Gå til innhold

Hva syns dere om dette bildet?


Jens

Anbefalte innlegg

Har malt for første gang i mitt liv og vil gjerne ha litt ærlige tilbakemeldinger!

post-37809-1071356_thumb.jpg

Endret av Jens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte det ikke.

Det er fordi jeg ikke er særlig begeistret for kvadrater i bilder.

Fargene likte jeg og det at fargene duset over i hverandre tiltalte meg. Ville nok likevel aldri hengt det opp i mitt hjem.

Fortsett med å male du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det!

Likte at man måtte se både to og tre ganger for å se detaljene i det, og at det forandrer seg så mye desto nærmere man kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min smak men synes det var litt funky, og minner meg om en nattehimmel:) Ikke slutt å mal i alle fall, det er kjempegøy!



Anonymous poster hash: a3279...93e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var spennende og kult!



Anonymous poster hash: 437c9...c65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det veldig godt, og kunne nok lett hatt det på veggen min :)



Anonymous poster hash: d5965...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har malt for første gang i mitt liv og vil gjerne ha litt ærlige tilbakemeldinger!

Første gang?

Sånne bilder som dine elsker jeg, de er virkelig flotte. Misunner deg talentet ditt her :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har malt for første gang i mitt liv og vil gjerne ha litt ærlige tilbakemeldinger!

Fin komposisjon, og bra fargevalg. Syns du har gjort bildet litt ekstra stilig, med alle teksturene du har fått med også.

Abstrakt kunst er stort sett bare piss, men dette syns jeg var bra. En annen positiv ting med dette bildet, er at det er veldig nøytralt, så det kan passe inn i en rekke forskjellige hjem, noe som er et stort pluss om du vil begynne å selge malerier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Synes det var stilig jeg, du har talent :D

Elsker fargene, og det hadde passet inn hjemme hos meg. Og ja, jeg ville ha hatt det på veggen, men da må det være litt mer i landskaps størrelse pga at veggen min er så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var litt slitsomt å se på, for å være ærlig. Ikke noe jeg helt klarer å hvile blikket på. Men du er tydelig talentfull som klarer å lage noe som det der, selv om jeg personlig ikke var noen tilhenger av stilen.



Anonymous poster hash: 4bda9...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen!

Jeg ble ordentlig glad nå for at så mange likte det!! Kjøpte lerret og maling på søstrene greene så dette kostet jo ikke mye penger heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det var spennende og pent, med en "rolig" følelse over det. Fine farger. Hadde likt det enda bedre med færre/ingen kvadrater på de mørke partiene, men det er bare pirk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Syns det var flott :)

Tenkte universet, melkeveien etc og jeg er veldig svak for slike bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har talent. Jeg tenkte "stjernetåke" med en gang jeg så det.



Anonymous poster hash: 1f516...109
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har talent. Jeg tenkte "stjernetåke" med en gang jeg så det.

Anonymous poster hash: 1f516...109

Og bare så det er sagt, så er det ikke sagt for å være høflig. Når folk ber om tilbakemeldinger på KG, er min vanligste reaksjon at jeg tenker "for noe talentløst makkverk" og klikker meg vekk uten å legge igjen en kommentar.

Anonymous poster hash: 1f516...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...