Gå til innhold

Er det MIN skyld at jeg er singel og barnløs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten alle menn blir avvist hver eneste gang. De holder ut på et vis. :P

Men hvis du kan finne ut hvorfor du blir avvist, kan du kanskje endre på noe?

Anonymous poster hash: 034f5...090

Men det er greie for menn å bli avvist enn kvinner, sett fra naturens side. Menn er de som skal jakte og nedlegge bytte, og de kjemper gjerne,

mens kvinner kan velge og vrake og være selektiv i forhold til partner.

Det er ikke naturlig at kvinner skal jakte på en mann, selv om det er lov, så skjer det ikke så ofte. Kanskje en mann vil bli sjarmert, men det er jo han som vil ha denne moroa med jakten.

Anonymous poster hash: 24f29...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på deg med forakt?

Skjønner at om du har opplevd mye vondt i barndommen tilknyttet menn, så er det vanskelig for deg å utstråle interesse.

Jeg tror nok ikke de ser på deg med forakt, men at det er du som forventer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å se på hash-taggen. Vi er to stk her inne med problem med menn, men det er jeg som er TS.



Anonymous poster hash: 24f29...e71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du snakket med psykolog om dette? Jeg tror du må klare å endre tankegang og få et mer positivt syn på menn, og muligens deg selv, og det kan nok være vanskelig å gjøre på egenhånd.

Aner ikke om det er tilfelle, men jeg mistenker at du kanskje utstråler en del forakt og da vil det bli vanskelig for menn å tilnærme deg.

Er du fornøyd med livet ditt generelt? Eller lar du dette overskygge tilværelsen? For isåfall tenker jeg at du også må bli fornøyd med det du har nå. Da vil det bli lettere å invitere en person inn i livet ditt.



Anonymous poster hash: 60ca3...4ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å si uten å kjenne deg.

Når noen starter slike tråder virker det ofte som om de ikke er helt åpne for å ta selvkritikk. Dvs. man kommer med en liste over ting som kanskje er problematiske, og trådstarter svarer hvert punkt og konklusjonen er alltid at de ligger midt på treet ift. alt og ikke ser at det er problemet ("er ikke smellvakker, men ikke stygg heller").

Dersom menn ba deg ut på date men ikke ringte deg igjen etter en eller to dater er det nok en personlighetsgreie. Men hvis du ikke blir bedt ut på date overhodet er nok relatert til utseende/fremtoning samt hvor ofte du treffer menn.

Det at man er sjenert eller 'lukket' personlig er et minus, men det er som regel ikke årsaken til at man ikke får NOEN oppmerksomhet. Jeg er en reservert person som fremsto litt sjenert spesielt som yngre og jeg har fortsatt menn som sjekker meg opp - det er alltid noen som er selvsikre nok, tiltrukket nok eller tester farvannet uansett. Selvsagt begrenser det mulighetene dine, men poenget mitt er at om det aldri kommer bort noen menn noensinne handler det sannsynligvis om hvordan du presenterer deg og/eller hvor ofte du er eksponert for nye menn.



Anonymous poster hash: 9ee40...68c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er din skyld, hvem sin skyld er det da?



Anonymous poster hash: fa4f6...44e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at det finnes menn som blir avvist enn meg. Bortsett fra han jeg jobber med som er 50 år og jomfru da (!). Jeg vet jo ikke hvorfor jeg blir avvist, kan jo ikke spør folk om det. Virker jo helt teit.

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Du har virkelig INGEN anelse?

Anonymous poster hash: 034f5...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er greie for menn å bli avvist enn kvinner, sett fra naturens side. Menn er de som skal jakte og nedlegge bytte, og de kjemper gjerne,

mens kvinner kan velge og vrake og være selektiv i forhold til partner.

Det er ikke naturlig at kvinner skal jakte på en mann, selv om det er lov, så skjer det ikke så ofte. Kanskje en mann vil bli sjarmert, men det er jo han som vil ha denne moroa med jakten.

Anonymous poster hash: 24f29...e71

Snakker om tull.

Anonymous poster hash: 034f5...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Tja, hva skal man si...

Det er i hvert fall ikke MIN skyld at du er singel og barnløs...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si...

Det er i hvert fall ikke MIN skyld at du er singel og barnløs...

Si ikke det. Kanskje du var en som avviste meg en gang?

Anonymous poster hash: 24f29...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig INGEN anelse?

Anonymous poster hash: 034f5...090

Hvordan skal jeg vite det? Jeg er jo ikke mann.

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv nettdating. Det har vært løsningen for mange! :)

Anonymous poster hash: dfa63...109

Når jeg ikke får respons på nettdating/Tinder en gang.. da er det ille. Fikk noen henvendelser ang sex, men det var alt. Fikk hjelp av kamerater med profiltekst/bilder og alt, men nei, ingen respons.

(jeg er ikke ts)

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere legger ut bilde av dere, eller en kjendis eller noe som dere ligner på, så kan man fort avgjøre om dette er noe som går på utseende alene.

Når det er sagt så skal man være veldig overvektig eller ha en veeeeldig stor og synlig "skavank" for at INGEN vil ha deg.

Det er mange menn og damer der ute som ikke er "vakre" utifra dagens standard, men som likevel har hell i kjærlighet! Sånn sett er det mest sannsynlig noe med din væremåte eller personlighet som de har totalt avsmak for...



Anonymous poster hash: c7517...a64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ikke får respons på nettdating/Tinder en gang.. da er det ille. Fikk noen henvendelser ang sex, men det var alt. Fikk hjelp av kamerater med profiltekst/bilder og alt, men nei, ingen respons.

(jeg er ikke ts)

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Tinder er hovedsakelig en app som går på å finne fuck friends, så det er ingen overraskelse at du har fått henvendelser av de som vil ha seg et ligg. Tror ikke DET er stedet for å finne din fremtidige drømmemann.

Anonymous poster hash: c7517...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre at jeg ligner litt på Mandy Moore tidligere:

movies_mandy_moore.jpg



Anonymous poster hash: cbb8c...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er hovedsakelig en app som går på å finne fuck friends, så det er ingen overraskelse at du har fått henvendelser av de som vil ha seg et ligg. Tror ikke DET er stedet for å finne din fremtidige drømmemann.

Anonymous poster hash: c7517...a64

Vel, jeg vet om flere som har funnet seg kjæreste der. Hun ene flyttet med fyren hun møtte på Tinder til Costa Rica etter bare 3 (!) mnd dating. Det er dårlig gjort, jeg vil og.

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått høre at jeg ligner litt på Mandy Moore tidligere:

movies_mandy_moore.jpg

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Ok, da kan vi stryke det med utseende.

Er du overvektig?

Anonymous poster hash: c7517...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det skal være mulig for de aller fleste å få en kjæreste, men at omstendigheter kan komme i veien, og så går årene. Du er antagelig ikke veldig stygg, da tror jeg du ville visst det. Det er veldig mange med normalt utseende som har kjæreste. Så bare man har en sympatisk personlighet skal det være mulig å finne kjæreste. Men det er viktig å være tilgjengelig da. Så kanskje lurt å melde seg inn i en organisasjon. Kanskje turistforeningen? Selv har jeg ikke prøvd det da jeg ikke er så glad i langturer, men man er jo forskjellig. Kanskje kan du låne en hund og gå tur med, og da lettere komme i prat med hundeeiere. Prøv å finn på noe.



Anonymous poster hash: 40c59...5bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre at jeg ligner litt på Mandy Moore tidligere:

movies_mandy_moore.jpg

Anonymous poster hash: cbb8c...068

I så tilfelle er du veldig pen/søt.

Anonymous poster hash: 40c59...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så tilfelle er du veldig pen/søt.

Anonymous poster hash: 40c59...5bc

Har fått høre det, men hjelper jo ikke at menn sier jeg er pen.. Jeg har vært mye i USA og er kanskje litt preget av det, i motsetning til TS er jeg veldig utadvendt og blir litt kjent med folk. Så jeg vet ikke om menn syns jeg er litt too much?

Anonymous poster hash: cbb8c...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...