Gå til innhold

Bh fetish


Sugerøret

Anbefalte innlegg

Du hellige bh!

Det er SALG... på brastop. bravissimo og figleaves.. !! :wow:

*setter seg på fingra og klipper opp bankkortet* :grine: tortur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...Jeg har 12 undertøyssett som koster fra 600-1800 kr stk :fnise:

Elsker dem, og riktig størrelse er et must for meg :) Sinnsykt god kvalitet på enkelte av dem også, tåler vask etter vask og blir aldri slappe i stropper eller slikt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde et velfylt BH sortiment, men dessverre så finnes det veldig lite i min størrelse som jeg liker. (65J. Kanskje for det beste.) Ellers så går det en del i topper og bluser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også.

Tilstår at jeg er en mann.... men allikevel.

Haha :) Hva er det du bruker de til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Hva er det du bruker de til?

Bruker de ikke til noe spesielt.... men jeg liker å ha på meg kjoler :) . Har alltid likt kjoler og skjørt..... he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde et velfylt BH sortiment, men dessverre så finnes det veldig lite i min størrelse som jeg liker. (65J. Kanskje for det beste.) Ellers så går det en del i topper og bluser.

Har du sjekket Brastop.com / bravissimo.com ?

http://www.brastop.com/all-lingerie-bras-swimwear#/specFilters=25m!#-!319

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/#/1?back=30&cup=hh

Mulig jeg tar feil men i engelsk størrelse er du da en 30HH (ettersom J ikke finnes der)

Endret av Kårky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket Brastop.com / bravissimo.com ?

http://www.brastop.com/all-lingerie-bras-swimwear#/specFilters=25m!#-!319

http://www.bravissimo.com/products/lingerie/#/1?back=30&cup=hh

Mulig jeg tar feil men i engelsk størrelse er du da en 30HH (ettersom J ikke finnes der)

Oj, der var det mye snadder, Takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der var det mye snadder, Takk for tips :)

Hihi bare hyggelig :) Kos deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko. Særleg Havaianas og andre flipfloppar - eg har over ti par, altså. Og berre to føter, liksom...

Dette blir nok avsporing, men jeg lurer: hvordan klarer du å gå i havaianas? Det er jo så vooondt!

Anonymous poster hash: 18467...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har utrolig mange BH'er jeg også, men svært få som faktisk passer. Ønsker meg en mer normal størrelse.

Jeg samler også på sko og kjoler, men det anser jeg som relativt normale ting å samle på, så kan legge til at min "fetisj" er bikinier. Har seriøse mengder bikinier, og bestiller hele tiden flere. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Dette blir nok avsporing, men jeg lurer: hvordan klarer du å gå i havaianas? Det er jo så vooondt!

Anonymous poster hash: 18467...00a

Vel, ettersom eg openberrt ikkje synest det (eg er Havaianas-fetisjist, ikkje Havaianas-masochist), er nok ikkje eg den rette til å svare på det... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ettersom eg openberrt ikkje synest det (eg er Havaianas-fetisjist, ikkje Havaianas-masochist), er nok ikkje eg den rette til å svare på det... :rolleyes:

Jeg beundrer de som klarer å gå i disse, for de er fine, og jeg skulle gjerne gått i dem selv. Men det blir så vondt mellom tærne, og skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer å gå lenge i dem. Kjenner du ikke noe ubehag?

Anonymous poster hash: 18467...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigress

Jeg beundrer de som klarer å gå i disse, for de er fine, og jeg skulle gjerne gått i dem selv. Men det blir så vondt mellom tærne, og skjønner virkelig ikke hvordan noen klarer å gå lenge i dem. Kjenner du ikke noe ubehag?

Anonymous poster hash: 18467...00a

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker når jeg gikk på ungdomsskolen. På spesielle høytider, når vi ble presset inn i kirken, pleide jeg ha det moro med jentene som ble sittende på benkraden foran meg med å trekke tilbake BHene i ryggene deres og slippe. hihi ;)



Anonymous poster hash: dc573...e08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...