Gå til innhold

Lar du hunden din gjøre fra seg i naboens hage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser jo det utifra hva du skriver, og måten du tenker logikk på.

Anonymous poster hash: 66ede...561

Jaok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg kjenner opplevde dette over lang tid av samme dama. Hunden hennes dreit på plenen, og hun plukket ikke opp etter seg.

Han så seg til slutt lei på det, og enda mer lei av å måtte sjekke hele plenen for han klippet gresset for å unngå å få det i oppsamleren på gressklipperen.

Så han kjøpte to ruller med hundeposer, og samlet opp møkka til alle posene i den ene rullen var brukt opp.

Så la han alle i postkassen hennes med en lapp om at hun fikk begynne å plukke opp etter seg. Å her har du noen poser til å starte med. Du får fler på butikken.

Han fant aldri noe møkk på plenen etter den hunden noe mer...hahaha :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har et personlig ansvar for å plukke opp dritten etter katten sin, som havner OVER ALT, ei heller for hesten sin. Hvoror skal da hundeeiere ha dette særegne ansvaret?



Anonymous poster hash: 9a022...acc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite at hunden min dreit i hagen til naboen da den stakk av. Han kunne bare sagt det til meg, så kunne jeg tatt det vekk, men isteden skrev han et anonymt brev. Hele nabolaget skjønte det var han :fnise: Jeg gikk til hagen for å se, men det var borte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må hate mennesker ganske mye hvis man lar hunden drite i hager og der mennesker går uten å ta opp!



Anonymous poster hash: a2297...b8a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden min gjør fra seg i naboens hage av og til, men plukker alltid opp hvis jeg ser det eller får beskjed. Ene hunden er veldig glad i å drite på gress da den er blitt lært opp til det av forrige eier så det er litt vanskelig å unngå når de leker for seg selv.

Anonymous poster hash: 17aab...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Plukker opp etter kjøteren overalt, også langs offentlig vei. Unntaket er dersom det er langt f uti ei grøft med høyt gress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite om min naboens hund gjør fra seg i hagen, fordi jeg har 2 stykker selv, så er ikke farlig for meg og de leker sammen ofte. Så da kan man heller plukke det opp senere hvis det skal være et problem. Men jeg har faktisk et problem med at de som ikke har kontroll på bikkjene sine, som lar de løpe overalt uten å holde kontroll på den og driter overalt uten at dere/vi har blitt enige om det er greit, så blir jeg litt forbanna.

Foreldrene mine har en nabohund som går løs, som er tispe som angriper andre tisper. (hunden min har blitt angrepet av den før.) og lar den gå løs i alle sine gårder og gjøre som den vil når den er aggressiv mot andre hunder. Da syntes jeg det ikke er greit.



Anonymous poster hash: 2c058...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare gir faen.

Jeg har en stor hund som er litt aggressiv. Hadde hunden din kommet og dritet i hagen min og blitt skambitt, hadde det vært DIN SKYLD.

Anonymous poster hash: 1b85b...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Bikkja gjør ikke ifra seg i hager anyways, han går alltid i grøfta eller i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor hund som er litt aggressiv. Hadde hunden din kommet og dritet i hagen min og blitt skambitt, hadde det vært DIN SKYLD.

Anonymous poster hash: 1b85b...749

Så bra du har en så godt trent hund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...