Gå til innhold

Hvor mye burde jeg tjene for å tiltrekke ei kvinne?


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

TS, det er ikke meningen å være frekk, men: Tuller du?

Som flere her allerede har sagt, så er faktisk personligheten det viktigste. At mannen er snill, morsom, og at det er mulig å ha en noenlunde interessant samtale med ham. De fleste oppegående jenter jeg kjenner, inkludert meg selv, vil også ha en mann som generelt har orden på livet sitt. I dette ligger det blant annet at han har noenlunde kontroll på de pengene han faktisk tjener, og vet å bruke dem fornuftig.

Og det hjelper veldig lite om kontoen er stinn, hvis mannen generelt er en drittsekk. Tro meg.

Kvinner faller for drittsekker. Tro meg.

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor bra catch du er ellers:

Samboeren hadde nesten ingen inntekt, bortsett fra enkelte arbeidsoppdrag, gikk på medisiner for depresjon og var/ er plaget med litt sosial angst da vi ble sammen. Jeg valgte ham fordi han var snill, smart, reflektert, laidback og hadde selvinnsikt.

Jeg forsørget ham stort sett i ett og et halvt år, mens han hadde angst for å følge opp saken sin ordentlig hos NAV og mistet noen midler han hadde blitt tildelt etter det første året vi var sammen.

Så han fikk seg dame likevel.

Nå er han i jobb og tjener rundt 400 000 og vi har det bra.

Anonymous poster hash: 55c5d...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heller spørre hva jeg bør gjøre for å bli mer akktraktiv blant damer. Da vil du få masse gode svar og klarer du å bruke de, så vil du få dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg holder det at han tjener nok til å forsørge seg selv. Selvsagt hadde det vært flott å møte en mann som har nok penger til at en kan få alt en drømmer om av materielle goder, men til nå har de jeg har vært mest interesserte i vært lavtlønnede (butikkansatte og lastebilsjåfør). Så mye penger er absolutt ikke et krav her. Hadde jeg møtt en mann det klaffet med ellers hadde god økonomi vært et pluss, men hadde det ikke klaffet på andre punkt hadde god økonomi ikke gjort mannen mer aktuell for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør heller spørre hva jeg bør gjøre for å bli mer akktraktiv blant damer. Da vil du få masse gode svar og klarer du å bruke de, så vil du få dame.

:)

Problemet er at kvinner aldri gir gode svar på slikt. De svarer hva de mener er riktig (som snill, omtenksom, hjelpsom, ryddig), men ikke hva de faktisk finner mest attraktivt. De sier selvsagt selvtillit, men ingen kan forklare hva det betyr.

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Problemet er at kvinner aldri gir gode svar på slikt. De svarer hva de mener er riktig (som snill, omtenksom, hjelpsom, ryddig), men ikke hva de faktisk finner mest attraktivt. De sier selvsagt selvtillit, men ingen kan forklare hva det betyr.

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

De svarene er da lette å forstå. Damer vil ha greie menn. Hverken mer eller mindre. Hvorfor er det så vanskelig å forstå?

En grei mann:

Behandler sin kjøre veldig bra

Han vet hvem han er og står trygt i seg selv

Han holder seg sunn og frisk

Han har orden på sitt liv. Også økonomisk.

Han ser helt normal ut

Han fungerer fint sosialt.

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann tjente ca 15.000 i måneden da vi ble sammen.

Nå har han vært arbeidsledig i 4 år og får ikke engang noe fra NAV lenger.

Penger er ikke alt her i livet.



Anonymous poster hash: 30817...8d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Problemet er at kvinner aldri gir gode svar på slikt. De svarer hva de mener er riktig (som snill, omtenksom, hjelpsom, ryddig), men ikke hva de faktisk finner mest attraktivt. De sier selvsagt selvtillit, men ingen kan forklare hva det betyr. Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Jo, de gir gode svar! Nå må du slutte å komme med dumme påstand. Med selvtiliit mener vi med en mann som vet hva han er, har egne meninger og er trygg på seg selv.

Selvfølgelig er det viktig at han er snill osv , men det viktigste er at kjemien klaffer og da spiller alt det andre ikke så stor rolle. At han kan forsørge seg selv og at man har respekt for hverandre. Det er mer enn bra nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Jeg ville ikke datet deg. Ikke på bakgrunn av inntekt, utdanning eller selvtillit, men de generelle holdningene dine der du tror slike ting er viktig for å finne kjærligheten.

Hva har inntekt med å ha kjemi med noen å gjøre? Er høy inntekt en garanti for å bli forelsket? Er lav inntekt en garanti for ikke å bli forelsket?

Det er litt flaut at noen menn skylder på slike ytre ting for at de ikke finner seg en kjæreste. Da er det nok helt andre problemer som ligger i grunn.

Anonymous poster hash: 8a2db...72e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil du nok få noen politiske korrekte svar men mange kvinner vet innerst inne at de ønsker en mann som tjener alt fra bra og oppover. Dessuten finner du jo flere tråder her inne der flere av de kvinnelige brukerne innrømmer at de ser etter en mann med god inntekt.



Anonymous poster hash: 9b55a...3ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil du nok få noen politiske korrekte svar men mange kvinner vet innerst inne at de ønsker en mann som tjener alt fra bra og oppover. Dessuten finner du jo flere tråder her inne der flere av de kvinnelige brukerne innrømmer at de ser etter en mann med god inntekt.

Anonymous poster hash: 9b55a...3ff

Faen å dumme enkelte menn er. Hvorfor har dere så utrolig vanskelig for å forstå at for damer betyr mennesket og følelser mye mer enn det matrialistiske?

Det er ikke fordi du ikke tjener nok du er singel, det er fordi du rett og slett ikke er oppegående nok. Ferdig snakka!

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Jeg bryr meg ikke om pengene til fyren. Overhodet ikke. Eneste jeg er opptatt av at han klarer seg, og at jeg klarer meg på min inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Problemet er at kvinner aldri gir gode svar på slikt. De svarer hva de mener er riktig (som snill, omtenksom, hjelpsom, ryddig), men ikke hva de faktisk finner mest attraktivt. De sier selvsagt selvtillit, men ingen kan forklare hva det betyr.

Anonymous poster hash: 5abb7...b62

Det å være snill, omtenksom, hjelpsom og ryddig er faktisk utrulig flotte egenskaper og burde telle MYE mer enn et barskt ytre. Utseendet forandrer seg mye ettersom årene går, og man blir vant med partnerens utseende uansett hvor hotte de føles de første par årene. Men hvis man gifter seg med et egoistisk rotehue så blir det jo aldri slutt på konflikter, mas og krangling. Hjelper ikke å ha utseendet og lønna til Chris Hemsworth hvis man personlighetsmessig er en drittsekk, da går det uansett til helvete i løpet av et par år.

Jeg giftet meg med en snill og søt mann som våget å vise at han ville ha meg, som kom med blomster og sjarmerte meg helt. Han er en uselvisk og selvoppofrende far og har elsket meg og begjært meg selv som høygravid "flodhest". Er så inderlig takknemlig for at jeg ikke endte opp med en av de selvopptatte kjekkasene som snodde meg rundt lillefingeren og lurte meg trill rundt og brukte meg som de selv ville.

Ang lønn så har både mannen min og jeg mastergrad og vi tjener tilnærmet likt.

Anonymous poster hash: 231f9...5ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann tjente ca 15.000 i måneden da vi ble sammen.

Nå har han vært arbeidsledig i 4 år og får ikke engang noe fra NAV lenger.

Penger er ikke alt her i livet.

Anonymous poster hash: 30817...8d5

Jeg har vært sammen med en som var arbeidsledig, så jeg er enig i at penger ikke er alt. For meg så er det helt andre ting som teller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Ingen aning. Aner ikke hva samboeren min tjener engang, selv om vi har vært sammen i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror at det kun er årsinntekten din som teller ang hvorvidt du er tiltrekkende eller ikke, så kan jeg garantere deg at du aldri blir tiltrekkende. Sorry to say that! Men sånne folk blir aldri tiltrekkende uansett hvor mye penger de tjener.

Anonymous poster hash: a7c9b...f65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faen å dumme enkelte menn er. Hvorfor har dere så utrolig vanskelig for å forstå at for damer betyr mennesket og følelser mye mer enn det matrialistiske?

Det er ikke fordi du ikke tjener nok du er singel, det er fordi du rett og slett ikke er oppegående nok. Ferdig snakka!

Anonymous poster hash: 24c74...7cc

Mitt svar var ikke myntet på noen og så svarer du med personangrep? Klapp igjen ditt jævla mehe, pell det stygge trynet dit ut av tråden om du ikke greier å svare folk uten å gå til angrep på dem. Du syntes vel det er fint å kalle folk lite oppegående bak et tastatur din feige lille dritt, tviler på at du hadde turt å se meg i øynene og kalt meg det i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 9b55a...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger tiltrekker ikke kvinner (med unntak av ett par fattige golddiggers fra f.eks russland eller thailand). Han rikeste jeg kjenner (topplederstilling i ett av Norges største selskap), gikk nylig av med pensjon og har aldri hatt en dame i hele sitt liv.

Anonymous poster hash: 08ac2...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Du må være autist om du tror at damer kan "kjøpes" bare man har nok penger og status.

Anonymous poster hash: 08ac2...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er viktig er at han har høyere utdanning og kan ta vare på seg selv økonomisk. Noe mer enn det trenger jeg ikke, er absolutt likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...