Gå til innhold

Finner ikke bukser som passer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått opp i vekt de siste månedene, pga forverret angst og depresjon som gjør at jeg er mer innendørs. I tillegg har jeg begynt på nye medisiner for dette og medisiner mot spenningshodepine som begge har vektøkning som bivirkning. Nå passer kun ei av mine gamle jeans og ingen av mine andre bukser. Har prøvd bukser over hele kjøpesenteret i dag, men finner ingen jeg liker. Jeg vil ha litt stretch, men ikke de superduper-stretchy som har dukket opp rundt omkring, føles som et pølseskinn. Aller helst vil jeg ha vanlige bukser, ikke jeans/leggings/jeggings. Da mener jeg i mellomtykt stoff, med enten rette ben eller bootcut. I midje bruker jeg 31-32 i tommestr for øyeblikket, men det meste av min vekt har samlet seg på lårene, så der må jeg ha 33-34. Og minimum 34 i lengde. Har prøvd jeans fra levis(demi-curve osv), men de blir for dyre for meg. Jeg syns størrelsene og passformene på butikker som cubus, vero moda og lignende er håpløse, enten får jeg de ikke over låra eller så henger de over rumpe og midje.

Eneste butikken jeg har i nærheten som jeg ikke har vært inne på er zizzi, delvis fordi jeg vegrer meg for å handle "stor-mote", har alltid vært høy og nogenlunde slank og denne vektøkningen sliter allerede på selvfølesen.

Anonymous poster hash: a1b31...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nanne70

Det hjelper kanskje ikke så mye, men jeg tror modellen Marion fra Lee ville være perfekt for deg. Det er en modell med normal livhøyde og normal passform, og passelig med stretch. Finnes i både straight leg og bootcut, men ligger mellom kr. 750-1000 i pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd BikBoks jeans SuperFlex?

De sitter som et skudd.

Tuller du eller? SuperFlex er jo pølseskinn-bukser, akkurat det TS ikke vil ha.

Har dessuten aldri sett en bukse på BikBok som har mer enn 33 i lengde, og BikBok's 33 er KORT.

Anonymous poster hash: 67385...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du eller? SuperFlex er jo pølseskinn-bukser, akkurat det TS ikke vil ha.

Har dessuten aldri sett en bukse på BikBok som har mer enn 33 i lengde, og BikBok's 33 er KORT.

Anonymous poster hash: 67385...d65

Det var jo bare et forslag, ikke noe vits å gå helt crazy. (Det var ikke meg forresten)

--

Men jeg mener også at Lee - Marion kunne vært et godt alternativ for deg. Personlig syntes jeg ikke du skal kvie deg for større mote, dersom det passer, så gå for det. Dersom du blir flau er det kanskje noe du vil holde for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...