Gå til innhold

Knallpris på Anastasia-DVD!


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, 89,- var billig. Er Anastasia en bra film? Jeg har i hvert fall lært her på KG at det IKKE er en Disneyfilm. :roll:

Må bare si noe som irriterer meg: på dvdon.com er alle omslagene tekstet på svensk. Det ødelegger jo min lille perfekte dvd-samling! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastasia er kjempefin. Handler om den russiske tsardatteren som forsvinner, og hennes leting etter sine røtter etter at hun blir voksen, og ingen, ikke engang hun selv, vet hvem hun egentlig er.

En tegnefilm med sang, romantikk, glamour, humor og spenning. Og så er Anastasia selv en fornøyelig figur- sterk, sta og overbevisende kvinne som står 100% på egne ben. :ler:

Jeg har både norske, engelske og svenske cover i min lille DVD-samling; det viktigste for meg er prisen, og at det er sone 2 med norsk undertekst. :blunke:

Jeg har sett den tegnefilmen to ganger, og nå har jeg bestilt den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det generelt veldig billig her? Jeg har nettopp fått dvd-spiller og har ikke den helt store oversikten. Skulle fått kjøpt Matrix reloaded og Løvenes komge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte noen dvd'er derfra i sommer som jeg ennå ikke har fått... Har sendt mail og spurt etter de men de svarte aldri... :roll: Møkkafirma... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mest på dvdon.com og play.com. Sistnevnte er billigst jevnt over, men det er langt fra alle filmene der som har norske undertekster- og alle coverene er på engelsk. (på play.com) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestillte noen dvd'er derfra i sommer som jeg ennå ikke har fått... Har sendt mail og spurt etter de men de svarte aldri...  :roll:  Møkkafirma...  :frustrert:

Merkelig, jeg får alltid filmene etter 4 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -starya
Jeg handler mest på dvdon.com og play.com. Sistnevnte er billigst jevnt over, men det er langt fra alle filmene der som har norske undertekster- og alle coverene er på engelsk. (på play.com)  :wink:

Hvordan betaler man for filmene på play.com? Og kommer det tydelig frem i filminformasjonen hvilke filmer som har norsk tekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler med kredittkort når man bestiller.

Det kommer tydelig frem i filminfoen hvilke som har norsk tekst, ja. :blunke:

Står under "subtitles: Swedish, Hungarian, Bulgarian, Norwegian... osv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastasia er kjempe fin. Så den for første gang rundt juletider på tv i fjor. Den skal jeg skaffe meg ja. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...