestille meg at jeg ikke vil elske det når jeg evt får spilt det ut. Skjønner jo hva du tenker, men selvom man roper nei, så roper man jo ja på innsiden :P

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt my cup of tea! Heldige kjæresten din :) Tanken på å ta det et step videre er bare så sinnsykt fristende. Og kan ikke forestille meg at jeg ikke vil elske det når jeg evt får spilt det ut. Skjønner jo hva du tenker, men selvom man roper nei, så roper man jo ja på innsiden :P

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Ja. Men så lenge det ikke er mannen som er overbegeistret for den typen role play kan det fort hende at ereksjonen forsvinner om han er VELDIG ukomfortabel med det. Prøv heller uskyldig med litt bondage(teipen fra kondomeriet f.eks) og bygg det opp gradvis. Inkluder gjerne kjæresten din om at dette er noe du gjerne vil prøve ut:)

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men så lenge det ikke er mannen som er overbegeistret for den typen role play kan det fort hende at ereksjonen forsvinner om han er VELDIG ukomfortabel med det. Prøv heller uskyldig med litt bondage(teipen fra kondomeriet f.eks) og bygg det opp gradvis. Inkluder gjerne kjæresten din om at dette er noe du gjerne vil prøve ut:)

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Han blir nok inkludert uansett men inkluder han nå med tankene dine. Kanskje han er med på playrape med en gang. Jeg hadde som sagt blitt med om det var noe kjæresten min VIRKELIG tente på:)

Anonymous poster hash: 8094b...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo her det blir vanskelig da. Man må jo være to om det. Må jo nesten bare varme ham opp til tanken. :) åååh, blir helt gal bare av tanken.

Ts

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok aldri bedt kjæresten min om å playrape meg da jeg tror det kan være ubehagelig for mange gutter å se jenta hans late som om han ikke liker det.

Men! da jeg og kjæresten hadde hatt sex litt for mange ganger i løpet av kort tid ble jeg litt sår der nede, og sa at det går over etterhvert, så du må bare fortsette selv om jeg stritter litt i mot, siden det gjør vondt om han treffer feil da. Det var faktisk ment for han sin del, ikke noe dominanse-ting jeg så for meg.

Uansett, da jeg faktisk fikk litt vondt og sa han måtte stoppe litt så tok han hendene mine og bare la de bakover og holdt de fast, og fortsatte, følte det var litt playrape, det var ganske tennende iallefall ;)

men ville aldri ropt "nei, slipp meg" eller noe, det hadde vært turn off for min del også



Anonymous poster hash: bbffa...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok aldri bedt kjæresten min om å playrape meg da jeg tror det kan være ubehagelig for mange gutter å se jenta hans late som om han ikke liker det.

Men! da jeg og kjæresten hadde hatt sex litt for mange ganger i løpet av kort tid ble jeg litt sår der nede, og sa at det går over etterhvert, så du må bare fortsette selv om jeg stritter litt i mot, siden det gjør vondt om han treffer feil da. Det var faktisk ment for han sin del, ikke noe dominanse-ting jeg så for meg.

Uansett, da jeg faktisk fikk litt vondt og sa han måtte stoppe litt så tok han hendene mine og bare la de bakover og holdt de fast, og fortsatte, følte det var litt playrape, det var ganske tennende iallefall ;)

men ville aldri ropt "nei, slipp meg" eller noe, det hadde vært turn off for min del også

Anonymous poster hash: bbffa...bfd

Ja, følelsen av å slippe litt kontroll slik du beskrev der er vel det som er hele greia for meg :P Er en person som alltid har lett for å ta kontroll og har hatt/har ekstremt mye ansvar. Så det å bare ha null kontroll er så befriende. Men det finnes vel ganske mange "versjoner" av playrape man kan kjøre. Altså alt trenger jo ikke være verbalt, men det å stritte imot og bruke kroppspråk er jo også mulig om man synes det er ubehagelig å rope osv. Men for meg så blir det tvert imot det motsatte. For jeg vet jo innerst inne at dette er det jeg selv vil, og det vet jo kjæreste/partner også. Det er jo det som skiller det fra å være et grusomt overgrep. Men det virker som veldig mange er fan av lett bondage, og det forundrer meg ikke :) hihi

Anonymous poster hash: 0d1a2...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også skikkelig på dette!! Vi har gjort det en sjelden gang mer ordentlig enn bare dominanse/bondage, jeg liker det også, men jeg tenner virkelig på når han bare tar meg akkurat slik han har lyst uten at det er noe jeg skulle ha sagt!!

Dessverre så liker han også bedre å bli tatt enn å ta, altså at jeg har styringen, og det tenner meg nesten ikke i det hele tatt, men jeg gjør det jo for han så klart! Men føler ofte at det er jeg som alltid må gi mest, og innimellom så gjør vi det jeg liker best :/ jeg savner virkelig en skikkelig dominant kar i sengen, men alt annet i forholdet er så perfekt, så jeg vil ikke ødelegge det over sexen liksom! Og for all del, vi har veldig god sex nå også, det bare mangler den ene lille biten!

Anonymous poster hash: bb0dd...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Jeg tenner også på dette, og har hatt så flaks at jeg endte med en mann som tenner på det samme. Husker enda tilbake på da vi fant ut at vi begge lekte med sånne fantasier - jeg var i ekstase, siden jeg ble møtt med forakt da jeg hintet litt om det i mitt forrige forhold. Nå er nesten all sexen vi har, en eller annen form for dominanse. Vi tar den ikke helt ut hver gang, men det er alltid elementer med, enten det er bondage, slag, kveling, trusler e.l. Aller helst alt på en gang, men tenker det er greit å ha litt normal sex innimellom også :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også på dette, og har hatt så flaks at jeg endte med en mann som tenner på det samme. Husker enda tilbake på da vi fant ut at vi begge lekte med sånne fantasier - jeg var i ekstase, siden jeg ble møtt med forakt da jeg hintet litt om det i mitt forrige forhold. Nå er nesten all sexen vi har, en eller annen form for dominanse. Vi tar den ikke helt ut hver gang, men det er alltid elementer med, enten det er bondage, slag, kveling, trusler e.l. Aller helst alt på en gang, men tenker det er greit å ha litt normal sex innimellom også :-P

Trusler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

Trusler?

Av typen hva han skal gjøre med meg hvis ikke jeg gjør som han sier e.l. Burde lagt til en forklaring på den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Jeg digger det, og typen har i løpet av årene også fått mer og mer sansen for playrape i ny og ned. Av og tll har jeg også dominert, men liker best at han er den som "voldtar" meg. Om jeg sier det magiske ordet, så stopper han, men før det tid er det full kamp. Jeg slipper han ikke til enkelt, så noen blåflekker blir det på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig digg med slik dominans. Digger det når damen min "stritter imot" og jeg må nesten rive av henne klærne for å få tatt henne.

Viktig å vite være klar over hvor grensen går samt ha ett magisk ord som nevnt over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også på dette! Men jeg ANER ikke hvor jeg kan finne en gutt/mann som liker sånt på gaten/utesteder/in real life.



Anonymous poster hash: 6f984...d1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...