Gå til innhold

Liker dere å date en mann med skjegg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer ann på skjegget.

Usstelt skjegg er bare ekkelt

Jeg liker både nybarberte, tredagers og skjeggete, så lenge helheten er velstelt!

Daten min barberer seg hver dag og det er helt ok, var jo ikke det jeg falt hos hos han, men helheten han :)

Anonymous poster hash: f5a69...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker 3-dagers. Mer enn det blir hår i munnen. ptu ptu

Haha, hvorfor redigerte du bort "beskyldningen" om min dobbeltmoral? :fnise: Men jeg ser også for meg at det blir ubehagelig hvis typen har langt helskjegg - derfor går det i tre-dagers her til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Haha, hvorfor redigerte du bort "beskyldningen" om min dobbeltmoral? :fnise: Men jeg ser også for meg at det blir ubehagelig hvis typen har langt helskjegg - derfor går det i tre-dagers her til vanlig.

Jeg måtte. For det hørtes ut som jeg var hårete :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak. Tredagers skjegg er veldig pent. Er det veldig mye så går mannen fra å være attraktiv til uattraktiv i mine øyner. Sånn har det alltid vært. Vet ikke hvorfor, men det gir meg vibber om at vedkommende er litt uhygiensk. Og ja, jeg vet at man kan være hygenisk, men det er bare følelsen jeg får. Jeg liker rett og slett ikke menn med mye skjegg. Tredagers og lignende er fint, men når det begynner å bli lange hår....

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke noe om skjegg, og det må være glattbarbert om vi skal kline



Anonymous poster hash: deb7b...30d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer veldig an på mannen. Tredagers er som regel sexy, men jeg synes det faktisk er flott med skjegg. Ikke langt, men velstelt. Det er godt mulig det er en motegreie, men jeg har merket i det siste at jeg liker bedre skjegg enn ikke-skjegg. Mange menn ser rett og slett vennligere ut med skjegg.



Anonymous poster hash: c1ed0...b11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glattbarbert til nød ok,<br />tredagers skjegg ikke ok -det stikker,<br />ukes skjegg, velstelt, med form som passer ansiktsformen, snadder -de snur jeg etter bare fr å beundre skjegget

Anonymous poster hash: 9f581...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredagers kan være sexy, men jeg foretrekker uten skjegg i det hele tatt... Og det irriterer meg at skjegg er på moten, de færreste kler det, og de ser minst 10 år eldre ut enn hva de egentlig er med skjegg, synes jeg...



Anonymous poster hash: 59843...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker og liker..vet ikke helt.Det kommer jo an på mannen.Noen kler skjegg og andre ikke.

De fleste er penest uten,eller kun med tredagers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

En mann jeg liker blir hverken mer eller mindre tiltrekkende om han lar skjegget gro i 2-3 dager eller om han barberer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet utseendemessig er jeg pro-skjegg! Synes skjegg er supersexy... Alt fra tredagers til litt "mye", så lenge det er velstelt synes jeg det ser dritbra ut :wow: Og i teorien er det flott. Men for en stund tilbake siden begynte jeg å date en som hadde litt skjegg og da synes jeg ikke det var så stas lengre. Om man skal ha makeout-session med en skjeggete mann og har sensitiv hud selv, burde man være forberedt på at det kan se ut som du selv barberte deg for litt siden når dere er ferdig. Det skjedde hvertfall med meg og var rød i hele nedre del av ansiktet i to dager etterpå.... :sjenert:



Anonymous poster hash: c75c9...c36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjegg er hot som faen!

Tre-dagers funker ikke. Det stikker. Men får man er fint og fyldig skjegg, så er det bare mykt og digg ;)

Man kan se på en mann om han har mye testosteron på skjegget hans (ergo funker ikke bildet over her, som en "morsom" AB la ut). Et tett og fyldig skjegg er maskulint som pokker.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ser både tre og fire ganger på menn med skjegg. Men han kan godt være glattbarbert også.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg er hot som faen!

Tre-dagers funker ikke. Det stikker. Men får man er fint og fyldig skjegg, så er det bare mykt og digg ;)

Man kan se på en mann om han har mye testosteron på skjegget hans (ergo funker ikke bildet over her, som en "morsom" AB la ut). Et tett og fyldig skjegg er maskulint som pokker.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ser både tre og fire ganger på menn med skjegg. Men han kan godt være glattbarbert også.

Anonymous poster hash: 9c7ec...ba8

TS her. Så du tror at menn som har skjegg nødvendigvis har mer testosteron? Man har ikke nødvendigvis mindre testosteron eller anlegg for tett og fyldig skjegg selv om man foretrekker å barbere det.

Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker både menn menn skjegg og menn uten. Det er veldig forskjellig hvem som kler skjegg. Så om du ikke kler det, ikke gå med det.



Anonymous poster hash: 9c85c...51c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så du tror at menn som har skjegg nødvendigvis har mer testosteron? Man har ikke nødvendigvis mindre testosteron eller anlegg for tett og fyldig skjegg selv om man foretrekker å barbere det. Anonymous poster hash: 2edeb...76d

Nei.... Men en man som lar skjegget gro, viser at han har mye testo.

Anonymous poster hash: 91793...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at damer liker menn med skjegg er fordi det er det eneste som skiller en mann og en kvinne i dag, + en wiener som henger mellom bena.:P

Anonymous poster hash: 9f656...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...