Gå til innhold

Legger dere merke til antall pluss de forskjellige brukerne har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mulig å finne ut hvem som driver å plusser meg ?

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

Nei.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Aldri gjort det faktisk :fnise: Men jeg fant akkurat ut at Cathrine88 er veldig populær!

Liker å se på mine egne poenger best. Og lese innlegg hvor jeg har fått mer enn 5 poeng er morsomt.

Ååw, jeg elsker at du kaller det poeng! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Legger ikke merke til det, men hender jeg går inn og sjekker egne plusser. Alltid koselig å få plusser, særlig om man har skrevet et innlegg man selv er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typ "Hjelpes" ?

Anonymous poster hash: c57de...8e3

Exactly.

Anonymous poster hash: b4aa9...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi andre kan tross alt bruke plussene våre til å bestikke admins og kjøpe goder i mange innlegg-mange pluss-butikken.

Som den miljøskadde gameren jeg er tenkte jeg umiddelbart "Epic Mount"! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååw, jeg elsker at du kaller det poeng! :fnise:

Det er visst egentlig det det heter. :) Eller ryktepoeng, for å være mer presis.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst egentlig det det heter. :) Eller ryktepoeng, for å være mer presis.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Strengt tatt heter det omdømme. *holder musepeker over grønn dings*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle hva de kaller det. Knappedingsene heter *gi positiv tilbakemelding" og "omdømme". Ergo er det korrekt og irrelevant hva folk velger å kalle det på folkemunne.

OK!

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det som er mest barnslig må vel være det faktum at folk snakker om gjenger som om vi fremdeles gikk på ungdomsskolen! Hvor gamle er dere egentlig? Humrer litt med meg selv når jeg stadig leser om hvem popularitet her inne, wow, ja .... skikkelig status å være den som har grodd fast i stolen mens man lever sitt liv på KG i x antall år.

Og JA, hos meg virker det som om noen lever sitt liv her inne. Kommenterer på omtrent alt og har tusenvis av innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og JA, hos meg virker det som om noen lever sitt liv her inne. Kommenterer på omtrent alt og har tusenvis av innlegg

Du har skrevet ganske mange innlegg selv på de åtte mnd du har vært her.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du har skrevet ganske mange innlegg selv på de åtte mnd du har vært her.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Over halvparten har vært tulleinnlegg på Snikksnakk og ordleker med 1 ord hver post. Det blir mye av det tilslutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Over halvparten har vært tulleinnlegg på Snikksnakk og ordleker med 1 ord hver post. Det blir mye av det tilslutt

Et innlegg er vel et innlegg? Poenget er at du har brukt like mye tid og mer tid enn mange. Er ikke lenge til du selv har tusenvis av innlegg. Når jeg ser en med så mange innlegg som deg tenker jeg at du må ha vært her i 2-3 år. Men så leste jeg 8 mnd.

Og for all del bruk all tiden din her siden du ønsker det og kos deg men blir teit når du klager på brukere med tusenvis av innlegg osv.

Poenget med å nevne "gjenger" var jo absolutt ikke at det var noen status forbundet med det! Er helt enig med deg

Anonymous poster hash: 64bf4...e89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Over halvparten har vært tulleinnlegg på Snikksnakk og ordleker med 1 ord hver post. Det blir mye av det tilslutt

Javel, da vet jeg det. Synes bare det var mye på så kort tid mtp at du hang deg opp i hva andre har.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skriver man et innlegg som treffer "gutta/jentene på gulvet", "grasroten" eller "folk flest" av typen "Det er de rødgrønne sin feil" da får man hinsides mange pluss selv om innlegget er usakelig og blottet for fornuft.

Men det er de rødgrønnes feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt mer på saken, og innser at jeg aldri får mange pluss for innlegg jeg syns selv er bra, og tilfeldigvis er det alltid de litt lengre innlegg.

Noen ganger ser jeg en sak fra andre siden, andre ganger treffer jeg spikeren på hode, andre ganger igjen bruker jeg lang tid på å analysere HI, men neida, får ikke mer enn 2 likes..

Skriver jeg derimot "herregud.." så har jeg 20 likes!

Konklusjon: likes betyr ikke så mye, bare fordi en person har mange likes, eller poeng som tidligere kalt, så betyr det ikke nødvendigvis noe annet enn at denne personen er flink med vittige one-liners.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt litt mer på saken, og innser at jeg aldri får mange pluss for innlegg jeg syns selv er bra, og tilfeldigvis er det alltid de litt lengre innlegg.

Noen ganger ser jeg en sak fra andre siden, andre ganger treffer jeg spikeren på hode, andre ganger igjen bruker jeg lang tid på å analysere HI, men neida, får ikke mer enn 2 likes..

Skriver jeg derimot "herregud.." så har jeg 20 likes!

Konklusjon: likes betyr ikke så mye, bare fordi en person har mange likes, eller poeng som tidligere kalt, så betyr det ikke nødvendigvis noe annet enn at denne personen er flink med vittige one-liners.

Mye sant i dette. Men ser at du har mange pluss i forhold til innlegg så mange liker tydeligvis mye av det du skriver.

Anonymous poster hash: f6e45...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...