Gå til innhold

Teit å ha marsvin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes marsvin er teit. Burdyr generelt egentlig. Men jeg kunne ikke sagt om du var en "kul festjente" eller ikke bare ut ifra valg av kjæledyr, så det ville jeg ikke tenkt mer på.



Anonymous poster hash: 0b3fd...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns marsvin er teit men det er bare fordi akkurat de jeg hadde var litt teite .. ville aldri tenkt at en person er teit FORDI h#n har dyr.

Hvis noen en gang skulle mene at du ikke er kul så er det nok ikke det at du egentlig var drit kul men marsvinet ødela det ikkesant.

Jeg har egentlig opplevd litt andre veien at folk på besøk ofte blir interessert i dyret og da har man også noe å snakke om når de er der hvis det stopper seg helt.

Syns det er myee verre med de som skaffer seg dyr Fordi det er "kult"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns heller du skal satse på marsvinene dine, enn "spennende" ONSer, som kan gi deg uanede konsekvenser som du kan angre på resten av livet.



Anonymous poster hash: af527...1d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være litt kleint og teit om en jente har masse dyr og det blir litt voldsomt. Du sier jo selv at buret dominerer stua.

Hvis man bare er ute etter å ha det gøy, så vil man ikke ha en person som har masse forpliktelser, ihvertfall ikke noe som er så spesielt som burdyr. Gidder ikke at hun ikke kan være med på spontan hyttetur, fordi hun ikke fant marsvinpassere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, dette finner jeg meg ikke i! Da jeg var nysingel kjøpte jeg papegøye. Tidenes beste sjekketriks OG unnskyldning for å komme seg unna er "jeg må hjem og legge papegøyen min". Det var sånn jeg lurte han som i dag er kjæresten min inn på besøk første gang.

Du, jeg har også hørt at fugledamer er litt gærne. Har ikke vært borti det selv, men det begynner å bli litt allment kjent sånn som crazy catlady.

Og du, "jeg må hjem og legge papegøyen min" - need I say more?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...