Gå til innhold

Hvor mye burde jeg tjene for å tiltrekke ei kvinne?


Gjest oleoh

Anbefalte innlegg

Ja, her er spørsmålet alle menn stiller seg selv en gang i livet. Hvor mange penger burde en egentlig tjene for å bli tiltrekkende for kvinner. Det vanlig i dag, særlig etter at kvinner fikk større frihet til å velge partner, går de etter penger, status, utdanning og selvtillit. Resten kommer i andre rekke.

Så hva sier dere damer?

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min har vel 5000-8000 i inntekt i mnd. Vi er studenter og han lever stort sett på meg som får rundt 11000 i mnd.

Men når vi er ferdig utdannet vil jeg ikke at han skal leve på meg selvsagt, og slik blir det ikke heller. Vi vil begge være høyskoleutdannet og da ha en normal lønn.



Anonymous poster hash: 9e147...4e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har vel 5000-8000 i inntekt i mnd. Vi er studenter og han lever stort sett på meg som får rundt 11000 i mnd.

Men når vi er ferdig utdannet vil jeg ikke at han skal leve på meg selvsagt, og slik blir det ikke heller. Vi vil begge være høyskoleutdannet og da ha en normal lønn.

Anonymous poster hash: 9e147...4e9

Du ødelegger for TS, vekk med deg :jolie::fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har vel 5000-8000 i inntekt i mnd. Vi er studenter og han lever stort sett på meg som får rundt 11000 i mnd.

Men når vi er ferdig utdannet vil jeg ikke at han skal leve på meg selvsagt, og slik blir det ikke heller. Vi vil begge være høyskoleutdannet og da ha en normal lønn.

Anonymous poster hash: 9e147...4e9

Hvor mye kommer han mest sannsynlig til å tjene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, over 1 mill i året, kanskje?

Huff :( Kommer nok i første omgang til å bli 400 000 etter utdanning, så omkring 600 000 med ansinitet. Om jeg ikke finner på noe lurt og arbeider mye overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ødelegger for TS, vekk med deg :jolie::fnise:

Enig :) Alle som lyver burde holde seg borte. Kvinner som går etter noe annet enn det jeg har nevnt :skratte:

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ødelegger for TS, vekk med deg :jolie::fnise:

:laugh:

Anonymous poster hash: 9e147...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min hadde vært naver i 2 år da vi ble sammen, avhengig av dataspill. Han hadde ikke mye til selvtillit. Utseende hans er egentlig gjennomsnittelig. Jeg var/er selv student med deltidsjobb.

Nå har vi vært sammen snart 4 år. Det viktigste av alt er personligheten. Uten den betyr det andre ingenting.

Men om det bare er fitte du er ute etter så trengs det kun penger. Evnt kjøpe kone i utlandet om du også vil ha hushjelp.

Anonymous poster hash: 3b41b...aa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min hadde vært naver i 2 år da vi ble sammen, avhengig av dataspill. Han hadde ikke mye til selvtillit. Utseende hans er egentlig gjennomsnittelig. Jeg var/er selv student med deltidsjobb.

Nå har vi vært sammen snart 4 år. Det viktigste av alt er personligheten. Uten den betyr det andre ingenting.

Men om det bare er fitte du er ute etter så trengs det kun penger. Evnt kjøpe kone i utlandet om du også vil ha hushjelp.

Anonymous poster hash: 3b41b...aa9

Jeg har jo verken utseende eller en god personlighet. Så jeg har utelukket de veiene.

Kjøpe kone i utlandet. Hmmm.

JA! Statusen blir høyere i utlandet og jeg er rikere i forhold til andre kavalerer. Så da har jeg en sterkere tiltrekningskraft i utlandet.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo verken utseende eller en god personlighet. Så jeg har utelukket de veiene.

Kjøpe kone i utlandet. Hmmm.

Du kan jo gå til psykolog og jobbe litt med personligheten din?

Anonymous poster hash: 9e147...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo gå til psykolog og jobbe litt med personligheten din?

Anonymous poster hash: 9e147...4e9

Jeg har gjort det. Og han sa at jeg var bare innerst inne en ekkel person og at han ikke kunne ta ut sjelen min og forandre den. Så han gikk bare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke kun an på lønn, men hele pakken. Du kan være kjempe rik men fortsatt en klyse, så penger i seg selv er ikke alt som teller. Det er nok heller det at du er økonomisk selvstendig og har stabil inntekt som kan gi solid og trygt grunnlag for fremtiden som er viktig. :)

Dersom jeg hadde gitt deg 600 000 i året ville vel du giftet deg med meg, hæ? Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del er det nok at han tjener såpass at han kan forsørge seg selv, og helst spare til feks egen bolig. Altså, jeg vil ikke (igjen) forsørge han og har veldig lyst å kjøpe bolig i nærmeste fremtid (så hadde vært fint om han hadde hatt litt å bidra med til en egenkapital). Jeg kan forsørge meg selv, og trenger ingen mann til den jobben.

Og selvsagt, alt annet betyr mer enn penger (igjen, så lenge han har nok til å leve selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 000 i året er vel ikke en lønn som i seg selv drar damer. Tror de fleste ser etter utseende og kjemi.



Anonymous poster hash: 815c4...43b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er ikke meningen å være frekk, men: Tuller du?

Som flere her allerede har sagt, så er faktisk personligheten det viktigste. At mannen er snill, morsom, og at det er mulig å ha en noenlunde interessant samtale med ham. De fleste oppegående jenter jeg kjenner, inkludert meg selv, vil også ha en mann som generelt har orden på livet sitt. I dette ligger det blant annet at han har noenlunde kontroll på de pengene han faktisk tjener, og vet å bruke dem fornuftig.

Og det hjelper veldig lite om kontoen er stinn, hvis mannen generelt er en drittsekk. Tro meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...