Gå til innhold

Hvem bryr seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er sykt og kvalmt at ikke flere blandet seg inn i mobbingen. Tragisk, folk burde faen meg stå i kø for å hjelpe folk som er så alene.

Anonymous poster hash: dbea3...2ac

Det syns jeg og. Ble helt kvalm og på gråten når jeg så at det var så få som stoppet selv om flesteparten observerte hva som faktisk skjedde.

Det med mor og barn i kassen, ja det kan jeg forstå bedre. Iallefall jeg står gjerne i helt egne tanker og observerer ikke hva som blir sagt foran meg, og det er vanlig å glemme å ta med mer penger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de snakket med de i ettertid (som vi så de gjorde i butikken), og så fikk de tillatelse til å ikke sladde.

Anonymous poster hash: 3019c...b7f

Det er faktisk akkurat slik det foregikk.

Hørte nemlig intervju av Klaus Sonstad på radioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle blir spurt om de vil vises på tv eller ikke. De som nekter må sladdes, og de som samtykker sladdes ikke.

Det er faktisk akkurat slik det foregikk.

Hørte nemlig intervju av Klaus Sonstad på radioen.

Merkelig at folk gikk med på å vises uten sladd. Men på den andre siden så var jo sladden såpass begrenset at man lett ville kjent igjen noen man vet hvem er. Syns det er etisk betenkelig. Situasjonen i kassa ville jeg ikke grepet inn i, yoghurt er ingen menneskerett. Håper jeg hadde grepet inn i mobbesituasjonen og sjekket den "bevisstløse" mannen. Men det er ikke alltid man vet hvordan man reagerer før man står i situasjonen.

Anonymous poster hash: b3ade...b3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Begynte å grine bare han Klaus(?) nevnte at i neste program skulle ein mamma kritisere kroppen til datteren.

Håper folk kjefter til dama til ho begynner å grine(Før dei får vite at det er skuespill.)

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...